Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

Observationssamling for pony-dressur


Så er det tid til observationssamling under Dansk Ride Forbund for pony-dressur. Samingen finder sted i dagene den 26.-27. oktober 2019 i henholdsvis øst og vest

 

Den 26.-27. oktober er der observationssamling for ponyryttere i dressur ved landstræner Jette Nevermann Torup og holdleder Rigmor Kristensen. Med observationssamlinger ønsker Dansk Ride Forbund at holde sig løbende ajour med den nuværende og kommende talentmasse i dansk ungdoms-dressursport. Samlingen er derfor åben for ryttere, der opfylder nedenstående krav.

 

Krav til deltagelse på pony
For kat. I og kat. II ponyer er det ryttere født i 2005 og senere, der kan deltage. For at deltage skal du have gennemført et dressurprogram i sværhedsgrad 3 med min 66% ved mindst to C-stævner. Ryttere på kat. III ponyer skal være født 2008 eller senere og have redet LA2 til min 66% ved mindst to C-stævner.


Der rides 2-3 ryttere ad gangen som i daglig træning. Der afsættes 30 til 45 min pr hold inkl. evalueringssamtale. Ekvipagerne møder derfor opvarmet til den programsatte tid. På forlangende vil hver enkelt rytter blive bedt om at udføre enkelte øvelser. Rytternes daglige træner er velkommen til at overvære samlingen. Efter ridtet vil hver enkelt rytter få en kort evalueringssamtale med landstræner og holdleder.

Tid, sted og tilmelding
Lørdag den 26. oktober 2019 ved Karlslunde Ridecenter, Karlslunde Landevej 34, 2690 Karlslunde


Søndag den 27.oktober ved Egum Rideklub, Gl. Egumvej 140, 7000 Fredericia

Pris: 400kr

Der skal meldes til på DRF Go!, og tilmeldingsfristen er 16. oktober. Max 24 deltagere pr dag, og C-ryttere prioriteres først. Dette gælder dog ikke for kat. III ryttere.

Ved samlingen vil der være informationsmøde i forbindelse med frokostpausen midt på dagen.

Tidsplan udsendes på mail efter tilmeldingsfristens udløb. Vær derfor opmærksom på, at der er anført en korrekt mailadresse i "Mine oplysninger" på DRF-Go.

 

Billede

 

Så er det tid til observationssamling under Dansk Ride Forbund for pony-dressur. Samingen finder sted i dagene den 26.-27. oktober 2019 i henholdsvis øst og vest



Nyt indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider