Hejsa
Som hyppig læser herinde, kunne jeg se at mange anbefalede hjortetaksolie til at holde myg og div. kryb væk fra hesten. Det havde dog den ulempe at det stank.
ja ja, tænkte jeg. Hvor meget kan det lige lugte??
Nå, mig ned i matas, hvor ekspedienten siger det stinker, og sælger mig nogen gummihandsker sammen med olien til når jeg skal smøre det på.
Hjem og åbne flaksen for at smøre på krikkerne (AD, FØJ, ULÆKKERT!!), får smurt på, og får væltet flasken med alt det resterende indhold ud på græsset, nå pyt med det... skal ikke bruge mere..
Men jeg STINKER smider mit tøj af udenfor, har kvalme, hopper i bad, og vasker mig med masser af sæbe.
Men huset bliver ved med at stinke, det lugter bare overalt, er ved at brække mig!
Så ser jeg på hunden (en fin-race en som jeg passer for 1. gang), den har rullet sig rundt i hjortetaksolien i græsset!! Den er smurt ind i hovedet og på ryggen - og STINKER!! @!#$ @!#$!!
Bliver sgu da slået ihjel når de skal hente hunden igen i weekenden!!!
Nå, blander noget sæbevand og begynder at skrubbe hunden, og får også lidt af - men har så glemt at tage mere tøj, så sidder bare i en top, og er så blevet indsmurt i brunt beskidt stinkende sæbevand, som jeg har fået skrubbet af hunden. FØJ. Har nu skrubbet armene som en sindsyg, men lugter stadig af rådne døde dyr!! Og mig som skal på skanderborg i næste uge!!! Folk de vil da flygte skrigende bort,når de lugter mig!!
Prøv aldrig dette derhjemme!!!