Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

Victoria E. Vallentin vinder U25 Grand Prix


Torsdag vandt Victoria E. Vallentin og Ludwig Der Sonnenkoenig 2 Intermediare II for U25-ryttere, og sørme om hun ikke gentog successen, da hun i stiv blæst lørdag vandt Grand Prix klassen i overlegen stil

 

"Det er selvfølgelig dejligt at vinde begge de to klasser, vi har redet i weekenden, og det giver en masse erfaring og rutine at starte internationalt", fortæller Victoria E. Vallentin, som ikke har haft problemer med ekstra nerver, selvom hun rider på hjemmebane.

"Det betyder ikke noget. Jeg bliver ikke ekstra nervøs, fordi vi er herhjemme, og jeg føler ikke, at jeg skal præstere mere, end jeg plejer".

 

Om kun 14 dage skal den unge rytter, der til daglig er ansat hos Helgstrad Dressage, ride DM for U25 ryttere, og hun håber, at kan gentage de gode takter fra denne weekend.

"Jeg håber på en podieplads", lyder det fra den talentfulde rytter, og tættere kommer vi ikke på hendes DM-ambitioner.

 

[[outstream]]

 

Se resultater fra klassen her

 

Kilde: Equitour Aalborg

 

Billede

 

Torsdag vandt Victoria E. Vallentin og Ludwig Der Sonnenkoenig 2 Intermediare II for U25-ryttere, og sørme om hun ikke gentog successen, da hun i stiv blæst lørdag vandt Grand Prix klassen i overlegen stil (Arkivfoto: JP-Photo.dk)



Nyt indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider