Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

Daniel som testrytter indledess i dag


Daniel Bachmann Andersen skal i dag debutere som testrytter i Ved Dansk Varmblods hingstekåring i Herning, og glæder sig til det ærefulde erhverv, at skulle ride det første hold af 16 unge talentfulde dressurheste

 

Første hold dressurheste i dag

I dag lørdag klokken 9.00 blev der taget hun på den første del af finalen i Blue Hors Unghestechampionatet for Dressurheste, hvor den forsvarende danmarksmester og landsholdsrytter Daniel Bachmann Andersen skal være testrytter.

 

Debut som testrytter

Daniel Bachmann Andersen skal ride hele 16 unge heste i dressurchampionatet i dag. Det er første gang, han skal løse opgaven som testrytter i Herning, en rolle som han hermed debuterer i, men han glæder sig til at komme i gang med den ærefulde opgave,

 

[[outstream]]

 

"Jeg glæder mig rigtig meget til det", tilkendegav han inden opstarten "Jeg har set alle hestene til første præsentation, og der er nogle rigtig spændende heste imellem. Der er nogle af dem, jeg specifikt glæder mig til at prøve, selvfølgelig, men jeg glæder mig generelt bare til at prøve rigtig mange heste i træk og at sammenligne dem. Det bliver virkelig spændende.

 

I fornemt selskab

Den 30-årige Blue Hors-berider følger efter store profiler som Patrik Kittel, Dorothee Schneider og Charlotte Dujardin, som er nogle af de kendte ryttere, der tidligere har haft den fornemme opgave, at være testryttere i Herning - Kittel endog flere gange.


"Det betyder rigtig meget. Jeg er rigtig stolt over det. De ryttere, der har været før mig, er jo topnavne, så jeg er bare rigtig stolt over at have fået lov til at skulle gøre det", siger Daniel Bachmann Andersen.

 

Lørdag og søndag

De første 16 heste skal under testrytteren lørdag formiddag, og de otte sidste rides søndag formiddag, hvorefter den endelige vinder af årets championat vil blive kåret.

Se startlisten (del 1: lørdag) her
Se startlisten (del 2: søndag) her

 

Billede

 

Daniel Bachmann Andersen skal i dag debutere som testrytter i Ved Dansk Varmvlods hingstekåring i Herning, og glæder sig til det ærefulde erhverv, at skulle ride det første hold af 16 unge talentfulde heste. Her ses Daniel Bachmann Andersen på Blue Hors Zept (Arkivfoto)



Nyt indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider