Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 At gå over stregen? Nik&Jay
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:32

Hej..


Ja, nu var eg til grøn koncert i kolding.

Nik og Jay var bare super. og jeg er vild med deres nye nummer Boing!

Nå men jeg går over, køber en lyserød T-shirt hvor der står Boing på... Der står at eg kl. 18 kan møde nik og ay. det gør jg, får autograf. men udover en autograf laver Nik lige to prikker der hvor brysterne sidder...


Også tænker eg, må han det? Jeg er 12! Jeg ved godt at eg ikke ligner en på 12 og at folk tror jeg er omkring de 14. men derfor må han vel ikke gøre det eller hvad? jeg blev ihvertfald noget overrasket...


Jeg er stadig ville med dem men g syndes nu de er nogle sjove nogle. at kunne finde på det..? hvad syndes i om det?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:37

To prikker er da ganske uskyldigt


Hilsen Frederikke


Chanel, Zulu & Soffy!


Hvorfor nøjes?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke smart
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:38

Det synes jeg godt nok ikke er smart.

De har jo nok ment det for sjov, men det er jo ikke så smart, særligt ikke når du kun er 12.


Havde du den på imens eller hvad?


Gjorde de det på alle?

Hvad sagde din mor og far til det?



Lise


ROHDEN, RAMBO & RIGOLA :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:40
mhh.. Det var vist lidt over stregen






©Mapio © Mario Din søde hest ©Mapio©

©© Mapio©©


Dorf

Baldur

Lille tarzan

©





0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:40
Ja, ved det godt, og ved også at det bare var for sjov men må han gøre det? dem jeg har spurgt har sagt at han faktisk ikk må øre det?? og de er altså lidt større ind prikker..
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaah
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:42
Havde du været min datter havde jeg ikke fundet det fedt eller smart...og Nik og Jay`s manager hade nok fået et pænt grimt opkald fra mig
0
0
Svar på denne tråd
 
 pverskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:42

a, jeg havde tjøjen på mens de gjorde det. min mor grinede men det var vidst kun fordi hun selv var fuld..

så vidt jeg kunne se var det kun på mig. eg kunne ihvertfald ik se det på nogle af de andre?

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg syntes faktisk
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:43
at han går over stregen.. omvendt hvis du ligner en på 15 bliver du behandlet som 1 på 15.. Men jeg syntes faktisk lige det er at gå over stregen..

www.staldrohan.dk
PRE.
Boks udlejes i Flemløse ved Glamsbjerg. se præs.
Nu også forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ponicup
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:43

ponicup: Nu er der jo ikke en lov imod at popstjerner ikke må lave prikker på t-shirts hvor brysterne sidder.


Synes du at det var ubehageligt eller sjovt selv?

For hvis du synes det var ubehageligt synes jeg du skal skrive til dem så de tænker sig om en anden gang.



Lise


ROHDEN, RAMBO & RIGOLA :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 cenima...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:45
cenima: Ja, et ring til manageren er lige det rigtige. Det må de altså lige tænke over en anden gang!


Lise


ROHDEN, RAMBO & RIGOLA :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:47
Tja. altså jeg ved ikke, det var o ikk direkte ubehageligt men jeg blev meget overrasket og kan ikke forstå hvad det skal gøre godt for på en 12 årig pige..? kunne forstå hvis jeg var ældre men..? Jeg har skam skrevet til dem. og sagt jeg jeg ikke syndes det var særlig smart gjort..
0
0
Svar på denne tråd
 
 ponicup
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:49
ponicup: Du er en rigtig fornuftig pige! Hvor er du sej! :-)


Lise


ROHDEN, RAMBO & RIGOLA :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uanset alder...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:50

..om det så er 12, 14 eller 15 år, så skal de overhovedet ikke gøre sådan noget!


Det er noget forbandet svineri!


Som de andre siger: Prøv at få dine forældre til at ringe/kontakte til manageren..

Hvis I ikke kan få fat i ham - så evt. Muskelsvindsfonden, der kan lede jer videre :-)




Mvh Mette..
********************
www.newforest.dk
***************************
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:51
Lise: hihi, Tak for det :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 manager...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 20:54

Jeg er faktisk lige ved at tro de er deres egne manager.


Jeg syntes de er nogle herlige fyre, men det var nok lidt uassende over for en på din alder. Havde det været en som mig på 23, så havde jeg nok bare grint af det.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Efter min mening...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 21:01

... er det at gå over stregen - go det viser det jo også når du ikke selv synes at det er i orden.


Når DU føler at det er forkert - så er det ikek noget nogen må gøre overfor dig. Du skal ikke lade dine grænser sætte af hvad andre synes er i orden, men af hvad du selv føler er ok.


Jeg synes at du lyder som en fornuftig pige - godt du har skrevet til dem, så kan de måske lige tænke sig om en anden gang. Der er mange 12 årige der ser ældre ud end de er - men de ER stadig kun 12 år.


£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan!!!
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 21:08

Super flot at du har skrevet til dem (y) :-)




Mvh Mette..
********************
www.newforest.dk
***************************
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nik & Jay
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 21:15

Tja nu bryder jeg mig generelt ikke om dem må jeg jo ærligt tilstå, og ja jeg synes det er over grænsen.

- De ved de har yngre fans også, så må man lige overveje de ting man gør en ekstra gang.


Netop fordi man er popstjerne skal man overveje om de ting man gør overskrider en grænse for ens fans, for det er dem de lever af jo.




Rollo


Alme'ti Z, Eln La Fame, Rollo, Marie, Chanell & Uffe
- I er savnet og elsket!


[RolloPigen.dk] [HorseLand.com]

0
0
Svar på denne tråd
 
 wraaah
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 21:19

placeringen betyder ikke noget for mig,

mere det at han har ødelagt "min" trøje det svin :P


Ingen kommer foran, ved at gå i andres fodspor.


- say what ya want,im still numba 1
MEDLEM AF DHPV.
Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub.
DHPV

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 21:29

Jeg er 20 år, og ville da personligt finde det ganske upassende med sådan et par prikker på en t-shirt... Og det er selvom jeg intet her imod Nik&Jay, og synes de laver fed festmusik.


Ergo, kan de ikke engang gå efter alderen når de "bedømmer" hvad der er passende at tegne på folks t-shirts, og burde derfor slet slet ikke tegne det...


(Y) Sejt gået af dig, at du har skrevet til dem. For jeg synes virkelig ikke at man skal tegne sådan noget på en bluse, og da slet ikke på så unge pigers bluser.


Jeg kan vitterligt ikke se det sjove i det han har gjort... Og havde aldrig brugt sådan en t-shirt igen( = spild af penge). Tror skisme jeg havde overvejet at aflevere den tilbage, sammen med den skideballe...




Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vaskes?
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 21:33

Kan prikkerne ikke vaskes af?

Tænkte bare...




Ditte

Uncas og Cindy <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges på Bornholm



0
0
Svar på denne tråd
 
 teenage idoler
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 21:54

Jeg synes de er totalt kiksede.

Alene af den grund at de kun holder den kørende ved at spille op til mindreårige.

Der var en udsendelse med dem i TV den anden dag. Nu ved jeg ikke hvem der er Nick og hvem der er Jay, men den ene af dem stod med bar overkrop og bukserne hængende så langt nede, at jeg ikke kunne lade være at tænke på at han da måtte have barberet kønsbehåringen væk, for ellers ville den da kunne ses.


det duer da ikke... Det er sgu da for nemt... og meget klamt!!

Jeg troede den slags var passe i Dagens Danmark På samme måde som kvindelige sangerinder der har et yngre publikum, ikke optræder halvnøgen, for netop at undgå at 10 årige piger får lyst til at klæde sig alt for udfordrende.


Men den med brystvorter på T-shirten, den er for langt ude.

Men jeg synes til gengæld du er kanon at du gennemskuede dem.

Venligst Lone



0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 21:54

Jeg vil også sige at du lyder meget moden, selvom du "kun" er 12.


Ikke desto mindre finder jeg det ikke videre underholdende, at de laver de 2 "prikker".

Selvfølgelig er det da "smigrende" på sin vis og er vel sikkert ment i en form for joke.

Men alligevel...så syntes jeg det er frastødende fra deres side.


Man køber en T-shirt for at have den, for til dels at have den som minde, men samtidigt. Så spiller man da lidt smart i den på selve dagen, hvor man har fået den.

( det ville jeg da have gjort )


Også vil jeg da ærligt indrømme, at så ville du da udsende nogle helt forkerte signaler til alle. Jeg ved ikke med hvad formål du købte T-shirten, men jeg vil da selv i en alder af 21 ikke syntes det ville være særligt fedt, med den form for opmærksomhed...Nick og Jay eller ej.


Der må jeg nok indrømme der bliver lidt "rødstrømpe" i mig, og siger at det er en helt akavet fiksering på så ung en pige. For selvom du stadig, muligvis ser ældre ud, så tror jeg næppe du når at ligner en på de 16. Som trods alt er "bukse-myndigheds"-alderen nu tildags.


Mvh Heidi ~{nu muligvis med part}~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du er ike den første..
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 22:55

Nik og JAy var på Bornholm og give en koncert på et diskutek, det var vidst en konfirmatfest og der gav de også autografer og jeg fik en skrevet hele vejen op ad armen og ned i kavalergangen..


Jeg må nok indrømme at jeg ikke tænkte så meget over det dengang, jeg var bare glad for opmærksomheden, men i dag havde jeg nok heller ikke brudt mig om det..




KnuZz *Milla&Leardo*




Skipper min ponystjerne!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes faktisk
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 23:07

at det er forkert...


Tænk sig, at du i en alder af 12 år skal rende rundt med to prikker, der hvor det er meningen at dine bryster skal være, hver gang du har lyst til at have den trøje på... Den kan du jo ikke gå med...


Som popstjerner bør de lære at skelne mellem fans og groupies...


Zamangah



Specialdesignet dobbelt hundebur til Opel Astra st. car sælges

Se præsentation


0
0
Svar på denne tråd
 
 ponicup
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 09:29

Jeg synes du lyder utrolig fornuftig.


N & J er bestemt heller ikke mig -men det er en anden sag.


Havde jeg som mor overværet det,var jeg skredet ind med det samme og havde gjort opmærksom på at min datter er mindreårig!!!Og det var ikke sket med små bogstaver


Annette


0
0
Svar på denne tråd
 
 hey hey
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 10:36

da jeg i sin tid var 16 år... det er ved at være et lille stykke tid siden var jeg i vejle til en fodboldkamp hvor nick og jay gav autografer.. jeg fik da også en pæn autograf på brystet som smittede af på min hvide bluse.. hans svar var... "det er bare ærgeligt" BITTERT!





Trine Hesteløs
medlem af smårytternes klub!
0
0
Svar på denne tråd
 
 muahahaha
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 11:00

Jeg kan ikke lade være med at smile og le lidt af denne tråd, altså hvad er det lige Nik og Jay er kendt for? At være vilde med tøser, fest og lir, det er stort set alt hvad deres musik handler om, så hvad havde i forventet de ville gøre når i har lagt bluse/bryst til deres autografer?

De er vant til at tøser smider sig for deres fødder, viser bar hud etc. så de er vel bare blevet vant til at kunne te sig som det passer dem, og også tegne en teenage pige på babs og nutte kan man ikke lige lugten i bageriet så lad være med at gå derind




Rasas DV vallak udlånes,dog minus sommerferierne,skriv.

JEG VIL GERNE KØBE
F.... C......
Støt www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hallo, det er IKKE iorden
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 11:48

Winstrup: Det er da fløjtende lige meget, hvad de synger om i deres sange!!

Det er da overhovedet ikke iorden...

Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, hvad fanden er det for noget @!#$ at skrive?!(undskyld mit sprog)

Dvs. at jeg skal forvente at blive slået ihjel, hvis jeg tager ril en Manowar-koncert og ønsker en autograf, fordi deres sangtekster kun handler og død og krig(det er et heavy-band)...


De burde tænke lidt mere over deres handlinger, og ikke lade populariteten stige dem til hovedet, hvilket åbenbart er tilfældet... som det desværre er, for så mange andre i lign. situationer, hvor de bliver kendte i en al for tidlig alder.


De er nogle drengerøve, og fortjener en ordenlig røvfuld og blive sat godt og grundigt på plads!

For som sagt tidligere, så er alle deres fans, ikke deres groupier..


Alderen har ingen betydning her, det er og bliver noget svineri.

til dig, at du har skrevet til dem! Det synes jeg er rigtig godt gået!


danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 føj for den lede
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 12:11
personligt synes jeg også, det er, at gå over stregen uanset alder!
og især når du havde t-shirt`en på. mener det er perverst!
har totalt mistet respekten for dem.
de tror de er så smarte og seje, at de kan tillade sig alt. ad ad
0
0
Svar på denne tråd
 
 Føj for den
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 12:17

Det er meget flot at du tør stå frem med det her!!!


Det er ikke dig som har gjort noget forkert, men derimod Nik og Jay.


Det er dybt forkert at voksne mænd opfører sig sådan over for et barn og det bør have konsekvenser !!!

Hvis de har så svært ved at vurdere hvor gamle piger er bør de 100% holde sig fra den slags adfærd.

De er popstjerner og bør vise sig som gode eksempler , og ikke som de gør nu tro at fordi de er popstjerner at al adfærd er tilladt.


Ville du turde lade dit teenage barn være alene med dem ?




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 16:14

Windstrup: Hehe


Nik og Jay, er Nik og Jay.. -Men tegne prikker på en *lille* pige, er da ikke særlig smart..


Ellers fed koncert i fredags der





Mvh. Karina med Pelle-hesten






0
0
Svar på denne tråd
 
 Bliver nok
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 16:28

nødt til at sige at jeg er en af de mange fans Nik & Jay har.


Når nu du stilte dig op i køen/mellem en masse andre mennsker for at få autograf.. hvorfor så ikke stikke dem et stykke papir?


Står du der uden papir er du vel selv klar over at de så vil skrive på dig? og kan du ikke lide det.. jamen så må du flytte dig...


Og til slut.. hvis jeg var så gammel at jeg havde børn og de var omkring din alder turde jeg godt lade dem være alene med hende... jeg tror ikke de forgriber sig på små børn.. de har jo nok at vælge mellem


Tina


EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

3 års vallak sælges

7 års vallak sælges

kontak mig for information

0
0
Svar på denne tråd
 
 Windstrup...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 16:30

De har vel ikke et skilt i "entreen" hvor der står "Vi tegner jer på brysterne... Så hold jer væk, hvis i ikke vil have det..."


Men det burde de måske nok have... Så fårerne kan skilles fra bukkene...


Hvordan pokker skal man i en alder af 12 år, vide hvad det indebærer at gå derind? Hun kom jo bare for at få en autograf... Ikke for at få prikker på brysterne...


Jeg ville sørme nok være blevet noget forbavset... Selv i en alder af 30 år, hvis det var mig der var blevet udsat for det...


Zamangah



Specialdesignet dobbelt hundebur til Opel Astra st. car sælges

Se præsentation


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er IKKE Ok...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 17:31

Fordi de er Nik og Jay, så må de godt forulempe deres fans? Eh.


Okay.


Jeg tror, jeg køber den med "lugten i bageriet" og siger: her stinker rigtig råddent. O_o! Uanset hvad Nik og Jay står for, så er det stadig tilladt at bruge øverste etage, når man omgåes fans, der ikke lige er over 18 og kaster sig i grams. 8-)


Som andre siger; hvis det var ubehageligt, så var det forkert. Og jeg synes, det er fint, de får det at vide.


-+- Zip.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 18:33

...det bestyrker jo bare mig i den opfattelse jeg allerede har af Nick og Jay... Hjerne har de ikke og musik kan de heller ikke lave! ;-D Jeg synes det er et par ualmindeligt utiltalende fyre og det er da fint, at de er blevet berømte på at være vulgære og s*xfikserede, men de er da over 11 og burde vide hvordan man opfører sig. Men nej, det gør de ikke, så jeg følger bare Zippeline og siger "pyha, hvor her stinker råddent" og holder mig fra "bageriet"! ;-)


Camilla




Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan Camilla ...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 18:44

... godt skrevet

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina Lykke
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 20:31

Nu kan jeg altså ikke dy mig.

Citat fra dig:


"

Når nu du stilte dig op i køen/mellem en masse andre mennsker for at få autograf.. hvorfor så ikke stikke dem et stykke papir?


Står du der uden papir er du vel selv klar over at de så vil skrive på dig? og kan du ikke lide det.. jamen så må du flytte dig..."


Så det vil sige, at fordi hun gerne vil have en autograf på sin T-shirt, så er de fuldt berettiget til OGSÅ at tegne prikker, der hvor hendes bryster er - på den 12 årige pige, vel at mærke; som IKKE synes det er helt okay, men samtidig heller ikke er helt gammel nok til at vide, hvordan man siger det?

Så altså, hvis du i sommerland går hen med dit barn for at få malet det som en tiger i hovedet, så er det også helt okay, at maleren lige maler en penis også? For du stilte dig jo selv i køen! Godt nok kun for at få malet en tiger, men Maria ville jo også bare have en autograf på sin trøje...


Så blev det også sat lidt på spidsen her - men pointen er der da!


Man skal hve hvad man beder om og IKKE mere; medmindre man også beder om det - det gjorde Maria ikke.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er det
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 20:45

langt fra det samme.

Den omtalte maler for penge for at male et barn i hovedet.

(Jeg har desuden ingen børn og skal heller ikke have men det er en anden snak.)

Nik & Jay er ikke ansat til at passe børn


Tina



EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

3 års vallak sælges

7 års vallak sælges

kontak mig for information

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina Lykke
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 20:51

Nej, de er ikke børnepassere, men uanset hvem, der har gjort det, så er det stadig ikke en passende ting at gøre i mod en pige i den alder. Det om de så var Bent og Bob fra Amager eller engelske fyrster.

Derfor synes jeg også det er helt i orden, at Maria giver udtryk for, at hun ikke synes det er okay. Hun har sine græsner og de skal respekteres!

Ja, mit eksempel var som skrevet meget på spidsen, men jeg synes stadig ikke, at de kan tillade sig, når en pige komme rog beder om én ting, i tilgift at give hende en anden - slet ikke en så grænseoverskridende som denne. Det er bare ikke gennemtænkt nok.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina Lykke
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 21:10

Ville du være specielt stolt, hvis de havde "duttet" dine bryster?


Hvis man vil underholde, må man da sørge for at opføre sig ordentligt... specielt med det brede puplikum de to omtalte fyre har... De ved da godt at deres musik er med på "Hits for kids"-cd'erne... Nå ja... Måske det så er fordi der faktisk er nogle børn, der synes om deres musik også...


Det behøver ikke kun at være piger, der falder i svime, fordi de lige kigger på dem... Og jeg synes faktisk at han er ude på at plan, hvor det faktisk er at "gøre grin med" pigen... Hun har endnu ikke bryster...


Personligt kan jeg godt lide mænd (min egen), men det er da ikke ensbetydende med, at jeg render rundt og sætter krydser over enhver bukse-bule jeg lige mener kunne være større... Nå nej... Jeg er jo heller ikke kendt, så jeg må da heller ikke sådan noget...


Kan altså ikke lige se hvordan det, at han er kendt, kan retfærdiggøre hans handling...


Jeg synes at det er godt at hun har skrevet til dem, og fortalt at hun fandt det ubehageligt... Måske de husker at de for eftertiden kun skal sætte prikker på de fans der har rynker... Og bryster...


Så kan de da lave en statistik over hvor mange lussinger de når at få, i løbet af en dag...


Zamangah



Specialdesignet dobbelt hundebur til Opel Astra st. car sælges

Se præsentation


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 21:52

Hvad er det i det hele taget lige en 12-årig får ud af sangen "Boing"???!!!


til Nik & Jay


Badusen



- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fint!!
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 22:26

Flot at du har skrevet til dem for at lade dem vide, at de har overtrådt dine personlige grænser.


Og fint med et par eksempler "sat på spidsen" (y) Det bringer tingene i perspektiv.


Hvem må rekreationelt beskæftige sig specifikt omend overfladisk med mindreåriges sekundære kønskarakterer?


Skolelærere?

Politifolk?

Vagabonder?

Beridere?

Familiemedlemmer?

Popstjerner?


Hvor går grænsen?


Det som ligger i at være mindreårig er jo, at uanset om man så smider sig foran idolerne iført sort blondeundertøj og plys-håndjern, så MÅ de ikke så meget som tænke andet end at man skal passe på, man ikke bliver forkølet Et barn (i lovens forstand) som føler sig krænket eller forulempet bærer IKKE ansvaret herfor Det er den voksnes opgave at holde distancen og sørge for en acceptabel tone.


Med venlig hilsen


Julie



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej jeg
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 23:29

mener ikke at det er iorden at de har lavet 2 prikker der hvor hendes bryster skal være.

Jeg ville ikke selv synes det var fedt nej, fordi jeg så ikke gad gå i den bagefter.

Men ville da straks ha fjernet mig.

At pigen så ik har fjernet sig ved jeg ik om er fordi hun ik er gammel nok til at turde sige fra eller om hun blev så overrasket at hun blev helt paf...


Det er ikke iorden at de tegner på hende, men ligefrem skrive til dem og lave indlæg det ville jeg ikke gide... men hvor er hendes forældre henne hvis det er så krænkende for pigen?


Tina


EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

3 års vallak sælges

7 års vallak sælges

kontak mig for information

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zamangah
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 23:40

Jeg sku med glæde være den første til at smække dem sådan én på hovedet!

Jeg er 32, og jeg ville føle mig DYBT FORULEMPET..


Og Julie til dig også


danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 bryster...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 23:46

jeg kan ikke fordrage nik og jay...det må jeg arligt indrømme...alle deres sange lyder ens...de samme lyde i musikken og samme toneleje og cirka den samme tekst...


jeg synte de ligner et par usoignerede fedtede bumser...aadr...


og jeg ville da nok ikke selv bryde mig om at få prikket mine bryster...også selv om det så var vin diesel der gjorde det...det ville lige være over stregen...


jeg ville ikke forvente det...men måske tror nik og jay at det er hvad der vil gøre alle unge piger lykkelige...


Der findes KUN en ped.....og det er IKKE et fortolkningsspørgsmål...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu stopper I!
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 21:47

Jeg bliver simpelthen nødt til at blande mig i denne debat nu.


Jeg har lagt mærke til 3 ting her i løbet af denne snak:


1. Mange af jer lægger ord i munden på pigen, som hun ikke har sagt. Fx. at hun følte sig forulempet. Hun skriver jo NETOP at hun IKKE følte sig forulempet , men at det var nogen voksne der sagde til hende at det var meget slemt at have 2 prikker tusch på trøjen. Citat, pigen fra Nik & Jay's forum:


"Så sys jeg ikke at han gik over streget, det var da derfor jeg sys det var sjovt.. men som andre siger kommer voksne og siger at det godt nok er at gå over stregen. så bliver jeg i tvivl. og spørger om det er. men altså, jeg ved da godt det kun var for sjov men jeg grinede ikke... fordi jeg blev temlig overrasket. men så længe det ikke var andet syndes jeg ikke det var at gå over stregen."


2. Mange af jer har meget travlt med at forsvare en pige, som ikke engang ønsker at blive debatteret i dette omfang på nettet. Dvs. I støder hende mere ved at diskutere hendes situation, end situationen med Nik gjorde. Det er sgu for dumt. Citat fra pigen fra Nik & Jay's forum:


"Det er så mig der er pigen og jeg har det ikke godt med at der bliver skrevet herinde.

Jeg skrev på heste-nettet.dk fordi jeg ville vide om det var at gå over stregen?

Hvis jeg skal tyde fylder den ene "prik" lidt mere.
Jeg ved ikke hvordan jeg selv skulle havde lagt op til det men selvf. var det kun for sjov! jeg blev da lidt overrasket... men derfor var det ikke meningen at det skulle ende herinde... jeg ville bare vide om det var forkert gjort af ham eller ej... og det har jeg fået mange svar på...

så. det er ikke fordi det betyder det støre, og nik og jay er stadig de fedeste, og de styre stadig! Har også lige købt deres solbriller idag xD så det har ikke ændret noget.."


3. Mange af jer, der synes at det er for dårligt, bruger anledningen til at sige at Nik & Jay generelt er klamme og laver dårlig musik. Hvad er jeres egentlige formål med jeres indlæg? Har vi en kraftig farvning af holdninger her? Det lugter lidt af en god undskyldning for at lufte jeres indebrændthed.


Konklusion:


Pigen føler sig ikke forurlempet. Men folk siger til hende herinde at hun skal være det. Pigen bliver ked af at folk debatterer det andre steder på nettet, men hendes "guardian angels" bliver ved med at piske en stemning op.


Tag jer sammen. Nik & Jay er et rap-act, der handler om @!#$ og fester og voksen kærlighed. De laver ikke børnemusik, selvom mange børn hører det. Og nej, jeg har aldrig set dem på en Hits for Kids. Derfor skal de selvfølgelig opfører sig ordentligt, hvilket de selvfølgelig også gør. Helt ærligt, tror I selv på at de forulemper en pige foran 500 andre fans!? Det er sgu for enfoldigt at tro.


Husk, at I kun har hørt én side af historien. Hvem siger at pigen ikke bad ham om at skrive på brysterne og bare ikke tør at sige det? Jeg siger ikke det var sådan, men ingen herinde ved det, så hids jer ned.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej per...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 21:54
må man ikke have lov at skrive hvis amn ikke bryder sig om dem...nu hvor det jo er dem der er på programmet...

ped.....nu med hadebreve....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhhh...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 22:55

Er der noget jeg er gået glip af her?

Er der blevet lavet andre tråde?


Lægger man noget ind på nettet, så kan man ikke forvente at styre folks reaktioner..

Og blot for nemhedens skyld, (for jeg gidder ikke sidde at læse alle trådene igen), hvor er det lige der bliver lagt ord i munden på hende


Så vidt jeg husker, skriver folk bare, at de ville føle sig forulempet..

Hvilket er lige præsis, hvad jeg har skrevet.


Og eftersom hun tager det op her inde, og spørger om de må det, så er det måske fordi, hun ikke synes det er helt okey alligevel...



Ped: har du fået hadebreve?!

Hvis du skifter tilbage til den gamle signatur, så husk en ´ (apostrof) over e'et i en..altså én

Ellers lyder det som om der kun findes Ped tilbage i verden(vi andre er uddødede ), og ikke, som nok er tiltænkt, kun én dig, fordi du er unik


danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Selv øhh
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 01:50

Smukke-ped: Du må vel skrive hvad du vil, men hvis man ytrer sin mening i en usaglig kontekst mister den sin troværdighed.


danielluca: Der bliver lagt ord i munden på hende her: "Flot at du har skrevet til dem for at lade dem vide, at de har overtrådt dine personlige grænser."


Og her: "Jeg synes at det er godt at hun har skrevet til dem, og fortalt at hun fandt det ubehageligt..."


Og her: "Derfor synes jeg også det er helt i orden, at Maria giver udtryk for, at hun ikke synes det er okay. Hun har sine græsner og de skal respekteres!"


Måske skulle du læse hvad der står i de tidligere indlæg?


Hun skrev her for at høre folks mening, ikke for at folk skulle lægge hende ord i munden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og hvem er du så ...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 02:04

... Per "Kloge-Åge"?? Har du overtaget Heste-nettet og skal bestemme hvad vi skriver og hvad vi mener??

Hvis HN`s moderatorer finder tråden upassende, må de komme med henstillinger, men en anonym "Kloge-Åge" skal godt nok ikke komme og diktere noget som helst.

Vor Herre til hest da

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ih hvor de også skriver ...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 02:25

... pænt til hinanden, på den side Per omtaler

nexusforum.dk/viewtopic.php?t=803

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ik for sarte sjæle
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 02:27

Nu ka det jo oss være lidt svært for dem, at se hvor gamle tøserne er.

Jeg har stage armbånd til Grøn, så derfor ser jeg en del til dem.

Der er flere piger der render og savler over dem backstage.

Når de går udenfor hegnet, er der mange piger der står og glor ind + savler.

De ville nok gi deres højre arm, for at ha fået de 2 prikker.

Så ka man så diskutere, om de overhovedet ska uddele "prikker"

Men det er nu en gang så'n den verden er.

Ka man ik klare mosten, ska man holde sig væk.




Hva vil du gi for et backstage pass...?

Som at skide, når man tror man ska slå en prut...

Magtens Korridorer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 02:41

I lyder som Nik & Jay nærmest har overgramset den stakkels pige. Det er altså ikke ulovligt at tegne prikker på en bluse.


Men hey, enhver chance for at lufte fordomme og svine til ;)

Pigen føler sig ikke forulempet - hvad hyler folk op om?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Per, det din tolkning
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 08:06

af pigens skriverier .


1. så ville pigen aldrig skrive et indlæg på HN hvis det var fordi hun indeni havde følt det var oki. Hun spørger kun nogen voksne om det fordi at hun har haft behov for det!


2. så kan jeg godt forstå pigen bliver bange for at komme med sin ærlige mening om det de "popstjerner" gjorte da hun efterfølgende af nogen mænd og deres fans har fået en masse grimme ord og hentydninger med på vejen


3. Uanset om Nik & Jay synger / skriver om en masse "voksne" ting ( ved ikke om når der bliver nævnt solnedgange og s*x med en 18 årig at det er skide voksent)Så skal DE ALDRIG forulempe deres børne og meget unge fans.

Nik og Jay er to voksne mænd, hvor af den ene endda da selv snart skal være far. De skal behandle børn som børn, også selv om barnet ligger og vrider sig i sort lingeri og siger ta´ mig. Så er det stadig et barn og børn kender ikke altid helt konsekvenserne af det de gør.

Intet retfærdigøre for den handling mod pigen, ingen omstændigheder kan formilde det. DE GIK OVER STREGEN!


4. Du skriver at herinde bliver der skrevet en masse usaglige ting, men tværtimod herinde får barnet at vide at det IKKE er hendes skyld og aldrig kan blive det. Herinde vender folk deres holdninger til sagen, og ja som du læser er 99% forarget og syntes ikke det er oki at opføre sig sådan overfor børn.



Nik & Jay er de voksne og de skal også opfører sig som sådan overfor de børn de har som fans.


Ja det kan godt være de ikke har musik på hits for kids, men ikke desto mindre er børnene en meget stor del af deres fanskare og ligger mange penge til deres mercandise, koncerter og cd'er .


Ingen herinde har lagt ord i munden på den lille pige, alle startede endda med at skrive at to prikker ikke var så slemt .. men da hun så fortalte mere om sagen og at det var noget større end bare prikker og hun faktisk inden i var blevet ked af det . Så trådte ansvarlige voksne på banen og fortalte hende at det heller ikke er iorden at voksne mænd gør sådan på børn!







0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, kloge Åge-Per
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 10:59

Per: Måske skulle DU tage at læse trådene engang til!


Der bliver lagt ord i munden på hende her: "Flot at du har skrevet til dem for at lade dem vide, at de har overtrådt dine personlige grænser."

Og her: "Jeg synes at det er godt at hun har skrevet til dem, og fortalt at hun fandt det ubehageligt..."


Og her: "Derfor synes jeg også det er helt i orden, at Maria giver udtryk for, at hun ikke synes det er okay. Hun har sine græsner og de skal respekteres!"


Hvis det er at lægge ord i munden på hende, så har du godt nok noget at lære om livet


Det er ganske tydeligt, at tråden på Nexus, har en noget anderledes holdning, og det er jo selvsagt udelukket fans som skriver derinde, så deres meninger kan ikke bruges til en skid, rent ud sagt!!

Her på HN, er folks meninger heldigvis ikke farvet af hvad man synes om Nik&Jay, og derfor er den generelle holdning den, at det er noget svineri!


En l.o.r.t er en l.o.r.t, og en spade er en spade. Hvis vi var på en arbejdsplads, ville selvsamme situation blive kaldt sexchikane. Og hvis vi var på en skole..ja, jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, men den givne lærer ville blive fyret øjeblikkelig, OG fået frataget retten til at undervise igen.


Så lad vær med at sige det er åh, så uskyldigt... og vi lægger åh, så mange ord i munden på hende.. og hun synes det er åh, så okey...


Hvis det havde været HELT okey i hendes verden, så havde hun sgu nok ikke skrevet til dem!!


Ekstra-Bladet, ville nok heller ikke dele den opfattelse, ej heller det meste af befolkningen, hvis det kom på tryk..


Er det nødvendigt at fortælle at jeg rent faktisk synes de laver udemærket musik.. men ikke desto mindre, ændrer det ikke MIN mening om at de, når de udfører sådan en handling, ikke er andet end en flok drengerøve, som fortjener en røvfuld for deres opførsel!!!


...nej, du er sgu for langt ude Per.. fis ind på Nexus istedet


danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 øh igen
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 11:34

danielluca: Hvornår man lægger ord i munden på folk kan ikke diskuteres. Det er blevet gjort i denne debat, når I skriver som en selvfølge at hun føler sig krænket. For det skriver hun selv at hun ikke føler sig. Det burde være let nok at forstå.


Hvis der står 500 fans, der maser og skubber og råber og skriger og på en autograf, som de skal have placeret forskellige steder, kan der jo sagtens ryge en tusch-prik eller to et mærkeligt sted.


Der er blevet sat 2 prikker på en t-shirt og I ved ikke engang under hvilke omstændigheder. Det er alt for overdrevet det her.


Og fordi jeg indtager en fredelig holdning til det her, skal jeg skride ind i et fanforum?? Det får godt nok jer "frelste" til at fremstå usaglige.



0
0
Svar på denne tråd
 
 kalder du det her sagligt, Per?!
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 11:46

Hvem siger at pigen ikke bad ham om at skrive på brysterne og bare ikke tør at sige det?


Come on, tag dig dog sammen!



danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det værste i alt det her er vist ...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 11:53

... at der overhovedet er nogle, der tillader sig at pille i glasuren på pop-ikonerne P*i*k*&Gay Fy føj det må man ikke, de skal bare tilbedes og intet andet.


Jeg gider næsten ikke mene noget om den mor, der er fuld, så hun ikke kan hjælpe sin egen datter ... så hun efterfølgende bliver nødt til at gå på et net-forum, for at få svar på sine tvivlsspørgsmål.

Så fik jeg vist alligevel udtrykt min mening om hende

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 I ved jo ikke hvad der skete
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:02

danielluca: Jeg siger ikke at det var sådan det fandt sted, men jeg tror du ville blive overrasket, hvis du så hvad fans (alle aldre) prøver at presse deres idoler til i sådan en situation.


Og det interessante ved denne debat er, at nogle folk lader som om de ved hvad der fandt sted. Det eneste vi ved er, at der er 2 prikker på en t-shirt, at pigen ikke følte sig krænket og at hendes mor grinte af episoden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 LOOOL
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:12

P*i*k*&Gay ..LOOL...


per...jeg må skrive lige som jeg lyster...og jeg synted de er ækle...og du syntes så jdet er utroværdigt...javel,men du er annonym...hvad gør det så dig...latterligt utroværdig...du sidder vel med hånden i underhylerne og hygger dig mens du savler over et dårligt klip på tv med P*i*k*&Gay...LOOOL...


ped.....nu med hadebreve....

0
0
Svar på denne tråd
 
 *host host*
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:17
PED.. ..

danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke du kan
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:21

Smukke-ped: Så fik vi vist alle set, hvor seriøst man skal tage dig og dine holdninger.


Ps. Jeg er ikke anonym. Jeg hedder Per Svendsen. Du kan også sende mig en mail, hvis du vil. I så fald vil jeg frabede mig den slags barnligheder som du netop ytrede i dit seneste indlæg.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nexus manager?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:28
Du skulle vel tilfældigvis ikke arbejde på Nexus?
0
0
Svar på denne tråd
 
 per svendsen
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:31

nå så kom hånden på af bukserne..



ja der kan man se hvor useriøs jeg er...men her på hn kan man godt være useriøs i en tråd og sagtens være serøs i en anden...


jamen sån er jeg jo...fyldt med barnligheder og sjove bemærkninger...


så længe du ikke har oprette en prsentation herinde så er du stadig ennonym...og derfor kan MÅ jeg grine af dine latterlige indlæg...jeg tør trods alt sætte ansigt på mine barnligheder...


og husk nu at vaske hænder...


ped.....nu med hadebreve....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem er du?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:34

Det lyder som om at du arbejder sammen med Nik & Jay hos Nexus Music, og du forsøger at forsvare en handling hvor en voksen mand efter en koncert har tegnet bryster på en 12 årig pige!?


Mener du seriøst det er iorden???


Selvom mindreårige piger gerne vil en hel masse med Nik & Jay så må de faktisk ikke !!!


Husk det er børn! Nik & Jay er de voksne!

0
0
Svar på denne tråd
 
 JLykke
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:36

ja man skulle tro du havde fat i noget af det rigtige der...





ped.....nu med hadebreve....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Underligt
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:36

Hvis Ponicup ikke synes at Nik er gået over stregen, gad vide hvorfor hun så har følt trang til at skrive herinde for at spørge om vi andre synes han gik over stregen?


Og hvis Ponicup ikke mener at han gik over stregen, gad vide hvorfor hun så har skrevet til dem og sagt at hun synes han gik over stregen?


Det kan man undre sig over...




-Dorthe

Magister Mundi Sum
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvem er du?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:39

Jeg bryder mig blot ikke om den usaglige tilsvining. Også selvom vi havde snakket om Thomas Helmig.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Uanset...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:46

... om en fan prøver at presse sit idol til noget, skal han/hun stadig udvise den situationsfornemmelse at ikke komme med 6uelle undertoner i forbindelse med eller direkte til børn.


Pigen skriver:


Også tænker eg, må han det? Jeg er 12! Jeg ved godt at eg ikke ligner en på 12 og at folk tror jeg er omkring de 14. men derfor må han vel ikke gøre det eller hvad? jeg blev ihvertfald noget overrasket...


Det er måske ikke så meget at sige at hun er "forulempet" som at hun selv synes at det er noget underligt noget, og at hun selv vurderer (i forhold til hendes alder) at det er upassende.


Min mening om N&J er i den sammenhæng ligegyldig (ligesom deres "musik") ;-)


Men min umiddelbare reaktion er at HVIS jeg stod og så på at nogen tegnede "prikker" med nogen form for 6uelle undertoner på mit BARN - så ville jeg gå mere end gennemsnitligt amok. (det sagt ud fra at jeg ikke har nogen børn - men føler at børn skal beskyttes mod at blive set som 6uelle væsner af voksne.)


Om diverse fans der er buksemyndige og ædru vælger at kaste sig over deres idoler er deres eget valg. Men børn skal beskyttes!



Per - du skriver at:

Det eneste vi ved er, at der er 2 prikker på en t-shirt, at pigen ikke følte sig krænket og at hendes mor grinte af episoden.


Pigen stiller netop spørgsmål til om det er noget "man" må overfor et barn - det vælger jeg at fortolke som at hun egentlig ikke selv synes at det er i orden. Ja, det er min fortolkning, men hvis hun selv havde bedt om det eller synes det er sjovt - så ville hun vel ikke stille spørgsmål til om det er "noget man må".

Hun skriver også direkte at prikkerne sidder "der hvor brysterne sidder". Det er da et imponerende "tilfælde"??

Og at pigens mor er fuld og bare griner - det forarger mig ærligt talt! Måske er det sippet af mig, men det er jo ikke noget nyt ;-)


£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Per du
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:48

Har stadig ikke svaret på, om du kommer fra Nexus?!


Så det må vi jo tage som et tilsagn!


Hvor upartisk er du så i denne diskution


danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 per svendsen
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:48

jamen jeg bryder mig ikke om dine indlæg...og din latterligørelse af en 12 årigs problem...hun skriver jo selv at hun har skrevet til dem at det ikke var så smart...


en voksen mand skal da ikke rage rundt på hendes brystparti med en tusch og lave prikker...hvor ækelt...


her havde det udløst en lussing...


og hvem er du selv...ja jeg er ikke annonym her som du selv vælger at være!!






ped.....nu med hadebreve....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:55
DU ER ALTSÅ EN "SIPPE" *GG*

danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Usagligt??? Per.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 12:59

Nu synes jeg lige, vi skal få citaterne på plads en gang.

For i øvrigt Per; hvad der står på et andet forum, kan vi jo ikke forholde os til. Vi kan kun forholde os til, hvad pigen har skrevet HER. Ellers skulle vi jo gennemsøge hele internettet. Skulle vi også undersøge, hvad hun har sagt til sine venner og veninder? Sin far og mor? For vi skal vel have alle nuancerne med?

Et af citaterne, hvor du påstår, der lægges ord i munden på Maria er fra et af mine indlæg. Jeg er bestemt uenig i, at jeg har lagt ord i munden på hende.

Jeg har her fremhævet de passager i Marias indlæg, der for mig ganske tydeligt profilerede, at hun ikke fandt det behageligt.


1) "min mor grinede men det var vidst kun fordi hun selv var fuld.."

2) "det var o ikk direkte ubehageligt men jeg blev meget overrasket og kan ikke forstå hvad det skal gøre godt for på en 12 årig pige..? kunne forstå hvis jeg var ældre men..?Jeg har skam skrevet til dem. og sagt jeg jeg ikke syndes det var særlig smart gjort.."


Selvfølgelig kan man heller ikke forvente, at en pige, der er så ung, selvstændigt kan tage stilling til, hvad der er ret og vrang. Derfor spørger hun.

For at tage et af mine mere grovkornede eksempler, så ved fx ikke alle incest ofre, at det er forkert, at far/mor piller ved dem. Hvorfra skulle de vide det? De har IKKE den fornødne livserfaring og vid til at forstå det forkerte i handlingen.

For mig at se, er vi i mindre omfang inde på noget af det samme her.

Maria har været udsat for noget og er egentlig i tvivl om, hvorvidt det er rigtigt og forkert. Hun gør det rette, og spørger nogle voksne mennesker til råds. Mange svarer hende, at de ikke finder det okay. Mig selv inklusive. Maria giver udtryk for, at hun heller ikke finder det okay (jvf. citat 2).


jeg har udelukkende forholdt mig til, hvad Maria har skrevet herinde på HN. Hvad hun har skrevet sagt eller gjort alle mulige andre steder, ja det har jeg egentlig ikke mange forudsætninger for at vide noget som helst om.


Du kommer også ind på, at ingen af os var til stede. Det har du ganske ret i. DU var der heller ikke! Det jeg tager udgangspunkt i er, at indlægget fra Maria lyder ganske troværdigt. Jeg kan ige kun tage stilling til den side af sagen, som Maria skriver om. Hverken Nick eller Jay deltager jo i debatten og kommer nok heller ikke til det. Derfor synes jeg stadig Maria har ret til svar på sit spørgsmål og alle andre har også ret til at debattere både hendes såvel som andre debatørers svar.

Så med udgangspunkt i, hvad Maria har skrevet, så kan jeg ikke se, at jeg har forholdt mig usagligt til noget af det.


her et citat fr adig selv:


"Det eneste vi ved er, at der er 2 prikker på en t-shirt, at pigen ikke følte sig krænket og at hendes mor grinte af episoden"

Jvf. mine tidligere citater, så synes jeg faktisk det er taget ud af en kontekst på en ganske forkert måde. Fordelagtig for dig, ja, men ikke desto mindre får den sagen fremstillet i et farvet lys i følge mig.


Hvis du for i øvrigt vil prøve at få folk til at hidse sig ned, så er en angreb, som det du foretager nok ikke den korrekte fremgangsmåde. Det får nemlig tvært imod folks p*s i kog, og så ryger AL saglighed sig en tur. Det ville være ærgeligt, for på antallet af indlæg lader det til at være en debat, der er brug for at tage. Dette er ikke kun en opfordring til dig, men også andre, der lader et iltert sindelag løbe af med sig. Lad os prøve at få en god debat ud af dette her.


Tilbage til sagen: Uanset hvilken pige, der er tale om, eller hvilke idoler, så synes jeg det er forkert at tegne prikker på en 12 årigs bryster gennem en T-shirt, hvis og såfremt det er, hvad der er sket (igen kan jeg kun forholde mig til den skrevne situation, da jeg og heller ikke du var der). Det holder jeg fast på. Var jeg mor og havde det været min datter, så ville jeg også have forklaret hende, at jeg fandt det forkert. En pige i den alder kan have brug for hjælp til at vide, hvor voksne bør have deres grænser i forhold til børn.


Men lad det nu være ved det.

Jeg håber jeg har skabt klarhed for nogle af de problemstillinger du nævner i forhold til usagligheden, som du kalder den. Jeg synes nu ellers jeg prøver at sætte mig meget godt ind i sagerne...


0
0
Svar på denne tråd
 
 £isbeth (Baloo)...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:09

...og Lisbeth Sejbjerg: (Y) til jer to. Jeg er helt enig med jer. :-)


Camilla - der også er en sippe og ville flippe mere end normalt, hvis en pop-idiot tegnede prikker på min mindreårige datters bryster! Det er sq ikke god værkstedshumor!





Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Per, den køber jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:21

for der er indlæg i NEXUS forum der har samme ordlyd og nøjagtig tegnsætning som din!!


Ja nogen sviner nok og jay fordi de ikke kan li deres attitude og musik, sådan er det når man vælger at blive offentlige personer. Det er en del af gamet, og det ved alle vist godt!


Vedr sagen om pigen så sviner ingen Nik og Jay men blot meget meget kraftigt tager afstand fra deres adfærd over for småpiger!


De gik over stregen og jeg syntes faktisk ikke det er rimligt at nogen som helst prøver at gøre den lille pige til den skyldige i det her.

Du antyder at pigen selv bad om det, og det er rigtig rigtig dårlig stil fra en voksen mand .

For uanset hvad skal en voksen mand sige fra , alt andet er forargende.





0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad hvis det ikke er ponicup
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:32

der har skrevet på Nik & Jays fanside ?

men blot en der forsøger at glatte den her meget uheldige sag ud !


For det ser sgu ikke godt ud for Nik og Jay når selv magasiner som Gaffa omtaler sagen !

gaffa.dk/nyheder/view...s_id=15842


Popstjerner og uheldig omgang med mindreårige er ikke noget man tager let på eller bør gøre.


Fordi man er kendt kan man altså ikke tillade sig alt!!


Syntes det rigtigt sørgeligt hvordan nogen prøver at få et barn til at føle det er hendes skyld, for det er IKKE barnets skyld men den voksne der ikke kender grænsen


0
0
Svar på denne tråd
 
 fint indlæg louise
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:58

Louise1000: Jeg sætter pris på at du giver mig et ordentlig svar. Jeg har givet udtryk for min mening og du for din. Jeg føler intet behov for at gentage mig så tak for meningsudvekslingen.


JLykke: Jeg har ikke skrevet noget i det forum (skal dog ikke udelukke at jeg muligvis har ladet mig inspirere) men held og lykke med dine konspirationsteorier. Jeg antyder ikke at det er pigens skyld men prøvede blot at sige hverken du eller jeg ved hvad der skete.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Per hold dig til det fact
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:14

at der er et barn som ikke syntes den adfærd var sjov eller rar.


Forhold dig til at det IKKE er iorden at voksne popidoler eller andre voksne for den sags skyld går over stregen på den måde


Forhold dig til at det faktisk er iorden at man tilkendegiver sin holdning til sagen , og at 99% i denne tråd ikke fandt episoden iorden


Forhold dig til at det ikke er iorden at antyde at barnet selv var ude om det.


Ville du syntes den adfærd var iorden over for DIT mindre årige barn ?


Og skal vi acceptere alt bare fordi det er fra en eller anden popstjerne?


0
0
Svar på denne tråd
 
 se og hør
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:18
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nik og Jay.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:23

Så tænker jeg på, hvem der egentlig har kontaktet alle de blade?

For 'gaffa' havde overhovedet ikke informeret pigen (Maria?) om, at de bragte det på deres hjemmeside.

Hvis bladene skulle bringe det, synes jeg selv, at de skulle kontakte Maria (ved ikke og se og hør har gjort det?). Medmindre at det er hende der har kontaktet dem.

Synes det er løbet lidt over stabelen, men det er måske bare mig..




Ditte

Uncas og Cindy <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges på Bornholm



0
0
Svar på denne tråd
 
 Per^^^
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:26

Per du skriver: Jeg siger ikke at det var sådan det fandt sted, men jeg tror du ville blive overrasket, hvis du så hvad fans (alle aldre) prøver at presse deres idoler til i sådan en situation.


- ville det så være i orden fordi en pige på 12 år bad om at blive taget på f.eks.?? Skulle en voksen mand så bare gøre det..? Og sige "hun ville jo gerne".. Det holder simpelthen ikke..! Der er KUN en der er den voksne i netop sådan en situation...!!!


Føj..



M.V.H. Riderlykke


Der er 2 ting som dyreejer:

Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..


Dressursadel købes. Se her

Boks søges i Odense SV/S. Kig her


Se min hjemmeside HER



0
0
Svar på denne tråd
 
 LOOOL ja lidt over
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:28

gevind!


Men sådan vilkårene når man er kendt.


Trådene her på HN har givet genlyd mange steder.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hn power...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:30

HN POWER..!


Jeg tager hatten af for dig Ponicup at du tør stå frem her på HN på trods af at de rent faktisk er dine idoler...



M.V.H. Riderlykke


Der er 2 ting som dyreejer:

Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..


Dressursadel købes. Se her

Boks søges i Odense SV/S. Kig her


Se min hjemmeside HER



0
0
Svar på denne tråd
 
 Gået over gevind nu!!
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:57
Denne sag er da vist gået helt over gevind og over grænsen uanset hvad folks holdning nu engang er til det der er sket. Som JLykke skriver så Tjek SE&Hørs hjemmeside, de har sørme "printet" denne historie. Fuldstændig latterligt og langt ude!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Per jeg er rystet
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 14:59

Med din indstilling håber jeg sandelig ikke, at du hverken har børn, eller arbejder med børn Og for de unge herrer Nick & Jay's skyld må man da håbe, at du ikke har det fjerneste at gøre med dem, for så ser det godt nok skidt ud!!


Ærlig talt - hvad får en voksen person til at gå ind på HESTE - nettet for at forsvare et par klamme fyres tilnærmelser på et 12 årigt barn??


Nick & Jay havde fået en anmeldese, hvis de forulempede mit barn og en på kassen hvis det havde været mig selv!!


Fy for katten nogle klamme fyre - alle tre!!!


Conni



Conni & Tinker Kel


Min hest er opstaldet her:


www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0


0
0
Svar på denne tråd
 
 I radioen
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:23

Hold da op!!! Denne tråd er i radioen lige nu på Radio 100 FM !

Første indlæg blev læst op og diverse svar fra folk også...



Hilsen Hanne



* EFTERLYSNING *

Lille rød Frederiksborger ca. 12 år

Navn: Tabasco (har måske skiftet navn?)

Solgt til hestehandler på Sjælland sommeren 2001

Se denne tråd:

www.heste-nettet.dk/fo...103/94103/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op du blir hurtig sur!!
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:25

Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, så føler hun sig jo netop ikke forulempet og en af grundene til hun overhoved skrev herinde var jo fordi hun fik af vide at hun BURDE have følt sig forulempet.

Han har jo hverken taget på hendes bryster eller noget i den stil, og handlingen har da seriøst aldrig nogensinde handlet om tilnærmelser, come on han er 14 år ældre end hende.

Og det jeg egentlig er mest harm over, er sgu da at Se&Hør går herind og citere hvad hun har skrevet direkte, men jeg har da læst andetsteds i en anden debat om emnet, hvor pigen også har deltaget i debatten, at hun var vildt ked af hvad dette havde ført med sig, og det slet ikke var hendes mening mv., så egentlig tror jeg at hun lige nu er mere forulempet over at hendes navn nu bliver trykt i Se & Hør, for det har jo aldrig været hendes hensigt at det skulle skabe så meget røre. Og det er egentlig det jeg blev harm over at de bare går herind og citere hende med navn, først og fremmest fordi hun ikke er ældre, og så skriver de kun en brøkdel af de ting som hun har udtalt, og hvis det betyder at jeg forsvare Nik & Jay, ja så gør jeg så det!!


Men du skal da vide, at jeg da respektere andres meninger om dette, men det betyder jo ikke at jeg behøver være enig eller tolker handlingen som andre gør og at jeg har en anden mening om dette gør mig da aldrig til en uansvarlig voksen.

Og hvad sker der for det du skriver med, at man må håbe for Nik & Jay skyld at jeg intet har med dem at gøre for så ser det skidt ud, det giver da ingen mening.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Per
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:34

Per går du også ind for pedofili og/eller incest? Børnene her ved jo i nogle tilfælde heller ikke hvad der er rigtig og forkert.



Det kan ALDRIG, og jeg gentager ALDRIG, være børnenes skyld at nogle voksne er syge i hovderne og ser børn som sexobjekter.




At n&k går over stregen skal påtales så det ikke gentager sig, de kunne meget muligt ikke se pigen var under 15 år. Men så må de sgu opføre sig som voksne og anstændige mennesker og lade være.


Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad skal jeg mon sige?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:36

Ditte

Uncas og Cindy <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges på Bornholm



0
0
Svar på denne tråd
 
 opdatere
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:37

ekstrabladet.dk/underh...212329.ece



et link fra ekstrabladet idag...

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er så absolut ikke
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:44

i orden, men der er dælme nogle herinde, der har fået for lang sommerferie


Siden citaterne er taget herinde fra, så er det tydeligt at det er en fra HN der har "anmeldt" sagen...





Hilsen
Sanne
Sælges: blå ridevinterjakke fra hooks. Virkelig lækker og med alle de kendte træk. Str. L -men MEGET stor i str. (snarere str. xxl) 100 % ok.
150 kr. + porto
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sanne.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:46
Det kan vel lige så godt være en fra Nexus der har anmeldt det. Det er dem der har ondt i røven over HN's holdning til sagen.

Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway


0
0
Svar på denne tråd
 
 uden at kende særligt meget til
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:48
Nik & Gay (ti-hi), er Nexus så ikke deres pladeselskab??? Mon de ligefrem til gøre noget for at oplyse om episoden???




Hilsen
Sanne
Sælges: blå ridevinterjakke fra hooks. Virkelig lækker og med alle de kendte træk. Str. L -men MEGET stor i str. (snarere str. xxl) 100 % ok.
150 kr. + porto
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sanne.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:51

*GG* kan godt se den kunne misforståes. Jeg mente en af debatørerne derinde.


Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway


0
0
Svar på denne tråd
 
 så fald dog ned
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:56

for pokker det her er altså blæst aaalt for meget op, de har jo for pokker ikke seksuelt krænket den pige eller overgramset hende og se nu her


ekstrabladet.dk/underh...212329.ece


det er i mine øjne alt alt for hyklerisk




Rasas DV vallak udlånes,dog minus sommerferierne,skriv.

JEG VIL GERNE KØBE
F.... C......
Støt www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ok langt...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 16:47

for at komme med min mening syntes jeg at det er at gå over stregen, 100%.


Jeg er selv 23 år og jeg ville blive kamp sur hvis jeg gik op for at få en autograf og de så tegnede på den på den måde for det var ikke det man kom for.


Nu skriver pigen selv at hun stadig syntes at de er nogle sjove nogle og ikke har ændret sin mening om dem, så fair nok.


Men jeg har lige et spørgsmål... havde du/hun trøjen på?


havde hun det syntes jeg at det er gå meget mere over stregen end hvis ikke hun havde.


jeg ville føle mig totalt krænket hvis jeg havde blysen på og de så gjorde det!


Men igen det er bare min mening!!!



whoever saves one life,

saves the world entire.

"schindler's list"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min ringe mening
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 16:49

Jeg synes at det er at gå over stregen og det lige meget om Maria føler sig forulempet eller ej... havde det været mig (og jeg er 27 år) så havde han fået sådan en på hoved at han sent glemte det og havde det været min 12 årige datter havde reaktionen bestemt ikke været pænere

Jeg bliver faktisk forarget over folks svar inde på den der nexus side.. en pædagog medhjælper der mener det er helt i orden fordi pigen nok selv lagde op til det ja hun skulle ikke passe mine børn (hvis jeg havde nogle)... og unge fyre der nærmest lyder som om de synes det er fedt...

Nej, jeg synes det ville klæde Nik at give en undskyldning og understrege at det ikke var i orden det han gjorde...

Og hvad jeg synes om deres musik holder jeg bare for mig selv... vil ikke risikere at blive banned



Hilsen Signe :-)


Min hjemmeside



0
0
Svar på denne tråd
 
 til connie lehman
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 16:49
Hov jeg troede det var mig du svarede til, jeg kunne heller ikke lige helt forstå det, sorry...!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 den var på
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 16:49

Hun skriver højere oppe i tråden at hun havde T-shirten på



Venligst Lone



0
0
Svar på denne tråd
 
 TIL Wister01
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 16:50

Yep.

hun havde trøjen på imens. det skriver hun lidt længere oppe.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ok.. my bad
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 16:58

Der kan man bare se... syntes ellers at jeg gennemlæste den... men igen så syntes jeg at det var noget svineri og gøre...


hvad hvis jeg var stjerne og en ung dreng kom op til mig efter en autograf og det var en lang t-shirt og jeg så tegnede en lille på den længst nede... eller bare satte en prik... hvordan villa folk have reageret på det???



whoever saves one life,

saves the world entire.

"schindler's list"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 17:03

Kunne måske godt ha´ set det sjove i det selv, men ikke når hun kun er 12 år :)


Line Rønn og Norddalens Ronaldo :-)

Har du min drømmehest til salg?



0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhh Signe...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 18:11

... Pædagogmedhjælperen på den adnen debat skriver da netop at han/hun væmmes og det er over stregen


At der er ANDRE der mener at det er pigens egen skyld... ja det kan jo undre...


£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen for filan
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 18:28

Der kan I jo se hvor meget hjernekapacitet Sick & Gay render rundt med..


Da deres hovedpart af fans er under den kriminelle lavalder ville det nok være smartest om de havde haft en stak papirer med til autografskrivningen som de skrev autokrassere på istedetfor at ødelægge trøjer og lave uheldige episoder som denne..


Sick & Gay




~ Shetter ~
×××
Herning og omegn
(Klik på ovenstående tekst)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da helt op...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 18:28

Hold da helt op, man er væk fra tråden i et par dage, og pludselig rapporteres der om episoden i diverse medier

Som jeg lige har svaret i en anden tråd:


Jeg kan ikke lade være med at synes at det er en lille smule langt ude, at denne sag er endt i pressen


Godt nok er jeg af den mening(som jeg også har svaret i den ovennævte tråd), at jeg personligt ikke ville finde det fedt at få sådanne prikker på blusen...

Men at en HN-tråd ligefrem skal ende ud i en anklage i diverse medier, det synes jeg er i overkanten...



For hold da helt op, hvor kunne mange emner herinde have været føde for medierne i akurketiden, hvis alle diskussioner på den måde skulle "videregives" til diverse medier...


Ikke den fedeste reklame for HN.


Så skulle man da hellere få medierne til at gå lidt mere op i alle de dyreværnsager, som er blevet diskuteret herinde og skrevet om under nyhederne (Y) , hvis man absolut "skal sladre" til medierne...



Over and out...




Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stof til eftertanke
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 18:46
TÆNK over hvad i skriver på HN da det er et offentligt forum.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad så *TheOne* ???
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 19:02

... her fra HN ... er du ikke den samme som den *TheOne*, der starter debatten på Nexus???


Vi er altså nogle, der godt kan tænke i varmen.


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er det..
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 19:20

Det er, at gå over stregen.. Jeg ville nok have smækket ham en, for at være helt ærlig. Jeg ville finde det så ubehageligt, og smide trøjen, så hurtigt som muligt.


Det er perverst, så om sige. Men synes godt nok, det lyder lidt halvsygt, at det er noget helt til pressen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den samme?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 19:22

Lisbeth Sejberg: Inden jeg bliver anklaget for noget: NEJ, jeg er ikke *TheOne* derinde fra. Jeg studsede også over, at personen åbenbart brugte samme navn som mig

- Men det er altså ikke mig derinde




Ditte

Uncas og Cindy <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges på Bornholm



0
0
Svar på denne tråd
 
 He he...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 19:30

Denne tråd er da virkelig god underholdning (bortset fra den deprimerende baggrund)


TheOne: Måske skulle du kontakte din navnesøster på nexusforum.dk, for I virker sandelig til at have meget til fælles F.eks. er der ingen af jer, der kan finde ud af at bruge udtrykket "af stablen" i den rette sammenhæng


TheOne på www.nexusforum.dk: >>>Er det bare mig, eller er den her sag kørt af stabelen? <<<

TheOne på Heste-Nettet:>>>Synes det er løbet lidt over stabelen, men det er måske bare mig..<<<<


He he... klassisk!


Mvh


Julie





0
0
Svar på denne tråd
 
 Underholdende tråd..
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 19:35

Jeg skal møde Nik & Jay på Lørdag og ville sgu ikk ha noget imod hvis de lavede samme nummer med mig




Med Venlig Hilsen

Anne-K©


-Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <33


-Hun er ikk lækker, hun er stadiet over!


Elev på BU 04/05


0
0
Svar på denne tråd
 
 Anne...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 19:37

Så skal du nok huske at tage ID med, så de kan se om du er fyldt 14.


Mvh


Julie


0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 19:45

Det vist ikk noget problem




Med Venlig Hilsen

Anne-K©


-Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <33


-Hun er ikk lækker, hun er stadiet over!


Elev på BU 04/05


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 19:51

Ja, undskyld mig, men hold da op hvor er mange af jer hykleriske! Tag jer sammen! Hvis denne pige som hun selv siger, ikke ligner en på 12, men derimod på 14 år, så kan man da ikke forklandre dem i at tegne på hendes t-shirt, da de fleste andre piger de møder sikkert hellere en gerne vil have det. Og I har kun hørt en side af det hele. Og denne "stakkels" pige, hvis hun er gammel nok til at gå til grøn koncert, er hun da for pokker også gammel nok til at sige fra! Kan man ikke klare mosten må man hellere blive hjemme. Og tror nu heller ikke Nik og Jay ligefrem er perverse og forulemper en lille pige foran ca. 500 andre fans!

Men jaja, hvis I (Oh, kloge og forargede hykleriske mennesker) intet andet har at lave, så bare svin andre til! Tror nu tilgengæld Nik og Jay er vant til negativ feedback, så tror også lige de klarer jer!


Fortsat god debat, og aften! :)


-Sabine//-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bine...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 20:37

Nu anser jeg ikke mig selv for værende hyklerisk. Jeg synes derimod ikke, det er pænt at bruge det som fællesbetegnelse for folk, der ikke er enige med en selv.

Det kan godt være pigen ikke lignede én på 12, men det var hun. Skal man lave sådan et stunt, så skal man dælme være sikker på, at personen har en alder, hvor denne kan sige fra - og her vil jeg heller ikke mene, at 14 er nok.

Sidst jeg var til Grøn Koncert var der hele familier med - inklusive spædbørn. Maria havde da også sin mor med, så helt alene i byen var hun ikke. Så den med, at hun burde være moden nok, når nu hun var til grøn koncert synes jeg heller ikke holder vand.

Jeg tror heller ikke Nick og Jay er hverken perverse eller pædofile eller noget der ligner; jeg tror bare de (eller han) dummede sig. Thats it!

Jeg vil også gentage mig selv fra tidligere og skrive, at selvfølgelig har vi kun sagen fra én side. Vi får den nok heller ikke fra andre, da Nick og Jay ikke deltager, derfor må man forholde sig til, hvad der er udlagt. Det har jeg gjort. Det synes jeg på ingen måde er hyklerisk; det er blot et udtryk for mine holdninger!


0
0
Svar på denne tråd
 
 bine...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 20:44
Pigen er kun 12.. så kan det være ligemeget hvad hun ligner aldersmæssigt.

hvad med tøndersagen.. der er også mange mænd der sagde i retten at pigen de havde s...x med lignede en der var over den s.e.x.u.e.l.le lavalder.. skulle de så ikke dømmes fordi de troede pigen var ældre og det de havde gang i dermed var lovligt??

nej lad os nu håbe det her bliver slutningen på nik og jay.. det trænger JEG til.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der står noget om
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 20:56

Det på bagsiden i Berlingske i dag.


Under Sværtegade :


Jeg synes d´herre Rugsted og Kreutzfeldt kunne lære noget af Nik og Jay, som har malet bryster på en 12 årig pige til Grøn koncert. Jeg skal nok selv tage en tuschpen med til koncerten i Tivoli d. 24 sep.


På forhånd tak.


Jytte Pfaumekukke Mogensen

Freonvænget 48 Kruså


Forstå venligst at dette her er skreve af fra Berlingste og er satire.






Illum


Nøj tænk jeg har fået min egen stalker..Og til den sørgelige person kan jeg kun sige "Få dig et liv og lad mig om mit"




0
0
Svar på denne tråd
 
 Nik og Jay.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:03

JulieTaylor: Jeg læste indlægget derinde, så det er derfra jeg så, at det stod i ekstrabladet. Du kan jo også se, at jeg skrev herinde, lidt efter at det var skrevet derinde - man får jo det der er skrevet på hovedet når man læser det Havde faktisk ikke tænkt over, at jeg skrev det samme som jeg havde læst (:





Ditte

Uncas og Cindy <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges på Bornholm



0
0
Svar på denne tråd
 
 bine...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:08
er det så også ok at en mand misbruger en 12-13 årig...eller har @!#$ med hende...det kan man måske ikke forklandre ham i ...for hvis hun ser ældre ud et det så hvad hun burde forvente?

ped.....nu med hadebreve....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Slå koldt vand i blodet
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:15

Tøsen har selv skrevet til Nik og Jay at hun ikke føler sig krænket, men ked af hvad denne debat har medført!




Rasas DV vallak udlånes,dog minus sommerferierne,skriv.

JEG VIL GERNE KØBE
F.... C......
Støt www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uh ha da
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:26

så fik politikken den ogaå på politiken.dk/VisArtike...eID=466181




Louise
Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede

Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.

At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var også
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:30
i Tv Syd her kl 19.30.. Sikken debat det er blevet til...

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Afslutning?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:37

Så må der være en afslutning:

gaffa.dk/nyheder/view...s_id=15848




Ditte

Uncas og Cindy <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges på Bornholm



0
0
Svar på denne tråd
 
 Afslutning
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:44

Sagen er da ikke afsluttet, bare fordi Nik & Jays presseansvarlige ikke synes, der er noget problem Det ville da være naivt at tro.


Det er sjovt at han mener, at den eneste måde at undgå episoden ville være, at Nik & Jay holdt op med at skrive autografer.


Æh - de kunne jo også bare lade være med at tegne brystvorter på folk. Gamle som unge. Det var også en mulighed.



Mvh


Julie




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:45

Louise1000:


Jeg mener bare at du og mange andre herinde overreagerer. Og hvis hun havde sin mor med, hvorfor skred denne så ikke til handling? Selvfølgelig er det måske ikke det smarteste at tegne på denne 12'årige piges T-shirt, men hvordan kan man vide at hun ikke vil have det hvis hun ikke selv siger fra?


mknudsen:


Øhm, nu kan jeg ikke se hvorfor tønder-sagen skal med ind i billedet, da dette er en u.s.k.y.l.d.i.g tegning på en T-shirt! du herre gud, det havde da været noget andet hvis det var under t-shirten


smukke-ped


det har da intet med sagen at gøre, prøv nu at forstå at de ikke misbrugte hende eller havde kønslig omgang. det var 2 prikker på en t-shirt. Omg, man kan da godt nok ikke have andet at gå op i hvis man kan blive ved med at tærske langhalm på sådan en hændelse. tag jer sammen ;)


-Sabine//-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næh hans udtalelser ...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:55

... siger bare en del om det store fan-hysteri ... hvad er sådan en autograf overhovedet værd, når "heltene" har så travlt, at de ikke ænser, om det er en 12 årig eller en 40 årig, de står over for

Ingen større respekt her fra p.g.a. den udtalelse

mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er vel en del af hendes problem ...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:59

... at hendes mor netop var med, men grinte af hende fordi hun var fuld ... altså moren.

Havde moren nu været helt nærværende, havde hun sikkert fået talt med pigen om det, så hun ikke havde følt sig nødsaget til, at spørge om vores mening om episoden


Det er da en meget sund reaktion, som pigen udviser.

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Når der først...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 21:59

...er gang i sådan en lavine af en debat - så er jeg enig med Julie i at den ikke slutter bare sådan fordi man kommer med sådan en udtalelse. Det er for naivt at tro


Og hvorfor skulle de holde op med at skrive autografer til alle de fans der gerne vil have dem? Det de nok BØR have fået ud af den debat der er kommet ud af det er, at de IKKE skal tegne 6uelt ladede ting på piger der ikke direkte BEDER om det OG som tydeligt er voksne. Og at skal de skrive på bluser som folk har på, så kan de lige spørge hurtigt HVOR de skal skrive - så er der ingen tvivl!


At jeg så også mener at det er at blæse det NOGET ud af proportioner at begynde at skrive om det i alle bladene... det er noget andet. Men det ER jo agurketid...



£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nik & Jay.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 22:08

Lige et spørgsmål:

Hvordan ønsker I at den her debat afslutter? Hvad skal Nik &Jay/andre gøre? Altså hvad er det i ønsker at opnå?




Ditte

Uncas og Cindy <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges på Bornholm



0
0
Svar på denne tråd
 
 det er bare typisk dem...!
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 22:25
Det skal du ik tage dig af... min veninde mødte dem i ZoologiskHave.? for et stykke tid siden, og de stod og kyssede hendes smykker og gavhende is, osv,osv... tag dig ik af det, det er bare typisk dem...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 22:33

Hvor er det synd for Maria.

'

Hun spørger her på Hn, for at få hjælp- For vi plejer da at være gode til at svare ikke ;) .

Vupti, skal hele DK, have det afvide, og en MASSE link til lige præcis denne side dukker op i diverse ugeblade, (over nettet), så de ALLE kan se hvad hun hedder, hvordan hun ser ud osv.

*

Hvad fanden er det for noget?

*

jeg synes helt ærligt, ikke at HN har noget med dette at gøre, og jeg synes at vi for en gangs skyld skal opfylde Maria's ønske, og slutte denne debat for denne gang.

Hvad alle andre hjemmesider og ugeblade så gør - DET MÅ DE SELV OM.

*

Til Maria: Jeg kan godt forstå hvis du heller ville have været foruden alle disse debatter rundt om i landet.

Det må ikke være særligt rart.

Hvad siger dine forældre til dette?





Kh.*Æblet*

"Altid frisk og smagfuld -

aldrig rådden eller nedfalden"

Time-to die


0
0
Svar på denne tråd
 
 "Mig er bare SÅ heldig"
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 22:55

Ak, ak. Det er sgu da så tydeligt, at det står i neon. Tøsen starter med at fortælle om hvor fantastiske Nik & Jay er, og spørger så måbende "Aj, må de godt det, mig er jo kun 12" ??


Her troede hun lige hun kunne blive godt og grundigt misundt, af andre unge piger, der ville ønkse de var hende.


For hvor er det kvalmende tydeligt, at den lille pige, synes hun er SÅ heldig, fordi hendes helt Nik, lavede to små prikker, læs: PRIKKER på hendes trøje. Ja, uha uha, smid manden i fængsel, det kan vi sandelig ikke have.


Men gæt, hvilken lyserød t-shirt, der ALDRIG bliver smidt ud, til minde om denne fantastiske dag...!


Og her: "min mor grinede men det var vidst kun fordi hun selv var fuld.."


- En mor der slæber sin 12 årige datter med til Grøn Koncert, og selv fulder sig.. Og så tuder man her over et par uskyldige små prikker??


Nå nej, de var vist "faktisk lidt større end prikker". Kom over det, tøs!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aarhus...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 23:09

Aarhus: Jeg kan da så sandeligt godt forstå at du har valgt at være anonym ,

Du er helt sikkert en der overhovedet ikke er interesseret i heste, og blot er kommet herind, for at skrive i denne fantastisk omtalte tråd på HESTE-NETTET, hele DK's hjemmeside.


Men du er vidst gået glip af noget - Alla' Heste.


Denne debat burde stoppes, diskutionen kan da sagtens forsætte, jeg synes bare at vi "heste-piger" har gjort nok :)





Kh.*Æblet*

"Altid frisk og smagfuld -

aldrig rådden eller nedfalden"

Time-to die


0
0
Svar på denne tråd
 
 Men selvfølige...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 23:11

Gad vide hvor mange brugere der er blevet oprettet her på de sidste par dage ;D 8-)





Kh.*Æblet*

"Altid frisk og smagfuld -

aldrig rådden eller nedfalden"

Time-to die


0
0
Svar på denne tråd
 
 En kæmpe undskyldning
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 23:29

Aarhus: Det er ganske tydeligt, at man ikke kan tage dig alvorligt, når du ikke tør give dig til kende, men skriver anonymt!


Nu har jeg ikke gået alle indlæggende igennem, i præsentationerne.. Men jeg vil ikke blive overrasket over at se, at dem, som synes det er HELT okey selv er teenagere uden børn...


Jeg synes det er helt fint at det er kommet pressen for ørene, for sådanne handlinger bør have konsekvenser!


Men har man dummet sig, kendt eller ukendt, så må man også være voksen nok, til at tage ansvaret for sine handlinger, istedet for at løbe fra det!!


Var jeg ikke foraget før, så blev jeg det ihvert fald da jeg læste denne pressemeddelse fra GAFFA:


Nu oplyser Nik & Jays presseansvarlige, Søren Gaden fra pladeselskabet EMI, at man har diskuteret episoden, og at man mener, forargelsen er helt ude af proportioner.

- Pigen har selv skrevet en mail til Nik & Jay og skrevet i deres forum, at hun ikke har følt sig krænket, men bare blev lidt overrasket, og at hun stadig er vild med dem, siger Søren Gaden til GAFFA.dk og fortsætter:

(HALLO, PIGEN ER 12 ÅR GAMMEL, HVAD HAVDE DU REGNET MED SØREN GADEN?!)


- Og tilsyneladende tog ingen af de øvrige personer, der var til stede, anstød af episoden. De eneste, der er blevet forargede, er folk, der ikke selv har været til stede. Nik & Jay skriver massevis af autografer, og når de gør det, går det så stærkt, at de ikke altid har tid til at se dem, de skriver autografer til - og i nogle tilfælde på - i øjnene, så de kan se, hvor gamle de er. Så hvis man skulle undgå episoder som denne, er den eneste løsning, at Nik & Jay helt holdt op med at skrive autografer, og det tror jeg vil skuffe mange, siger Søren Gaden :


(MEN DER ER ÅBENBART TID NOK, TIL AT TEGNE EKSTRA PRIKKER, PÅ BRYSTERNE?!)


Det er forkasteligt, bare at kaste ansvaret fra sig på denne måde!

Og så ruller lavinen yderligere, havde de derimod været voksne nok til at komme med en undskyldning, ja så havde det måske været enden på historien...

Men at udtale sig med sådan en arrogance


Er de virkelig så selvhøjtidelige, at de tror de kan tillade sig alt?!


FØJ, siger jeg bare...



danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 23:35
Synes det er en krænkelse, dette burde kun forekomme hvis man har bedt om det.. 8-)
Det kommer vel så også an på hvordan hun selv har reageret, men alligevel det er jo ikke bodypaintin.. 8-)

Er *ik og jay overhovedet nogen sinde blevet voksne??..
Synes det er direkte frækt at gøre sådan noget..

At der sker så meget af sådan en umiddelbart lille sag ja det er utroligt... Men det der er mere utroligt er hvor mange der egentlig kommer herind for at forsvare *ik og jay, tja, det kan vel efterhånden ikke alle sammen være debatøre derindefra??


Sikker på at nogle af anonyme ikke kommer inde fra redaktionen?

Det er meget svært at tage anonyme alvorligt 8-) er i voksne eller er i ikke??

*æblet*: Tror der er kommet mange efterhånden.. ;) hih.. ;D

Hilsen 007


Den der ler sidst,
er meget langsomt opfattende... 8-)


§ 1. Jeg har altid ret!

§ 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!



0
0
Svar på denne tråd
 
 undskyldning
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 23:39

Du ved da heller ikke om de har svaret på hendes mail til dem og givet hende en undskyldning eller givet hende det på anden vis. Jeg ved det heller ikke, sådn skal det ikke forstås, men det skal da ikke kunne udelukkes.

Og pigen har jo heller ikke deltaget i denne debat herinde siden i forgårs (så vidt jeg lige kunne se), hvilket jeg så udemærket godt kan forstå, da jeg er ret overbevist om at intet af det der er sket idag i medierne på nogen måde har været hendes hensigt, uanset hvad der er sket.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt enig ...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 23:45

... en presseansvarlig fra et pladeselskab taler overhovedet ikke et sprog, jeg forstår

Selvfølgelig skal han tage afstand fra vores såkaldte forargelse, som er helt ude af proportioner ... tænk hvis vores forargelse gav så meget genlyd, at det går ud over salget


Han kan på helt almindeligt dansk rende mig noget så grusomt.


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej selvfølgelig ikke
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 23:55

Selvfølgelig ved jeg ikke om hun har fået en undskyldning privat..men jeg tvivler stærkt på det, med den pressemeddelse..

Under alle omstændigheder, mener jeg en undskyldning offenligt, eftersom det nu er kommet i medierne..



danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 1 fjer... Vupti 10 høns
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 00:10

Ja og hvis skyld er det at det er kommet i medierne jeg synes bestemt ikke der skal være nogen offentlig undskyldning hun har selv skrevet med pladeselskabet at hun ikke er blevet krænket, moderen til pigen er ok med det (lidt lurvet at være til grøn koncert og drikke sig fuld Og have sit barn med men...) og hvem var dog den kloge åge der blandede tønder sagen ind i billedet jeg vil ski købe et se og hør i morgen, bare for at have et minde om denne "debat/tilsmudsning" for jeg håber moderatorene sletter denne tråd.




Rasas DV vallak udlånes,dog minus sommerferierne,skriv.

JEG VIL GERNE KØBE
F.... C......
Støt www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 til Lisbeth og andre :o)
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 00:14

hehe humor er altid godt

Men hvad havde du regnet med, at Nik stillede op for åben skærm el. lign. og gav en offentlig undskyldning...hmm ja man skal jo selvfølgelig aldrig sige aldrig, meeen det tror jeg nu ikke lige,

Og mht. deres salg så tror jeg faktisk på ingen måder dette vil påvirke noget som helst, for uden at have statistik på det, så tror jeg ikke at de personer som er blevet forarget i den her sag, at det er dem som normalt køber deres musik, helt seriøst så er jeg mere end overbevist om det, og skulle der være en 50-100 personer som springer fra pga af denne debat, så går det jo nok også, tror stadig de får mad på bordet, og der kommer jo også hele tiden flere og flere til


Ikke TÆNK hvis jeres foragelse gav genlyd, I har vist givet genlyd må man nok sige, tror bare ikke det får indflydelse på salget af deres musik.


Og uden på nogen måde at ville fornærme pigen der startede denne debat, for det jeg skriver lige nu har ikke noget med hende at gøre (for det er da helt okay hun stiller spørgsmålet her i forummet, det er bare ikke okay den måde det er endt på), men jeg ville seriøst tage hatten mere af hvis det var helt andre emner som I havde givet så høj genlyd med!!


Medierne æder bare alt dette gossip som råt kød, sådn er den branche så råt for usødet skruet sammen, den verden er SÅ ligeglad med de mennesker som de involverer i deres kapløb med at være up front med sladderen, tro mig, det eneste der betyder noget er bare, hvem får de højeste salgstal på sit blad, og er vi så et eller andet sted ikke lige vidt med hele denne her tale om genlyd af jeres holdninger til dette emne, ja jeg spørger bare, det hjælper da ihvertfald langt fra den lidt stakkels pige som startede alt det her, og i mine øjne direkte bliver hængt ud i offentligheden og uden at kende konsekvensen af den meget ofte groteske medieverden vi lever midt i

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja OK jeg forstår ...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 00:28

... godt dit budskab, men det bliver det ikke mere "spiseligt" af Flæt næbbet hvis du føler dig krænket, for det store maskineri er langt værre end krænkelsen ... er det ikke det du opfordrer til??


At du har så stort behov for at forsvare den branche, det er ærlig talt latterligt, men du må jo have en grund??


Jeg vil sgu aldrig lade være med at forarges over, at kendte mennesker åbenbart tror, det er OK at tilsidesætte almindelig pli og respekt for andre ... især mindreårige.


Jeg er helt ærligt også flintrende ligeglad med, om mine holdninger er "umoderne" eller hvad de måtte være i dine øjne.

Bare jeg kan se mig selv i øjnene.

Mvh. Lisbeth




Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Windstrup
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 00:42

Mit bud er at det højest sandsynligt, er én her inde fra HN af... men med din måde at skrive det på, lyder det til at du ved hvem det er?! Jeg kaster mig i støvet, for så er du klogere end jeg



Hvad med om du SELV kiggede indlæggene igennem og fandt ud af hvem der skrev om tøndersagen?


Hvorfor i alverden skulle Pia eller nogen anden slette denne tråd?

Det er vist kun ønsket fra dem som er fans af Nik&Jay...Kan man ikke tåle at høre, hvor mange der synes at ens popidol har dummet sig?!


Må jeg være fri for dit sure maveopstød!


danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak allesammen!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 00:54

Det er sørme underholdning herinde. Tak for det allesammen!




Til de ganske enkelte brugere (findes på begge sider af sagen) der forsøger at skabe en saglig debat med velunderbyggede argumenter:

I kan lige så godt glemme at snakke fornuft til idioter. Visse internetbrugere er fuldstændigt ligeglade med om det de skriver giver mening.


Selvmodsigelser, svinere mv. er der ganske godt af herinde. Endnu et råd herfra til de mere seriøse brugere i forhold til andre debatter: Dan fælles front mod de personer der bare lukker @!#$ ud. Også selv om de i en eller anden grad deler jeres holdning. Det andet ødelægger debatten.



Min personlige holdning til sagen kan jeg da lige runde af med: (og på forhånd kan jeg da sige at jeg ikke kan fordrage N & J's produktion.)

Med det image de har opbygget, vil jeg egentlig anse det for en ganske passende form for autograf/personlig hilsen til en fan. Ønsker fans ikke netop en unik hilsen fra deres idoler?

Jeg har da set utallige eksempler på personlige hilsener fra stjerner der gik langt ud over det her...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 00:56

Oh god, jeg havde da smækket ham SÅDAN én på godda'en! Det ville jeg til ingen tid finde mig i! (Nu ville jeg aldrig have forsøgt at få en autograf af dem, da jeg synes de er knapt så seje (læs: overdimensioneret kiksede))


Jeg synes måske det var en anelse for tumpet af dem.



Duke
I'm going slightly mad
0
0
Svar på denne tråd
 
 ???
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 01:06

hmm den branche, du får det til at lyde som om det kun er kendte mennesker som kan finde på at tilsidde sætte almindelig pli og opfører sig respektløst, og det kun er dem du bliver foraget over, altså der er der vist flere ikke-kendte mennesker i vores verden og der er sgu da ikke flere respektløse mennesker i de kendtes verden end i de ikke-kendtes verden, der er vel procentvis lige mange eftersom de alle jo kun er mennesker som du og jeg


Resten orker jeg ikke at kommentere på dette tidspunkt af døgnet hehe

0
0
Svar på denne tråd
 
 andre stjerners autografer
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 01:21

Der er faktisk rigtig mange som har skrevet at de ville smække dem en hvis de havde gjort det på dem. Hvor mange af jer har prøvet på et eller andet tidspunkt i jeres liv at få en autograf af jeres store idol? Og hvor mange var gået til orde på samme måde som her hvis det fx havde været Brad Pitt eller David Beckham som havde gjort det, altså på Jer selv mener jeg? hehe

Hvor mange af Jer smækker konsekvent en fyr en på siden af hoved hvis han tager jer på røven eller rører både bevidst og/eller ved et uheld jeres bryster?


Det der falder i øjnene i mange af indlæggende i denne debat er bare at størstedelen af dem som er meget forarget, lige ytre sig om at de faktisk i forvejen ikke kan fordrage Nik & Jay eller deres musik. (Og dermed ikke at sige at der er andre der ikke har skrevet anderledes)


Personligt har jeg faktisk aldrig haft et idol eller fået en eneste autograf i hele mit liv, indlægget her er kun observationer Og min holdning er egentlig bare at denne debat mere langt ude end jeg sjældent har oplevet før, og her mener jeg at det er kommet ud i medierne og ikke hvad emnet var og hvad der ellers debateres herinde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Boing Boing
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 06:48

Kommer der ikke snart en opsamling ;-D




Illum


Nøj tænk jeg har fået min egen stalker..Og til den sørgelige person kan jeg kun sige "Få dig et liv og lad mig om mit"




0
0
Svar på denne tråd
 
 LOOOL opsamlingen kan læse i
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 08:06
SE & HØR !!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Selvtægt
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 08:07

Hej Hestenet:

Jeg har ikke en hest. Jeg kan ikke lide nik & jay.

Jeg er nyt medlem. Jeg ER medlem.

Jeg har lige brugt 2½ time på at gennemlæse ovenstående tråd.

Jeg har ikke læst om dette i andre medier, men hørte om emnet fra min kusine der har en hest..

Jeg startede med at kommentere alle de udsagn der var antagelser, selvmodsigende, usande, ubegrundede anklager og beskyldninger eller dem der involverede VOLD.. (Der var mange..) Det blev en MEGET lang post..

Men da der allerede er blevet givet udtryk for mine synspunkter i løbet de sidste 3 dage vil jeg blot indskyde at de fleste af jer er rablende gale i låget, vanvittig forud indtagede, snævertsynede, person-hetzende og hykleriske.. Men god underholdnig.

Jeg undrede mig bare over en ting..: Hvor mange her har nogensinde været til en pop/rock koncert med deres idol(er)?

God morgen´og go dag..

Nikolaj

0
0
Svar på denne tråd
 
 tråden burde lukkes
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 08:08

der er kommet rimlig mange nye HN er pludseligt der anonymt giver pigen en hård medfart..


Det ville nok være bedst at lukke den , for ja sagen er lige som debatteret så meget som den kan debatteres ...


Nu det i medierne og vi behøver vel ikke få vores forum ødelagt at en flok bonderøve der laver profil her for at kunne kommentere på den nu berømte HN sag .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ber selv om det
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 08:37

come on mand... Er det virkeligt nødvendigt at få tilsmudset 2 popidoler for, bare for at få opmærksomhed i medierne... Vi ved jo godt der er penge til folk fra se og hør der har en god historie.


Synes det er småligt latterligt og langt ude. Hold dig væk fra små lyserøde bluser hvis du vil have autograf et ikke krænkende sted - så tag en blok og en kuglepind.


De har gjort det i sjov og du og din mor synes tydeligvis det var sjovt den dag, eftersom i ikke gik videre med sagen den dag !


Jeg har også været på tæt hold med nik og Jay og flinke fyre respekt for dem - men alle popidoler ´kan blive vilde i varmen - tænk på hvor mange piger der tuder og råber og skriger af dem hele tiden.


Ber mand selv om det eller what ???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du læser da langsomt Nikolaj
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 08:59

Hvis det har taget dig 2½ time at læse denne her tråd.


Og nej jeg har ikke noget imod omtalte popduo.


Kan rigtig godr li´sangen for "Du for lækker" imponerene at det kan siges 97 gange på ca. 3 min. og så give så menget mening :-D


Illum


Sjovt at modpolen er hadefuld og stupid, men måske logiksk....




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg hørte
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 09:03

Det så på vej ind i morges i bilen. Der talte de om sagen i sommerhyrderne på Radio 100 FM - så kunne jeg "stolt" fortælle Krister at det der startede på HN


Mvh CAmilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 tv syd
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 09:15

Om ikke andet så giver det da Nick og Jay en masse omtale. Den er de sikkert glade for. Al omtale er jo reklame - god eller dårlig.

Sagen figurerer jo åbenbart ikke kun her på HN - jeg er ret sikker på, at det er netop den her, der blev omtalt i TV-Syd i går.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum..
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 10:05

Det må jeg sgu gi' dig, hvor lidt glad jeg ellers plejer at være for dine indlæg...

Du får mig sgu til at grine højlydt engang imellem


danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 David Beckham
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 10:12

Hvis David Beckham havde tegnet brystvorter på en 12-årig pige, var han blevet udsat for den største pressehetz i nyere, britisk historie. Det kan jeg garantere for - jeg har boet i London i 6 år og arbejdet som både journalist og PR-person derovre. Den britiske presse og den britiske befolkning ville være gået fuldstændig i koma over sådan en sag. Uanset om pigen så selv havde udfyldt en ansøgning i tre eksemplarer om at blive malet på dutterne En voksen mand skal i de fleste menneskers bevidsthed ikke beskæftige sig med små pigers bryster. Uanset om manden er popstjerne, pigen er fan, der er alkohol involveret eller om andre piger synes, det lyder fedt. Når der så alligevel sker en smutter, og pressen får fat i den: Så skal den pågældende popstjerne og hans presseansvarlige undskylde uforbeholdent til pigen, give hende en ny t-shirt og slette alle indlæg på deres eget forum, som sviner pigen til eller beberejder hende at hun har spurgt andre til råds om episoden.



I øvrigt har jeg ikke set ene eneste reference til denne sag i de brede medier, som ikke er skrevet udfra tråden her og tråden på nexusforum alene. Der er ingen citater fra Maria, som ikke er taget fra hendes debatindlæg. Altså er det tvivlsomt om hun selv har meldt sig på banen hos Se & Hør.


Mvh


Julie






0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er moderatorene henne???
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 10:37

He he danielluca, er det den tid på måneden igen


Det er rigtig skidt reklame for HN det her, sitet bliver latterlig gjort i så mange forskellige medier lige nu, er det virkelig sådan HN gerne vil blive kendt ?!?


Jeg har da grunk ide om hvem der har sendt en lille hilsen til EB og Se og Hor etc. Jeg ville nok være mere fristet til at skrive til deres pladeselskab og gøre dem opmærksom på at Nik og Jay bliver omdiskuteret på en mindre flaterende måde, uden deres tilladelse.

Jeg mener stadig at denne tråd er kørt for langt ud, og at en moderator burde slette den inden vi havner i nyhederne på tv2 i prime time.


Og nej jeg er ikke fan af Nik og Jay, jeg synes såmænd bare at denne hårde medfart overfor dem eller pigen gavner absolut ingenting!





Rasas DV vallak udlånes,dog minus sommerferierne,skriv.

JEG VIL GERNE KØBE
F.... C......
Støt www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det står dig jo frit
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 10:39

For at kontakte moderator selv.


Ja jeg har også et rigtig godt bud på hvem kvajet der gik til medierne er , håber da bare personen spurgt pigen først ???


Illum


Sjovt at modpolen er hadefuld og stupid, men måske logiksk....




0
0
Svar på denne tråd
 
 windstrup
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 10:46

Sagen ender i medierne fordi at Nik og Jay har opført sig forkert!

Deres omgang med deres børne fans bliver der sat spørgsmåls tegn ved!


Ingen andre end Nik og Jay tilhængere taler dårlig om HN, for HN er faktisk med til at skabe en debat omkring hvad Popstjerner kan tillade sig at gøre over for deres mindreårige fans.


Så at HN er med til at sætte fokus på sagen ser jeg intet forkert i!


Det forkerte i hele den her sag er at der er nogen som hænger pigen ud, nogen som forsøger at lave det til hendes skyld og skubbe det ansvar som voksne har fra sig.

Det er ikke iorden!

Det er utrolig synd for pigen!


Men ved at der er fokus på denne sag, kan man nok sørge for at andre piger ikke oplever det samme!


Det kan godt være du har dine gisninger om hvem fra HN eller Nexus der har givet historien videre, men det kan jo lige så godt være dig som lige har tjent lidt der..

Ikke til at sige og egentlig også fuldstændig ligemeget , for som Julie Taylor skriver havde det været David Beckham var england og medierne gået agurk.


Det er nemlig ikke oki at tegne bryster på en 12årig uanset hvad motiv Nik så havde

0
0
Svar på denne tråd
 
 moderatore juhuuu ?
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 10:47

Illum


Det har jeg gjort, men jeg synes nu de træder lidt vande istedetfor at få slettet tråden.


Jeg har også et par bud men tale er sølv, tavshed er guld




Rasas DV vallak udlånes,dog minus sommerferierne,skriv.

JEG VIL GERNE KØBE
F.... C......
Støt www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 windstrup
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 11:11

der skal vel ikke en tilladelse til fra p*i*k og gay,om at man må diskutere dem?


det er vel et frit land...og vil man debattere deres opførsel behøver man vel ingen tilladelse...




ped.....nu med hadebreve....

0
0
Svar på denne tråd
 
 til Julie Taylor
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 11:34

Jeg er helt enig i noget af det du skriver faktisk, og den engelske medieverden ER endnu værre end den danske, det ved jeg godt

Det var heller ikke en hentydning til at medierne ville reagere anderledes overfor at der blev tegnet to prikker (og ikke bryster som flere skriver) på en 12 årige i england end her, og pressen havde fået snus om en debat som det der sker herinde. Det var mere ment til alle dem som skriver at de selv ville have smækket ham sådn en hvis han havde gjort det på dem, og her er der tale om voksne mennesker, og så tænkte jeg bare, ville de have reageret anderledes SELV hvis det havde været en af de to nævnte kendisser som jeg skrev som havde gjort det på dem, hvis de havde stået i kø til at få en autograf.

Det er jo almen kendt at idoler af alle slags, musikkere, modeller, fodboldsspillere og filmstjerner skriver autografer over alt på deres fans og det er da ved gud ikke kun Nik & Jay som gør det, på piger som på drenge og på tværs af alder, og det er da der aldrig opstået denne rører over.

At der er delte meninger om hvorvidt det er okay eller ej, er da fair nok og siger jo egentlig bare noget om hvor forskelligt vi alle er indrettet som mennesker, hvilket jo egentlig bare gør at livet ikke bliver for kedeligt , men som denne debat lidt læner sig op ad, så tror jeg altså aldrig uanset hvordan vi alle prøver på bedste vis at vende og dreje dette emne, at vi nogensinde bliver enige, men er det egentlig ikke også okay, vi er jo bare mennesker

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 11:38
Det er vel derfor de er kendte..

Hilsen 007


Den der ler sidst,
er meget langsomt opfattende... 8-)


§ 1. Jeg har altid ret!

§ 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Rosita...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 11:45

Jeg tror, du har ret i, at det nok var de færreste, der ville smække David Beckham en lussing for at male brystvorter på deres t-shirt Jeg ville personligt nok bare bede ham om at lade være, og så insistere på at få en ny t-shirt, som ikke var ødelagt. Men jeg er også 28 år, og bliver ikke så let benovet.


Selvfølgelig var det nok ikke gjort i nogen ond mening, men argumenterne om at "sådan er popstjerner" kan ikke bruges til noget, når der er tale om en mindreårig. Så må popstjernerne tage sig sammen og opføre sig ordentligt. De er lige så ansvarlige for deres handlinger som alle vi andre


Mvh


Julie




0
0
Svar på denne tråd
 
 He he Windstrup
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 12:06

Nej, det er ikke den tid på måneden...så er jeg meget værre

Ej, spøg til side..

Men min lidt studse bemærkning, var nok mærket af, at jeg forstod det som det kunne hentydes til mig..netop fordi jeg tidligere har skrevet i et indlæg:

Ekstra-Bladet, ville nok heller ikke dele den opfattelse, ej heller det meste af befolkningen, hvis det kom på tryk..

Så min første tanke, da jeg kom tilbage til computeren og fandt ud af at det var kommet i medierne, var at nu ville folk nok tro det var mig...


Men hvis der er nogen som tror det, så må jeg skuffe dem

Jeg ville ellers gerne have taget æren for det...men desværre..



Du skriver at de bliver diskuteret, uden deres tilladelse...

Uden deres tilladelse?!

Siden hvornår, skal man have speciel tilladelse, til at udtrykke hvis man synes nogen, kendte eller ikke kendte,har dummet sig??

Vi lever i et demokratisk land med ytringsfrihed...


Jeg håber da det gavner, at de måske tænker sig lidt om en anden gang. At de finder ud af at alt ikke er tilladt, blot fordi man er kendt og populær...

Men det gavner ikke maria, det vil jeg give dig helt ret i! Og jeg synes også det er synd for hende, for jeg ville heller ikke synes, det var rart at være kernens centrum, som hun nok føler hun er...Og hun føler sig sikkert skyldig over, overhovedet at have skrevet indlægget til at starte med...

Og hun har helt sikkert heller ikke brug for at få afvide, hvad nogle mener om hendes mor...Hvilket jeg forøvrigt synes er sagen fuldstændig uvedkomne.. Og vil jeg tilføje, ikke særligt "kriminelt" at drikke sig beruset til en Grøn koncert, hvor man har sin teenagerdatter på 12 år med(og ikke én på 4 år).


Men i bund og grund er fokus i mine øjne ikke på Maria, men netop som JLykke skriver, på Nik&Jay... For de har handlet forkert, og jeg synes det er helt fint, at de får det afvide, gennem medierne... For helt ærligt, så har de nok været flintrende ligeglade med Marias skrivelse til dem.

Men dårlig omtale i medierne, det tager de nok en smule mere alvorligt.


Ikke at jeg kan se, hvorfor det er dårlig reklame for HN...

Men ligemeget hvad, så er det underordnet, set i forhold til, at Nik&Jay, finder ud af at sådan opfører man sig bare ikke..image eller ej..



Måske moderatorene træder vande, fordi de ikke finder belæg for at slette tråden..

Eller, det tager dem måske et par timer at læse det hele


danielluca


Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd
 
 til Julie Taylor
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 12:13
Det var også lige præsis der jeg ville hen med min sammenkobling mellem Nik og fx. David Beckham eller Brad Pitt, hvis det blev gjort på voksne! For jeg synes mange af de indlæg som er lavet herinde er meget meget farvet, og mangler objektivitet, og det er faktisk uanset hvad de enkelte holdninger så end er til problemstillingen. Det er generelt bare blæst totalt op dette emne, for langt ud, og er helt unødvendigt i min verden. (og dermed ikke at sige at min verden er den perfekte og eneste rigtige verden!!)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej nej.
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 12:28

At I ikke er kommet videre, er mig en stor gåde. Jeg synes det er så ganske flot at et indlæg fra Maria, hvori hun spørger jer til råds, skal ende i medierne fordi der herinde åbenbart er nogle meget hykleriske brugere! Er I tilfredse nu? Har I fået den opmærksomhed I ønskede, på bekostning af Maria, som slet ikke ønskede at blive kendt pga. af dette? I burde virkelig skamme jer, I snakker om hvor synd det er for Maria, men hvis skyld er det at hun nu skal udstilles for hele DK, DET ER JERES! Og det er da trukket sådan i langdrag at det er endnu mere synd for pigen nu. Føj! siger jeg bare.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 12:37

Jeg har nu talt med Maria.-Hende det hele er gået udover.

Hun er nu taget på ferie med hendes familie, for at komme lidt væk. (Ferien har dog været planlagt længe).


Og hun ønsker virkeligt at denne diskution og sag skal stoppe nu.


-Nu har hun jo trods alt sagt igen og igen, at hun slet ikke ønskede at der skulle blive så meget ud af det.

Hun spurgte jo bare herinde om de kunne tillade sig det.


Og hvad sker der så?







Kh.*Æblet*

"Altid frisk og smagfuld -

aldrig rådden eller nedfalden"

Time-to die


0
0
Svar på denne tråd
 
 Et par kommentarer...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 12:39

Først som moderator (selv om jeg har deltaget i tråden og derfor nok ikke er den rette til at moderere den):


Det er imod HN's adfærdsregler at diskutere enkeltpersoners privatliv. At skrive om hvad kendte mennesker foretager sig i fuld offentlighed er IKKE imod HN's adfærdsregler. Det er noget andet hvis det var deres privatliv der var til debat!


Dog mener jeg at det er på sin plads at henstille til at debatten kører i en nogenlunde fornuftig tone, uden nedsættende eller grove øgenavne for Nik & Jay og uden at fyge beskyldninger om hvis "skyld" noget er.




Dernæst mine kommentarer som privatperson:


Jeg ville - som skrevet længere oppe - blive meget vred hvis nogen - det være sig kendt eller ej - tegnede dutter på min mindreårige datter. Jeg ville for øvrigt også blive arrig hvis jeg havde købt en bluse som nogen så tegnede på. Men jeg er heller ikke typen der står i kø efte autografer ;-)


Som voksent menneske må man være bevidst om at der er en grænse der ikke bør overskrides over for børn.


Jeg er meget enig i at denne sag er kommet ganske meget ud på overdrevet - men som sagt er det jo agurketid i medierne, så de griber enhver antydning af en historie. Og om det er en der er "kendt" bruger herinde eller en der bare læser med, der har anmeldt det til S&H er egentlig ret irrelevant.


Hvad jeg synes der burde komme ud af sagen... tjae, pigen siger selv nu at hun ikke føler sig forulempet så der er vel ikke behov for en undskyldning.


Men hele sagen og debatten viser hvor forskellige holdninger der er til hvor grænsen går med hvad man kan gøre overfor børn, så jeg håber da at den vækker til eftertanke hos Nik & Jay OG til andre idoler der har mindreårige fans.


Det er fint med autografskrivning, men enhver hentydning af denne karakter hører ikke hjemme i et øjebliks uovervejet "sjov" men mere når man HAR tid til at se på den person der tegnes dutter på og evt spørge hvor gammel hun er og om man MÅ tegne lidt ekstra på hendes bluse. Så er det op til den enkelte pige (der er over 15-16 år) at vurdere hvad HUN synes er ok.


£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 person
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 12:55

jo hun er måske træt af debatten fordi hun føler det går ud over hende...men det er ikke hende der skal bestemme hvad vi må diskutere herinde...jeg har også været inde på nexusforum,og det indtryk jeg fik var at hun derinde skrev det hun syntes passede sig bedst derinde...det som hun måske formoder de vil høre...og herinde skriver hun det hun mener vi vil høre...


men så må de to smør stjerner jo holde op med at skrive autografer hvis de ikke har til til at se hvem det er de tegner på brysterne...


så vigtige er de to smør stjerner vel ikke...at de tror de kan opføre sig som de lyster...måske tror de de er guds gave til kvinderne...


måske mener de at hvis de skulle finde på at udsætte en for s*e*x chikane en dag,at hun så burde tage det som en kompliment...


ped.....nu med hadebreve....

0
0
Svar på denne tråd
 
 hysteri??
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 14:14

At Nik har tegnet to prikker/cirkler på pigens bluse, kan jeg ikke rigtigt se noget katastrofalt i - det er prikker/cirkler lavet med en sprittusch - hvad folk tolker det til, det er deres egen sag - hvem med om det var i "ond" tro han gjorde det???


at pigen evt føler sig forulempet, er jo uheldigt, og hun har givet udtryk for det, og forhåbentlig har hun fået en eller anden form for undskyldning ved Nik - eller deres manager.


At folk nærmest ligestiller to prikker på en t-shirt med incest og tøndersagen - synes jeg faktisk er sygt og møg hysterisk!!! hvad ville to spildte stykker chokolade der var "korrekt" placeret så ikke kunne blive til???


At diverse sladderblade og frokostaviser pisker sagen op, synes jeg simpelthen er et tegn på dårlig journalistik, de har åbenbart ikke kunnet finde andet at fylde bladet ud med?


Jeg synes virkelig at debatten er endt i hysteri og irrationelle tanker, at manden har tegnet på pigens bryst er ikke ensbetydende med at han 5 minutter efter hiver hende med i kanen.


jeg tror virkelig der er nogen der har fået det lidt for varmt.




Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting


min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kan jeg da sætte den ind her
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 14:22

Mvh Lene

Dronningen ryger 200 printere om dagen, Niclas 6 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du får ikke det hele med
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 14:35
Illum, hvis det er din kommentar.

Jeg startede med at kommentere alle de udsagn der var antagelser, selvmodsigende, usande, ubegrundede anklager og beskyldninger eller dem der involverede VOLD.. (Der var mange..) Det blev en MEGET lang post ..

Derfor de 2½ time..

Man kunne muligvis læse de enkelte udsagn i min post hver for sig og antage at de 2½timer var for gennemlæsning alene og jeg derefter begyndte at svare på indlæg.

Jeg beklager at jeg ikke gør det helt klart for alle at jeg skrev kommentarer til de forskellige indlæg af ovennævnte karakter undervejs og at den slags tager lidt tid når der er SÅ mange af dem..

Men hvad med at prøve at svare på spørgsmålet?

Hvor mange her har nogensinde været til en pop/rock koncert med deres idol(er)?

Go dag

Nikolaj

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 14:36

jeg syntes hun skrev her at hun havde skrevet til dem at det ikke var så smart...men her takker hun...



fra ekstra bladet:


Marias spørgsmål udløste en stor debat på chatsiden, og derfor har Nexus (teamet bag Nik & Jay) nu følt sig foranlediget til at offentliggøre en mail fra Maria, som hun efterfølgende sendte til popduoen.

- Hej Nik og Jay, eller skulle man måske sige Niclas og Jannik?

- Jeg vil sige 1000 tak for den fede optræden, I gav til Grøn Koncert i Kolding. Det er i hvert fald ikke sidste gang, jeg skal se jer live!

- Hvis en af jer skulle kunne huske mig så skulle det nok være Nik, da vi skulle have autografer og jeg kom med min lyserøde boing T-shirt, som der allerede var Jays autograf på, og da så Nik skulle skrive lavede han to ekstra prikker ved mine bryster eller hvad I nu vil kalde det ;-) det kom meget bag på mig og jeg forsvandt hurtigt, hehe. Så jeg nåede ikke at sige tak for autografen, så det gør jeg nu. Mange tak. hehe.


ped.....nu med hadebreve....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takkede?
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 14:41

smukke-ped: Jeg tænkte nøjagtig det samme..




Ditte

Uncas og Cindy <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges på Bornholm



0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske..
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 15:16

har de ikke printet hele mailen i avisen.

Det har de højst sandsynligt ikke.



Mvh Lene

Dronningen ryger 200 printere om dagen, Niclas 6 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 må man det?
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 16:06

er det okay bare at printe en privat mail ud og offentliggøre den? uden og spørge afsender?


hvis det var trusler eller lign. kunne jeg forstå det meen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 18:17
Fuldstændig enig med karina82 og århus, min første tanke da jeg læste det øverste indlæg var den samme som nicolaj's.

Mange af jer der har skrevet i denne tråd, jeres holdninger er en stor faktor til, at der er kæmpe mangel på mandlige pedagoger... det er sq sørgeligt, men efter at have læst dette, kan jeg godt forstå at de hopper fra.

Pernille
0
0
Svar på denne tråd
 
 Til horsie der siger FØJ ...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 18:18

... fordi vi i ytringsfrihedens navn, har debateret sagen her på HN, skal vi så alle føle skyld over, at èn eller flere har "sladret" til andre???

Du er da for langt ude

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Buhuu...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 18:57

Nå... Hvd med at lukke tråden, og lade den 12 årige pige nyde, at hun trods slt fik lidt opmærksomhed.. Misundelse var der vist ikke meget af, men så kan man måske lære det.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Aarhus
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 19:34

Aarhus...hvorfor dog lukke tråden?


fordi du syntes det er synd for smør drengene?


vi må da godt diskutere dem,selv om pigen har fået det hun ønskede...


og du er annonym...så hvem gider lytte til dig...smut du tilbage til dit Nææææægsus forum...hvor du kan forgude dine p*i*k og gay...


du er vel udelukkende oprettet fordi du var nysgerrig...




Frygt - Vanvid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Lisbeth Sejberg
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 19:36

Æh? Nej, men hvis alle de hykleriske brugere herinde fra ikke havde gjort en fjer til 10 høns, så havde problemet ikke været så stort som I har gjort det til. Stakkels pige siger jeg bare, ikke engang "voksne" mennesker herinde, har den mindste smule respekt i livet. Derfor: FØJ!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Respekt ??? ...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 19:51

... er da nok lige et begreb, vi i høj grad har diskuteret. Men det er vist gået din næse forbi.


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anonym?
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 20:00

Er man mindre anonym, fordi man kalder sig "Smukke ped".. Haha, gud fri mig vel, en børnehave.


Tøsen er stolt af at hun fik et par små meningsløse prikker på sin t-shirt, og den stolthed ville hun gerne dele med andre, og høste misundelse på.


Hvad hvis hun havde fået et kys på kinden af sin helt, Nik? Det er set 1000 gange før, at en fan er så "heldig" at høste et kindkys fra sit idol: Er det så ikke nærmest pædofili!??!


Sæt dog tingene i perspektiv, og tag dem ikke for mere end de er!


Hvem skriver "Stakkels pige" ?? Hun får som fortjent. Hun kunne bare lade være med at smide sin pralehistorie ud på nettet...!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aarhus...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 20:11

Aarhus: Og så er det vidst på tide at du smutter.

En længere forklaring behøves vel ikke.

Vi vil så nødigt have flere børnehavebørn herind, Vi er nok i forevejen.

Og desuden er udefra's børn meget slemmere end os der er vandt til at være her.


Lalala-Smut





Kh.*Æblet*

"Altid frisk og smagfuld -

aldrig rådden eller nedfalden"

Time-to die


0
0
Svar på denne tråd
 
 Har ikke været, Nikolaj
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 20:25

Til koncert, nåh jo en gang med madonna, men der var vi så fiiine at vi sad i VIP dødkedeligt !!! Og biletter til Robbie var ikke til at få fingre i.


Han måtte ellers gerne tegne mig lige hvor han havde lyst til

:-) ;-D


Men jeg har mødt Becks ( i den grad), holdt det bare for mig selv behøvede ikke de blodpenge pressen betaler.


Og lad mig endnu en gang svare dig at jeg har intet imod den her omtalte duo.


Og bare en info:


Og faktisk så er det svært at tegne på en t-shirt, hvis det skal gå stærkt, uden at man holder ud i den, altså væk fra kroppen


Og så rammen man altså ikke nogle uudviklede bryster.




Illum


Sjovt at modpolen er hadefuld og stupid, men måske logiksk....




0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth Sejberg
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 20:32
Næ nej lille dame. Men du og andre har da ikke respekteret Marias ønske om ikke at lave ballade ud af det. Men jaja, nogle mennesker ønsker jo omtale på andres bekostning. Det har de hykleriske brugere her fra HN i hvert fald opnået.
0
0
Svar på denne tråd
 
 horsie
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 20:55

Hvis du vil have, at andre udviser respekt, så start med selv at skrive i en respektfuld tone.

Vi andre har lige så megen ret til en holdning som du. Diskussionen er også kommet videre end udelukkende at omhandle Maria og Nik og Jay, synes jeg. Den er kommet ud, hvor vi mere er ovre i en debat om, hvor folks individueller grænser går mht. en hvilken somhelst mindreårig, der bliver berørt mere eller mindre intimt af en anden person.

Jeg synes ikke, det er hysterisk eller hyklerisk, for der er åbenbart et behov for at diskutere det, siden så mange viser interesse for det. -Ja, Maria startede bølgen, men den er kommet ud over hende som person på nuværende tidspunkt.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhm...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 21:04
Jeg har på intet tidspunkt ønsket at nogen udviser respekt for mig, men derimod Maria. Og så kan du iøvrigt være ligeglad med hvilken tone jeg skrev i. Men forstår bare ikke I har så meget tid til at gå op i småting som denne. Men må da sige at I har stillet HN OG hestefolk i det hele taget i et meget dårligt lys, da der andre steder bliver skrevet at I netop er hykleriske og hysteriske og folk fatter ikke hvordan I kan få tid til det når I siger I bruger så meget tid på jeres heste. Okay flot må jeg sige! Men I har da opnået hvad I ønskede. gosh.
0
0
Svar på denne tråd
 
 for *elvede da!!!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 21:14

Først... til dig nikolai... ja jeg har været til en koncert med mit daværende idol peter andré, men det gjorde jeg kun 2 gange for anden gang smed han tøjet på scenen og jeg som kun har været omkring 15 syntes ikke det var særlig hyggeligt... derfor gjorde jeg ikke det mere... desuden kan jeg ikke se hvorfor du kommer med et sådan spørgsmål i en tråd som denne... denne tråd (som nok er kommet lidt på afveje) handler om, om det var at gå over stregen eller ej...



Til alle andre...(også mig) hvad får nick og jay ud af det her tror i??? en masse PR! som man siger dårlig PR er stadig PR!!!





whoever saves one life,

saves the world entire.

"schindler's list"

0
0
Svar på denne tråd
 
 horsie
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 21:18

Udviser du respekt for Maria ved at tale hendes sag på så grim en måde?

Hvad vi andre har at gå op i? Hvorfor har du så travlt med det? Har du ikke andet at gå op i?

Men nu bliver jeg jo helt nysgerrig! Hvor bliver HN dog diskuteret så heftigt henne? Hvilke folk har dog TID til det? Har de heller ikke andet at lave Ja, jeg finder dig ærligt en smule komisk.

Skal vi ikke bare springe hinandens indlæg over fra nu af? For vi kommunikere vist slet ikke på samme plan

0
0
Svar på denne tråd
 
 horsie
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 21:23

Jeg undre mig over det samme som Louise1000, kan du så svare hende. Hva Hva Hva?


Desuden har jeg en smule svært ved at tage dine indlæg seriøst, når du endnu ikke er kommer over puppen, hvorom alting er, kunne du være en af selv samme små piger som savler over de omdiskuteret herrer. Så din holdning må jo betegnes som farvet.


Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway


0
0
Svar på denne tråd
 
 det er virkelig at synke dybt
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 21:25

når man i et debat forum betegner andre debattørere for at være hykleriske, for hvem er det så her der fremstår hyklerisk.


Erkend dog bare at 99% syntes at den sag var lige grov nok.


Pigen brugte ikke det her som opmærksomhed! For jer nye er det nok meget overraskende at vi her på HN har et meget større bånd af fællesskab og positiv interesse i hinanden end på andre sites.


Dette er stedet hvor man deler sine tanker, spørgsmål, glæde , sorger med ligesindede. Ikke stedet hvor man skriger på overfladisk opmærksomhed.




0
0
Svar på denne tråd
 
 SE OG HØR
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 21:29

Så er sagen endt i Se og Hør,

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tråden låses
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 21:30
Tråden låses nu, da den tager en drejning væk fra hvad den oprindeligt handler om.

Nye tilsvarende tråde vil blive slettet uden yderligere varsel.

På moderationens vegne,
Jan Petersen
Heste-Nettet
0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider