Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 At være en "Brian-type"
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:33

Jeg har det sidste stykke tid læst forskellige steder hvor folk "kalder" andre mennesker for "Brian-typer"


Hvad tænker du, når jeg siger en "Brian-type"? eller.. Hvordan er en "Brian-type" for dig...


Kunne være sjovt at høre hvordan I ville difinere det!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
  . . .
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:38


Nogle som ikke ved hvorn man skal køre bil. Køre for stærkt, overhaler, og er en sindssyg billist.



..Vildrose

Love is the slowest form of suicide


0
0
Svar på denne tråd
 
 jhfjdsgvjs
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:40
trucker

Hilsen Nanna
Her stod der en gang noget klogt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 En "Brian" for
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:42
mig er en, som kører i en bil med plysterninger i forruden samt kører knap så godt (= kører for hutigt/sindsygt) og dytter efter pigerne (også selvom de er på hest).





Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen.


Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 en brian
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:47

er en der gejler sin bil for voldsomt og gerne viser den frem Hurtigt gennem gaden


OG ingen adam uden eva så har vi jo også Connie hun er den samme "type" og gerne med en mobil i hånden




M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:47

brianér er dem der kører fuldstændig åndssvagt og uansvarligt, hvis de ska køre stærkt ska de sQ finde ud af at styre deres bil (læs:gejlede @!#$ som ikk ka køre over vejbump og med en udstødning som larmer mere en jetjaver)


og pigeudgaven af denne er en ´CONNIE`






MVH
Stephanie
Carpe Diem Caveat Emptor.
(Grib nuet; nyd livet før det er for sent.)

0
0
Svar på denne tråd
 
 En rigtig Briantype
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:58

er en ung fyr, der lever og ånder for sin lyseblå BMW med spoiler, alufælge, forsænket undervogn eller skørter, neon eller diodelys under vognen, og et stort stereoanlæg, der siger dunke-dunke-dunk, når den kører forbi.

Ruderne er tonede, indtrækket er af læder.

Og så er et par hvide plysterninger i forruden et must.

En Briantype kører aldriiig under 100 km/t.

Er højst sandsynlig mekanikerlærling og bruger alle sine penge på bilen.

Fordomme, mig?

Neeej!

Mvh MetteTM


I alle tårer glimter et sidste håb.

Simone de Beauvior


0
0
Svar på denne tråd
 
 defination i mine øjne :o)
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 23:59

For mig er en "Brian-type", en der går overdrevet op i sin bil og alle penge skal helst bruges på at stile denne her øse.


Det er somregel de biler man kan høre på 1 km afstand på "dunk-dunk-dunk" lyden, og kan i bedste tilfælde nærmest synge med på sangen.


Jeg siger ikke at "Brian-typen" køre sindsygt rådden, for det kan enhver familiefar gøre...det er nærmere et spørgsmål om adrenalin-kick eller rettere sagt uansvarlighed..


Men det forgår somregel med sædet lagt helt tilbage, vinduerne rullet helt ned, og hovedet vippene i takt m. musik. Om det så er kroppen der ufrivilligt hopper pga. bassen eller hvad det er...jaeh det må stå hen i det uvisse.


Et godt eksempel på en Brian:


Min veninde er på SU, og hun betaler godt og vel halvdelen af huslejen og udgifter sammen med kæresten...der er absolut INTET der hedder fællesøkonomi. på TRODS AF kæresten har en lederstilling i et lille firma, han knokler røven ud af bukserne, for så derefter at smide hele lortet i sin bil. PT. skal han have en computer til bilen til 8000 kr. På trods af min veninde må vende enhver krone...


og...jaeh de er forlovet, han har friet...men de har dog ikke råd til at blive gift. Fordi bilen skal stilles til årets bil...og den ligner stadig en gammel spand i mine øjne



Mvh Heidi ~{nu med part, Jens, 5 år og...traver, men den bedste af slagsen set til dato}~

0
0
Svar på denne tråd
 
 En Brian for
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 00:05

mig er flg.:


1. Respekterer ikke andre mennesker eller sig selv (risikerer sit og andres liv ved sin rådne kørsel i sin fuldstændig opgejlede bil)


2. Går i joggintøj (det der var in i 90'erne) med store guldkæder og en cap på sned/skrå/bagudvendt


3. En der absolut ikke kan formulere sig ordentligt og/eller kan føre en intelligent samtale


En blanding af alle 3 ting, og ikke kun én af dem




Sasser
0
0
Svar på denne tråd
 
 Brian..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 00:39

En rigtig Brian:


Små-agressiv type der altid er på udkig efter et muligt slagsmål - Går derfor tit til høstballer og halballer hvor ofrene gerne er lidt yngre end ham selv.

Har garanteret en plakat med 80'ernes Samantha Fox hængende på sit værelse hjemme hos forældrene og får vasket tøj af mor selvom han faktisk er for gammel til at bo hjemme.

En rigtig provinsbonderøv af rang



Kh Mette



0
0
Svar på denne tråd
 
 Baune fra drengene..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 02:15
fra Angora, hvis du kan huske ham. Han er en Brian-type. Storskrydende halvhjerne med hang til fart.


Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)



0
0
Svar på denne tråd
 
 MetteTM..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 02:31

hehe, du har lige beskrevet min kærstes lillebror, helt perfekt..


Hvad jeg mener er en Brian, tja, jeg er nok modsat af jer..


En der kan lide fart, har en fed bil og forstår at køre den, ja, en som min kærste.. Det er min mening..





Krone og bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i Midtjylland


Frieserhopper sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bilen...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 08:57

Nå er det en lyseblå BMW nutildags? Tidligere var det en rød eller orange Opel Manta eller Ascona og ja med terninger i forruden og også gerne plys på sæderne. Der dummede min kusine på min mors side sig engang. Hun sad til en familiefest ved siden af min onkel på min fars side. Han sad så og forsøgte at "sælge" sin søn til hende, og hun sagde i sjov, at det garanteret var en Brian-type med Opel Manta og terninger i forruden, og ups min fætter havde netop sådan en bil og min onkel spurgte, hvad der dog var galt i det.

Ham der vandt den store lottogevinst for et par uger siden, arbejdede på fiskefabrik og boede hjemme hos mor og festede i weeekenden og førte sig frem i B.T. og Ekstra Bladet med en smøg i kæften og et ubegavet udtryk i ansigtet. Dét er en rigtig Brian (Ronnie, Johnny, Kenneth, Glen, og hvad de ellers hedder). Og så Conniekæresten på forsiden, "åh nej jeg har lige slået op med lotto-?" (husker ikke hans navn)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 09:01

Ja, kender selv nogle af slagsen "Brian typen"

Gejlet bil, for hurtig fart og ja, dytter gerne efter pigerne, ellers køre de frem og tilbage i storegade (I Esbjerg) 20 gange, for så er der vel nogen som ser deres flotte biler!


Hilsen Lone :)
Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov hov
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 09:02
Storegade=Skolegade.. det er vist stadig morgen!

Hilsen Lone :)
Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 heyhey
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 10:53
Trine: Trucker..? nå da... ved nu ikke helt om jeg er en brian-type.. bare fordi man kører lastbil.. hehe

Mvh Louise R
___ STALD VESTERBÆK ___
Oldenborg & Belgieravl
Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711


www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek


* R.I.P FUTTE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brian...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 12:58

...tjaaa, jeg tænker:


En IQ under gennemsnittet.


Går ikke op i andet end sin bil - den er mere end blot et transportmiddel for ham.


Kører stærkt = ligeglad med andre bilisters ve og vel.




***** Snepony *****


Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 13:05

Tine85's beskrivelse rammer min 100%, så hvorfor gentage?


Var også engang i Jylland. Der kommer en Brian forbi, hvilket min ene bror kommenterede. Herefter kommer det lige så "tørt" fra min anden storebror: Ej, herovre hedder de vel Kjeld, og ikke Brian?


Bare for lige at slå fast, at Jylland er på landet





x Case Closed X


Forza Brøndby





0
0
Svar på denne tråd
 
 brian-type
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 13:38

Stort brød, skaldet, , syg humor, bodybuilder, arbejder som dørmand og vagt, kører elendigt..


=min kærestes storebror Brian!


The fab4: Elvis, Bianca, Emilie, og Kathrine

*

SAPHIR NØRREMARK 1999 - 30/4 2005

Jeg vil ALTID huske dig! <3

*

STALD DEJRUPGÅRD

Oldenborgere i TYKT og tyndt


Dressurundervisning nær Varde SØGES

0
0
Svar på denne tråd
 
  . . . .
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 16:37

rettelse MetteTM - en Briantype har ikke råd til mercedes... næ nej - de kører i GOLF... det er derfor forsikringer på Golf er så sindsyg dyre... ulykkes statistikken er høj for den bil...


en Briantype er dum at høre på, kører uforsvarligt, har dummy arbejde, hans kæreste er endnu dummere at høre på osv osv...


Godt man ikke hedder Brian


Trine Bach
Stud. Agro - husdyrvidenskab på KVL
Jeg søger parthest ved Kongelunden - se annoncen:
www.heste-nettet.dk/ma...ileid=7681
0
0
Svar på denne tråd
 
 en brian
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 17:05

... går i Kansas eller Jak-jakker, er meget kortklippet, og har eventuelt en sølvkæde om halsen. Måske en ring i øret.

Hans bil er typisk gammel og billig, men gejlet efter alle kunstens regler og med en masse unødvendigt bras.

Altså hvis han har en bil. Ellers kører han på tunet knallert.

Brian går på Teknisk Skole. Og Brian (som også ofte hedder Michael, Ronny, Dennis) kører som en brækket arm, altid for stærkt og han har ikke noget imod, at slå på tæven når han er til halbal i den lokale by.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er åbentbart...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 17:40

JA, jeg kan da læse på det hele at jeg er sammen med en Brian.. Han hedder dog Kent..

Hans største og eneste hobby er biler og det har det været altid.. Første gang han løsnede en møtrik var han ca 1 år gammel og var ved at hjælpe sin far over i værkstedet..


Han er nu lidt ældre (22) men han arbejder stadig med biler.. Han er uddannet mekanikker og er lige pt på padborg park, for at skrue i en racer bil.. (Man kan måske se ham i tv i morgen på Zulu)


Ja, han kan godt lide en gejlet bil.. Gerne en med både skørter, spoiler, alu, anlæg og øjenskygger.. Men han mener ozz der er for mange Brian'er der ikke tager biler seriøst, men som bare "halv gejler" deres bil for at score "kællinger".. Men dem der virkelig gejler biler for at være med til DFB er IKKE Brian'er.. De er seriøse bilelskere, der kæler for deres lille skatte basse, som de som regel ozz har et navn til..


Men pointen af alt dette var sådan set bare, at ikke alle fyre eller piger med en gejlet bil er en Connie/Brian.. Mange er faktisk lige så glade for deres skat som vi er for vores ( læs: Vores hestebaby'er)


VH


en IKKE connie-type, men bilglad


Sandra




Nu med egen fjolle..

Lotus.. Hun er mærkelig, men man holder a' hende.



"Lev mens du gør det, elsk mens du tør det"
Citat fra Nik & jay's Sang "Èn dag tilbage"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har Brian
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 17:49

ikke også en stor fed guldkæde på og en tatoo i nakken?


Annette



Hvor er det godt at brok ikke smitter!!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Brian Brian...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 18:08

Når jeg hører Brian, ser jeg min kæreste.
vi har ikke en Golf 3'er, eller en BMW, der gejles, men en ydmyg Kadett fra 91... dog har vi nøjets med skørter, spoiler, GSi mororhjelm (dem med air-intakes ;) )og alu fælge m. lavprofil-dæk .. Terninger i ruden er et stort NEJ for min 'Brian'.. vi har en Tiger (= Axel) som er eneste levn fra vores tidligere bil. Anlægget er i orden, og siger tit høje toner inde i byen, men hastigheden er lovlig.. Så min 'Brian' er ekseptionel ;)

Men en Brian.. det kan han ikke løbe fra, at han er.. !! *G*


STALD P¤A¤P

Pliszka ¤ Alija ¤ Pontus

0
0
Svar på denne tråd
 
 en bonderøv
Forfatter: 
Dato:  24-09-2006 09:55

en bonderøv der tror det er cool at kører rundt i en gejlet skrammelkasse af en bil og scorer billige tøser...


har ikke rigtig noget til overs for de typer... de mangler som ofte en eller flere hjerneceller...!








Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjovt...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 22:25

Hehe, sjovt at høre jeres difanationen!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nejnej nej
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 22:46

I tager helt fejl - her i byen, eller som vi opfatter det, så er en brian en der høre halv højt musik, siller ( diff. - køre langsomt ) gennem gaderne så alle kan se deres fine bil, og så de kan nå at tjekke pigerne ud, og så måske lige giver den lidt gas i kryds og andre steder ( som når jeg fx giver dem baghjul :D )


Alle dem der køre dumt, høre musik så ens øre falder af osv, de er ikke briantyper, de er fjolser


0
0
Svar på denne tråd
 
 sparky
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 07:55

hvad er forskellen på et fjols og en brian spørg jeg så...? i min verden er det dét samme... om de kører langsomt eller hurtigt så er det kikset...







Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd
 
 kikset...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 08:01

Der er også forskel på at være kikset og et fjols, brian folket her i herning, eller største delen af dem, går bare op i deres bil, og se godt ud.


Fjolser er dem der køre vanvittigt, og er hensynsløse.

Man er jo ikke hensynsløs ved at siller gennem byen og høre musik, og tjekke tøser ud.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sasser og Mette74
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 09:26

Lige nøjagtig en kombination af jeres beskrivelser passer på min opfattelse af "Brian" (som ER et fjols ;-))


I sommerhalvåret møder man dem næsten dagligt.


Scenen er den samme:

Jeg kommer cyklende, bagfra høres "BOOM-BOOM-BOOM" som langsomt kommer nærmere, en lille skrammelkasse passerer og ud af ruden på passagersædet hænger en ung mand med karseklippet, leverpostejsfarvet hår, sølvkæde og fjoget udtryk og pifter eller råber: "ÆÆÆJJ HVA SÅÅÅHR!". Ved næste vejkryds laver skrammelkassen hjulspind og forsvinder i horisonten.


Det sker sjovt nok kun når man kører med bare ben og udslået hår...



kh

minski





Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forresten
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 09:46

mødte jeg forleden en nyere (og meget mere ubehagelig) variant.


Jeg kommer cyklende og på cykelstien(!) foran mig går tre 16-17 årige smørdrenge af "mellemøstlig oprindelse". Den midterste går og svinger med en rusten cykelkæde.

De ser mig tilfældigt, inden jeg når at ringe af dem, og laver liiige nøjagtig plads til at jeg kan passere.

Den ene smiler til mig og kommer med et sleskt "Haaarj", jeg laver antydningen af et smil i mundvigen, (vel for ikke at virke uhøflig, et fremmed menneske har jo lige hilst på mig).

Da jeg passerer dem spørger den samme om jeg "skal have noget @!#$".


Hvad!!!??


Jeg blev så forbløffet, at jeg ikke kunne andet end at fnyse forarget og ryste opgivende på hovedet.


Jeg kunne elllers godt have fundet på en mængde ting at svare, men der var rødt lys 20 m. længere fremme og hvor kæphøj føler man sig lige når der går nogen og svinger med en rusten cykelkæde?


Det endte med at det var mig der lavede hjulspind ved krydset og blev bagefter rasende på mig selv over at være sådan en kylling.


Det var måske ikke "Brian"er, men unge fjolser af det modsatte køn og med al, al for stor attitude, det var de!


Helt ærlig! Jeg er dobbelt så gammel som dem og var på vej ned for at hente mine børn i institution (godt jeg ikke havde hentet dem endnu ).


Næste gang kører jeg dem ned!



kh

minski






Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Interessant
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 10:10

...lesning. Jeg som var forelsket i en som het Brian en gang... I Norge vil du tilsvarende kalle det en "Ronny" eller en "Harry".

tænk at det skal være så ulikt fra land til land! Tilsvarende pige må være en "Sonja". Måske... dog det heter jo dronningen, så det var måske en majestetsfornærmelse. Eller "Nancy".

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så må jeg være en..
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 11:51

Conny, elsker at siller, hehe..


Men ja, jeg giver Sparky ret, her i Midtjylland er man en Brian når man siller og høre musik.. Måske med tilføjelsen at man skal drikke Cult, gudernes nektar








Krone og bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i Midtjylland


Frieserhopper sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brian...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 13:40

Hehe... jeg er led...


Brian: En kortklippet fyr, men kasketten på skå. En piercing eller to og måske en tattoo... Store trøjer fra FUBU el. lign. med den obligatoriske kæmpekæde om halsen. Joggingbukser af en art og grimme sko...

Oftest ranglet af udseende og en rigtig slagsbror. Smart og dum at høre på og halter måske også lidt på sit højre ben...!


Kører en gammel smadderkasse som han forgæves forsøger at gøre fed med et playboylogo på køleren og en stereoanlæg der kører DunkadaDUNK i et væk... Kører temmeligt hasaderet - op i fart, ned i fart og råber grimme ting efter pigerne...!

Bruger flere penge på sin bil end på alt andet...


Fordømmende? ved ikke hvad du snakker om...



-------

Ad Astra per Aspera

(It is a rough road to the stars)

0
0
Svar på denne tråd
 
 BRIAN'ER
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 13:53
Hej.

For mig er en rigtig Brian en der helst er opvokset på vestegnen, Volsmose eller helt ude på landet hvor bare det at have en kasket bagvendt på betragtes som kontroveriselt. Brian brugte mest tid i skolen på at sidde skråt på stolen og se smart ud, blev tit smidt ud for døren for at snakke og forstyrre undervisningen, var med på det først lilla hop-hop bukser og var altid fremtræddende i drikkespil. Fik knallertkørekrot først (hvis han overhovedet fik det). Mener selv han er svigermorsdrøm og har et job som enten VVSmand (hvor han tager betaling for 3 timer selvom han kun var der én) eller er en anden form for tømre. Rigtig godt er det hvis han er autolakør, da bilen så virkelig kan se fed ud og give den helt rigtig "score"effekt når han drøner ned af motorvejen med 170km/t i ræs med kollegaen efter et par øl. Brian går ikke op i at læse, men en god amerikansk action alá Bad Boys 2 (de slår ik nok ihjel i 1'erne)...det er bare en del af det jeg ser i en ærketype Brian.


Sidsel
0
0
Svar på denne tråd
 
 brian typer...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 18:54

Brian typer er nogle unge mænd der lever og ånde for deres biler som er top gejlede og så kører de også som sindsyge og kan lide at biler larmer


Rigtige tøser rider fjordhest : )
0
0
Svar på denne tråd
 
 fede biler...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 19:02
okay, indr'mmet... jeg elsker biler..

min store kaerlighed udover min forlovede er en morris mascot...

og alt andet med 4 hjul er godt..

og for mig er en brian en fyr der har den fedeste bil. en brian type en en fyr der er tjekket og med paa moden, en som ser ud til at have den fedeste bil, hvis i forstaar..

jeg vil ha en morris mascot eller morris mini.. den nye model. morris mascotten blev sidst lavet i 1970..! men minien skal vaere orange med store blomster paa... ergo..! jeg faar dk s fedeste bil..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Typen der hedder Brian
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 19:15

Min kærste har en rigtig god ven der hedder Brian... og han lever sjovt nok op til mange af de her fordomme... Hans kærste hedder sjovt nok også Conny...


Når jeg fx fortæller folk, at jeg skal ud til conny og Brian, ser de tit meget mærkeligt på mig, og spør så hvad de he rigtigt hedder!

Og de hedder Conny og Brian, og det er også dem der kommer kørende i den gejlede BMW eller på motorcykkel.


Men de er de sødeste mennesker, og de kan jo ikke gøre for at de hedder det de gør!

0
0
Svar på denne tråd
 
 pernille k
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 22:13

Enig i det med morris.


Men du får kun den fedeste bil hvis du ikke maler den orange med blomster (det er simpelthen for hippie-teenage-agtigt! )



Det med Brianerne fatter jeg ikke en brik af...



kh

minski





Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Netop...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2006 23:56

Sådan, CecilieA.P, der ramte du lige nøjagtig Brian typen. Brian typen har nemlig ikke råd til en fed bil, og han kører absolut råddent, en man skal passe ekstra på, når man møder dem i trafikken.


Hilsen Merete

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider