|
|
| Landsskuet i Herning |
|
|
Hej alle 
Var der nogle der var til landsskuet i Herning? :b Og hvis i var så i selvfølgelig Connemaraponyernes show? Jeg var til Skuet fra onsdag til lørdag og deltog både i showet og i dressurkonkurrencen. Resultatet kan ses på forsiden hvor vi blev nummer 2. Og se lige hvem der blev nummer 1,2 og 3. det siger da noget om hvilken race der er bedst (:
- Nadia. Med SUPERponyerne Silver Sock & Penny Lane -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Nadia. |
|
|
Flot show,og undskyld at I måtte vente så lang tid på at komme ind i dag. Håber ikke at I ender med at blive snottet. Misunder ikke jeres påklædning,ha ha. Mvh Anita,som stod med rebet ved grusbanen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza... |
|
|
Ja vi vil vildt gerne høre alles meninger !  Jeg red på den lille røde, som sprang lidt op i luften en gang imellem  Mvh Anna - forresten blev jeg nr. 3 i dressur konkurrencen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Connemarashow |
|
|
Vi sad klar fredag for at se showet, men hvor blev I af? Sad der fra kl. 13, men der kom sørme ingen connemaraponyer. Lidt surt, når det nu var derfor vi var kørt derop 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza... |
|
|
Mette: Neeej hvor SURT ! Sad i på grusbanen ? Vi red i den store ring, der var fejl i programmet  Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Argh... |
|
|
Der kom vi lige ovre fra, men var ude at få lidt mad, og gik så over til grusbanen for at se jer. Nå men kan vi så ikke få lidt billeder?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza... |
|
|
Jo da, jeg sætter billeder ind i løbet af i morgen  Uha hvor er vi ømme i vores kostumer  Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
NEJ ANNA! VI er for seje i vores kostumer. Men hold k*ft hvor var det koldt da vi skridtede. Ej. det var lidt noget sjusk med det program og forsinkelser s:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anna... |
|
|
Anna, din røde pony kunne da lave nogle sjove badutspring, jeg blev helt forskrækket da den startede ud over i den store ring i eftermiddags  - jeg kommer med billeder derfra senere, men der er flest af den rigtige drama Queen  jeres show var fint, og mere festligt end mange af de andre, dejligt. Men jeg så ikke rigtig rytterne, jeg havde hele tiden fokus på den ungarske post, og så kun rytterne gennem kameraet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza... |
|
|
Rikke, Hihi ja hun var godt nok lidt fræk  Men jeg kunne nu ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet. For den ellers normalt søde pony (der aldrig har gjort noget i en ond mening) vågnede da lige op  Ja Julie (ungarsk post) gjorde det VIRKELIG godt ! Hun er bare modig !  Nadia: Fortæl da om dit lille stunt i dressur konkurrencen  Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Anna: Synes du ikke næsten vi skal vente til jeg får billederne med at foprtælle? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med placeringen i dressuren Nadia.. så den er ikke helt springpony endnu..  I var bare rigtig ømme i jeres meget fine lyserøde outfit..  Men gælder mig til at se dem Else fik taget af dig inden du red ind.. tror de er blevet rigtig gode - lige til holstebros hjemmeside.. 
Lone og Louie - det nye makkerpar ------------------------------------ ----------------------------- Farrisskovgaards Dolly 02.05.1996 - 19.12.2006 Bækagers Louie er blevet den nye stjerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza... |
|
|
Hahaha jo det kan godt være, er allerede ved at dø af grin ´ Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
NEJ LONE!!! Ikke hjemmesiden. Vi var da smukke? Men Lone. Bare vent til du hører om vores lille "stunt" i dressurkonkurencen Er du på Hosk imorgen? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bunm |
|
|
Ánna; Ja ja. Det var da meget sjovt :b I troede alligevel ikke jeg ville gøer det hva? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza... |
|
|
SÅ ømme var vi :  Billedet (og mange flere, super gode) er taget af Lfoto, tusind tak  Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Jah. Vi var flotte  Men hvor er jeg?  ;O
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadia... |
|
|
Hehe - joo netop hjemmesiden.. Måske endda forsiden  Hvad er det for et stunt i har lavet ? ? det må jeg hører mere om..
Lone og Louie - det nye makkerpar ------------------------------------ ----------------------------- Farrisskovgaards Dolly 02.05.1996 - 19.12.2006 Bækagers Louie er blevet den nye stjerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Neeej! :p Det kan du høre hvis du kommer ud på Hosk ¨Billeder og forklaring skal jeg nok lægge herind- når jeg får de gode billeder (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Og så er der et fra min den øvelse hvor vi skulle ride "4-5 dkridt baglæns" Det var lidt sjovt formuleret og fordi min pony ikke er så god til de der tilbagetrædninger aftalte vi at jeg skulle gøre således   Billedet er taget af Cabana foto (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm. |
|
|
Det er ikke sjovt kl. 09:00 om morgen, på en 3. dag ved Landsskuet, og efter en seriøs dømning af dressur i 1½ time og så laver man sjov med dommeren, det burde forbydes. Men bort set fra det var de ret gode de connemara ponyer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jørgen dog , |
|
|
du ved jo godt,at man ikke skal være så sart,når man har med hestetøser at gøre. Er forresten ikke så hæs efter dette Landsskue,som sidste år. Publikum havde næsten fattet, hvad rebene over vejen betød i år  Mvh Anita Elgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza... |
|
|
Nadia, er igen ved at flække af grin  Hold op hvor var det sjovt ! Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Anna: Ja ja Det var da en alternativ dressurøvelse  Men nu er jeg heller ikke jordens største dressurrytter 
NadiaDahl. Med Nørlunds Penny Lane & Toftegaardens Silver Sock <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihi... |
|
|
Pjat med dig, den går da en super fin dressur ! Du skulle overveje at starte noget mere  Du kan da sagtens starte en LA1 ! Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Hm, jeg overvejer det  Skulle jo lige have de der tilbagetrædninger på plads, men vi gør jo bare sådan her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
|
|
Vi var da bare for gode!! Det var da ikke spor "grin med dommeren" - det var den øvelse der stod i programmet! Cille - den grønne rytter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Cille: det er nemlig rigtigt  Jørgen Konge: Hvad var det for en hævn du snakkede om, om man må spørge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ved jeg ikke - |
|
|
Det var det eneste jeg lige kunne komme på - og hvis du ikke hvade huske mig på det, hvade jeg glemt det. Men jeg falder nok over dig en eller anden gang, og så skal jeg nok tage hævn, nu er jeg i hvertfald mindet om det.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha q; |
|
|
Nadia, det var da en genial øvelse du lavede til det dressur q; men jeg synes i det hele taget at vi var monster-seje allesammen (; og rigtig, rigtig flotte (: Theresa med det mørkebrune vilddyr på 22-år q;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Theresa: Ja vi var så flotte.  Men det var sindssygt koldt da vi red rundt inden showet lørdag ;o
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bum bum |
|
|
Ja nemlig :b Men vi fik da varmen af de vilde ponyer da vi kom igang