Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vedr Sille Johansen/Sillefisk/Bækgård mm
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 17:16

Jeg har fået nedenstående mail fra Sille, som gerne vil have lov til at forklare sig om de sager der har verseret på heste-netett.

Sille kan ikke selv skrive på Ryttersnak da hendes profil er sprærret.


Dette er et informationsindlæg, og der skal ikke oprettes nye tråde om emnet, de vil blive slettet med det samme.


Evt. spørgsmål kan stilles til mig via mail: piar@heste-nettet.dk


mvh PiaR

heste-nettet.dk


---

Nu er der visse ting jeg gerne vil have på det rene.


1: årsag til flere profiler på heste-nettet = jeg blev firmabedømt fordi jeg solgte en del rideudstyr jeg bestilte billigt i udlandet og så tjente lidt på at sælge på heste-nettet.

Da jeg ikke var firma, oprettede jeg en ny profil pga. dette. blev bannet og aftalte så med en moderator fra markedspladsadmin at jeg ikke måtte sælge nye ting på heste-nettet medmindre jeg betalte for det, fordi at de så mente at jeg var et firma. så jeg solgte ikke flere nye ting.


Jeg hed først sillefisken, profilen skiftede navn til daquiriZ og siden bælgården (samme profil).

Sillefisken = Sile fordi jeg altid er blevet kaldt dette, fisk, fordi det er mit stjernetegn. fik ny hest: daquiriZ og synes min profil skulle hedde dette. Så flyttede vi på gård, der hed bækgård og synes det var oplagt at kalde profilen det.

Tobitias profilen blev oprettet da den anden profil på et tidspunkt blev firmabedømt.

Tobitias = min søn hedder tobias og bliver tobissen, tobitias, bissen osv... så jeg tog et af hans kælenavne som profilnavn.


Intet ulovligt i at kalde sig noget andet på nettet.

Desuden når folk overfører efter at have købt noget, kan de jo også se til hvilket navn de overfører til.


Hvis jeg forsøgte på at snyde folk, ville jeg nok heller ikke oplyse dem om hvor jeg bor!


Vedr. Stine P's indlæg, så kan jeg godt forstå at hun var/er sur, for jeg var længe om at sende hendes pakke, men glemte hende faktisk næsten hver dag. da jeg så endelig fik pakken sendt afsted fik jeg den sendt forkert afsted (min fejl). og fik den retur og sendte den så afsted igen, til den rette adresse.

SÅ hendes harme kan jeg altså fuldt ud forstå.


Hende med prestige trensen har jeg IKKE forsøgt at snyde. jeg skrev på en trense som jeg gerne ville købe og aftalte med hende at hun skulle sende den når hun havde modtaget pengene.

Men hun sendte den før tid, pænt af hende, men desværre viste det sig at der ikke var dækning på kontoen for beløbet (1600 kr.) så jeg bad om hendes adresse, som hun ikke havde skrevet på pakken (ingen afsender på), så jeg kunne ikke sende den retur. det tog lang tid før jeg fik adressen.


Trensen er sendt og hun har modtaget den. men jeg opdagede efterfølgende at jeg ikke havde fået sendt tøjlerne med, som efterfølgende blev sendt afsted.


Hvis der er nogen jeg skulle have sendt til, som ikke har modtaget deres pakke så er det enten:

1: fordi der er en fejl med postdanmark (jeg gemmer altid

pakkelabler) elller fordi jeg har glemt vedkommende, og så vil jeg gerne vide det.

Jeg er (ærligt indrømmet) en klovn til at få sendt afsted med det samme, men ikke desto mindre er min karakterbog på qxl faktisk ret god (næsten 400 positive karakterer og kun 6 negative karakterer hvoraf de 3 er handler der er annulleret... mig der fortrød).


Jeg havde for lidt over ½ år siden en anden qxl profil og solgte en del på hestenettet, hvor huset vi boede i brændte (ikke ned til grunden, men nok til at det var ubeboeligt) branden kan dokumenteres af både politi, brandvæsnet og fyns amts folkeblad. der gik der total kuk i alle handler.

1: fordi vi stod uden internet.

2: fordi listerne jeg skulle sende til gik tabt i branden.

3: fordi jeg tænkte mere på hvad vi skulle gøre (hvor vi skulle bo, redde de ting der kunnes osv).

4: jeg mistede mit arbejde da jeg ikke kunne passe det, grundet infektion på balancenerven og røg derfor på kontanthjælp, hvilket medførte en depression som igen medførte at jeg ikke var i stand til at samle mig sammen til at sende i det tempo jeg burde, men folk modtog dog varene.

Jeg har været i fogedretten og for hver gang er der gået mere kuk i tingene fordi jeg hver gang det ser ud til at lysne bliver hevet tilbage til at gå i baglås og bliver langsom og glemsom.

5: jeg ved dog at der er en der ikke har modtaget en pakke fra mig (har den stadig

stående) da jeg mistede hendes adresse og ikke har hørt fra hende siden. hun købte en pakke med forskelligt brugt udstyr til omkring 700 kr. mener hun hed Mie, men jeg er ikke sikker.

6: mange der har forsøgt at træffe mig på min fastnet telefon har fundet ud af at telefonen er lukket, da jeg ikke kunne betale regningen.

7: ingen taletid på min mobiltelefon.

8: men folk har haft min adresse, så hvis det har taget for længe at sende til dem kunne de sende mig at brev og minde mig om det, men ærligt kan jeg godt se at det er noget bøvl og at modtageren jo ikke kan se at afsender/sælger bare er sløv i det til at få afsendt.

ind i mellem er det gået hurtigt andre gange har det taget op til 3 uger at få sendt en pakke.

9: jeg beklager hvis nogen stadig føler sig snydt, og vil da opfordre til at de skriver til mig på daquirizz@hotmail.com


dog vil jeg ikke gøre noget ved følgende:

1: En e. bahne, som i virkeligheden hedder Gitte GXXX, hvor støvlerne er afsendt og der kører en efterlysningssag hos postdanmark. sagsnummer: 8000037108.

2: Kirstine som købte en pessoasadel af mig, jeg selv har købt på hestenettet af en fra fredericia. fandt annoncen på markedspladsen. sadlen passede ikke på min daværende hest, så jeg solgte den videre. da den ikke passede på hendes hest, ville hun have jeg skulle tage den retur, hvilket jeg ikke ville og ikke kunne (pengene var brugt til regninger).

så hun måtte sælge den videre, præcis som jeg gjorde.

3: Maibritt (et eller andet) købte blandet udstyr af mig, modtog det, ville ikk ehave det og sendte det meste retur igen. hun havde også reserveret en hest hos mig i flere uger (hendes forældre var hos mig og se hesten) og da hun sendte retur (ikke aftalt at hun måtte det, men jeg gik til sidst (modvilligt) med til det og refunderee i første omgang 500 kr. meddelte hende at jeg fratrak porto, transport til og fra posthus X 2, og et beløb for at holde hesten tilbage. skylder hende stadig noget, men har ikke haft overskud på kontoen til at betale hende mere endnu, men det er en privat sag mellem hende og mig).


Jeg er kan se at jeg siden er blevet beskyldt for en del andre ting, som ikke er sandt overhovedet.


Som sagt så vil jeg opfordre de der føler sig snydt af mig til at kontakte mig, da jeg som sagt ikke har haft til hensigt at snyde nogen.

Jeg kan ikke vide hvem der føler sig snydt, hvis jeg ikke hører fra dem.


Til de som undrer sig over hvorfor der står jacobsen/johansen som efternavn: jeg blev gift!


Jeg bryder mig ikke om at folk kalder mig snyder, visse kan jeg forstå føler sig snydt fordi jeg har været og er længe om at få afsendt ind i mellem, men jeg har INGEN intentioner haft om at snyde folk! derfor: de som føler sig snydt bedes skrive til mig på mail: daquirizz@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider