Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Drømmetydning, hjæp mig please.
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 14:56

Det her bliver måske et lidt halv langt indlæg, og undskyld stavefejlene hvis der kommer for mange men staver ikke så godt, har bare virkelig brug for at komme ud med det her.

Først vil jeg fortælle optakten:

- Jeg er en 16 årig pige, jeg blevet mobbet siden jeg startede i skole i børnehave klasse.

Jeg har været ude i meget @!#$, og haft de forkerte venner, røget hash, taget stoffer, mm.

Her for ikk så langtid siden, havde jeg en kæreste, jeg vil ikk fortælle navne så giver bare dæk navne, hvis i forstår mig.

Jeg havde en kæreste som hed mikkel, imens jeg kom sammen med ham, var jeg så til fest med min bedste veninde, hvor jeg så havde drukket for meget, hvor jeg samtidig havde røget hash, og taget speed, jeg gik så ud og undskyld mit sprog, men havde så samlege med en af mine eks kærester, og jeg havde jo kæreste på, det vil sige at jeg var min kæreste utro.

Så dagen efter, fortalte jeg min kæreste mikkel, at jeg havde været ham utro, og han blev virkelig virkelig sur, ( forståligt nok ) . Jeg sagde at jeg var virkelig ked af det, og hvis jeg kunne ville jeg gøre det hele om igen. Så ugen efter holdte mig og min bedste veninde en fest, hvor vi havde lejet et lokale, der havde jeg så inviteret ham min eks kæreste som jeg havde været mikkel utro med.

Mikkel sagde så til mig, at hvis han måtte komme med til festen, havde jeg en stor chance for at få ham tilbage, dum og desberat nok som jeg var, sagde jeg at det var iorden og at han godt måtte komme med, det sakl så lige siges, at ham mikkel, har siddet i fængsel før, pga vold.

Lige pludselig til festen, kom der ca 7 hætteklædte drenge, med elefphant'huer på, og ens tøj så man ikke kunne se hvem det var, og de gennemtævede så ham min eks som jeg havde været mikkel utro med, bagefter flygter de ud af lokalet og ham mikkel flygtede så med, vi meldte det til politiet og de kom så osv, de fandt lars senere om natten og andholdte ham, han sidder nu i fængsel og har han gjort siden dagen efter festen som så nu er 3 måneder siden, og han har vidst fået 3 år mener jeg.

Ca 2 uger efter bliver jeg venner med en masse af ham mikkels vennet, og begyndte at være meget sammen med dem, sammen med min veninde, + at min veninde kom sammen med ham mikkels fætter, det sakl siges at de allesammen er udlændinge, undtagen ham mikkel også min venindes kæreste. Så begyndte jeg at komme sammen med en af de der udlængde som jeg giver navnet ali.

Efter vi har kommet sammen i godt 3 uger ca, fortæller han mig, at ham og alle de andre som mig og min veninde nu er blevet gode venner med, at det var dem som havde smadret vores fest, jeg elsker ali nok, til at jeg tilgav ham, og sagde at det var sket og det ikk kunne laves om, det sakl også siges at jeg stadig kommer sammen med ali.

Nu til drømmen, i de sidste 2 uger har jeg så drømt om ham mikkel, og i nat havde jeg en virkelig mærkelig drøm, som jeg virkelig har på fornemmelsen at den betyder noget.

o

Jeg drømte, at jeg stod for enden af den vej jeg bor på sammen med mikkel, han var flygtet fra fængslet vi krammede hinanden og jeg sagde til ham at jeg savnede ham, så sagde han, kender du hende camilla som var med til din fest, hende kommer jeg sammen med nu, pludselig var jeg et helt andet sted, jeg var på en sti, lidt væk fra mig hus, og der var en som jagtede mig, han fangede mig og sagde at jeg skulle dø, så spurgte jeg hvorfor man fik intet svar, så flygtede jeg ned af stien, ind til et hus hvor der bor en præst, (han bor der også i virkeligheden), men jeg nåede ikke hen til huset før jeg blev fanget igen, manden førte mig om baag sådan en lejeplads agtig ting ved en skole, hvor der også var bålplads osv, der stod de allesammen, alle dem som mig og min veninde var blevet venner med( dem som havde smadret festen), så kom hende min bedste veninde lige pludselig, og siger til ham manden, når det var godt du fik fanget hende,( mig og min bedste veninde har været uvenner i lidt over en uge nu), og i drømmen kom jeg stadig sammen med ham ali. Så fører manden mig hen til bålpladsen, og sætter mig op af en masse grene, og binder mig, så siger jeg, hvad har i gang i? De svare ikke, og allesammen stod rundt om bålpladsen, så tænker jeg, i drømmen, de vil sikkert brænde mig, så siger jeg, hvis jegs akl dø nu, må jeg så få ali med i døden, for jeg elsker ham jo, og hvis han elskede mig nok, ville han jo dø sammen med mig, og ikk bare stå og kigge på at jeg bliver brændt, så siger manden jo, det bestemmer han selv, så kigger jeg på ali, også siger han bare, nej jeg vil ikk dø endnu, også bliver der sat ild til mig, og jeg brænder op i flammer.

- Den drøm var SÅ virkelig, og det hele føltes bare somom det skete i virkeligheden, smerten fra flammerne og det hele var bare så virkeligt.


Jeg har været inde på denne hjemmeside for at se om den ku hjæpe mig med at tyde min drøm, men jeg forstår ikk rigtig de ting som står der, jeg tænkte hvis jeg sætter tingene ind her, om i så kan hjælpe mig med at tyde noget at drømmen?

Det en hjemmeside hvor man kan se hvad forskelige ting kan betyde i en drøm.

I går ind på denne her side: www.stjerneportalen.dk/links/ Dr%C3%B8mmetydning/ Dr%C3%B8mmetydning.htm

Og trykker på midten af siden hvor der står: Drømmetydning, også ude i siden så trykker i på symboler, så går i lidt ned, også står der i alfabetiskorden, en masse forskellige ord, og hvad de betyder i en drøm.

De her ord, medføre i drømmen: Blod,døden, Flok, Heks, Hævn, Ild, Kamp, Mord, Nat, Rusmidler, Råb, Sorg, Tårer, Udlænding, Utroskab.

Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig? For står virkelig på bar bund.

Jeg har ikke skrevet det her, for at folk skal svine mig til og sige at jeg ikke er rigtig klog at jeg tager stoffer osv, for jeg prøver selv at komme ud af det, + jeg får lægehjælp 1 gang om ugen, og mine forældre er konfronteret med det.

det med jeg var min kæreste utro vil jeg heller ikk svines til over, jeg en pige på 16 små pr, jeg et menneske alle mennesker begår fejl, og jeg staidig kun et barn.

Håber på i kan hjælpe mig, mange tak.

- Nina.

Drømmetydning

Drømmetydning og symboler

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 15:05

Tyde drømme kan jeg ikke, men måske du skulle finde dig en flok nye venner, droppe druk, stoffer og bønne og få dig et nyt liv der kan være dig til gavn? Det lyder svært, og er det i starten men TRO mig det kan sagtens lade sig gøre. Been there, done that! Og husk at du ALDRIG må få for meget selvmedlidenhed, det knækker dig i sidste ende! ;) Jeg håber ikke du læste dette som en 'sviner' men som et godt råd fra en erfaren.


Mht dørmmen, kan jeg kun tænke ordene 'dårlig samvittighed'..


Mvh Bonnie


*Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did*

Gratis fotografering tilbydes: www.bjfoto.ridesiden.dk MODELLER SØGES!

Errare humanum est - men der må sgu være grænser!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider