Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

DRF tager afsked med Helle Krasnik Trolle


Dansk Ride Forbund har besluttet at foretage en dskiftning i landsholdsteamet hos senior-dressurrytterne, hvor forbundet har valgt at afslutte samarbejdet med holdleder Helle Krasnik Trolle, der fratræder sin stilling med øjeblikkelig virkning

 

Holdleder fratræder med øjeblikke virkning

Pr. dags dato har Dansk Ride Forbund valgt at afslutte samarbejdet med den nuværende holdleder for seniorlandsholdet i dressur, Helle Krasnik Trolle, som fratræder stillingen med umiddelbar virkning. Udskiftningen sker på baggrund af forbundets ønske om at skabe et nyt set-up omkring det danske dressurlandshold.

 

"Det er vores vurdering, at tiden er moden til at gentænke det eksisterende set-up, og derfor vælger vi at sige farvel til Helle. Som forbund vil vi have fokus på at skabe optimale rammer og betingelser for, at både vores bruttogrupperyttere og ikke mindst landsholdsryttere fortsat kan præstere optimalt - både individuelt og som hold", udtaler direktør i DRF, Morten Schram Rodtwitt.


Trolle ked af DRFs beslutning
"Jeg er oprigtigt ærgerlig og ked af beslutningen, og jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg kommer til at savne alle de kompetente mennesker, eminente ryttere og ikke mindst fantastiske heste, som jeg har været så heldig at omgive mig med de sidste tre år. Jeg håber, at rytterne får al den opbakning fremadrettet, de fortjener, så dansk dressursport fortsat kan være en del af den absolutte verdenselite", udtaler Helle Krasnik Trolle.

 

[[outstream]]

 

Nyt setup skal udtænkes hurtigt
Næste skridt er nu, at DRF's Elitechef Kimi Nielsen, i tæt samarbejde med dressurlandstræner H.K.H Prinsesse Natalie zu Sayn-Wittgenstein, hurtigst muligt får etableret et nyt set-up, der også fremadrettet har fokus på ekvipagernes behov og forskelligheder, og som samler holdet som en helhed.

 

Billede

 

Dansk Ride Forbund har besluttet at foretage en dskiftning i landsholdsteamet hos senior-dressurrytterne, hvor forbundet har valgt at afslutte samarbejdet med holdleder Helle Krasnik Trolle, der fratræder sin stilling med øjeblikkelig virkning



Nyt indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider