Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

Michael Søgaard 1 og 2’er i Bundgaard Byg


Michael Søgaard opnåede præcis samme karakterer på begge sine heste i anden afdeling af Bundgaard Byg, som blev afviklet i forbindelse med DM hos Helgstrand Academy i Vodskov, og snuppede både første og andenpladsen

 

Sjældent det sker

Det sker sjældent, men i dag lykkedes det for berider Michael Søgaard at opnå præcis samme karakterer på begge sine heste i anden afdeling af Bundgaard Byg, som blev afviklet i forbindelse med DM hos Helgstrand Academy i Vodskov.

 

73.417% blev det til i klassen, der blev redet i Intermediare II Kür, og med klassen højeste karakter snuppede den 50-årige rytter førstepladsen på Slæbækgård's Santino og andenpladsen på Jukebox.

 

[[outstream]]

 

På tredjepladsen blev der plads til Betina Jæger Jensen og Nørregårds Denzel, Uggerhalne Rideklub, som fik 72.917%

 

Svære programmer

Michael Søgaard, som til daglig er ansat på Vallensbæk Ridecenter, ligger nu i front den samlede stilling i Bundgaard Byg cuppen, og var overvældende tilfreds med de to ridt, som nu har lagt ham i front i den samlede stilling.

"Jeg havde valgt to svære kür-programmer til mine heste, og selvom jeg lavede nogle små fejl, er jeg virkelig godt tilfreds. Det giver noget ekstra at ride til musik, og jeg bliver helt opslugt. Det tager mig ikke ret lang tid at vælge musik til mine programmer, og jeg skal ikke have hørt det ret mange gange, før jeg kan det udenad", fortæller Michael Søgaard.

 

Bundgaard Byg er en cup, der bliver redet over tre kvalifikationsrunder, hvoraf weekendens afdeling er den 2. Finalen bliver redet på Vilhelmsborg den 23. - 25. august. 18 ryttere går videre.

 

Se alle resultateerne fra klassen her

 

Billede

 

Michael Søgaard opnåede præcis samme karakterer på begge sine heste i anden afdeling af Bundgaard Byg, som blev afviklet i forbindelse med DM hos Helgstrand Academy i Vodskov, og snuppede både første og andenpladsen. Foto af Michael Søgaard og Slæbækgård's Santino (pressefoto)

 



Nyt indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider