Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

Norsk sejr i finalen i Small Tour 1*


Sejr til Lisa Ulven fra Norge, der i finalen i Equilive 1* Small Tour sad på feltest hurtigste hest bentley, der sikrede hende sejren i klassen. Bedste dansker blev Victor Lica Larsen på den 8-årige hoppe Gloria

 

Hest med turbo-motor

Norske Lisa Ulven var godt klar over, at hun sad på ryggen af en hurtig hest, da hun red på banen i finalen i Equilive 1* Small Tour. Men at Bentley var så kvik, at det rakte til en 1. plads, havde hun ikke forventet.

 

"Vi havde en rigtig god tur, og Bentley var hurtig, som jeg ved, han kan være", sagde Lisa Ulven efter sin æresrunde, og tilføjede:

"Det er nogle fantastiske omgivelser, og heldigvis skinnede solen i dag. Det gør det hele lidt sjovere", sagde hun.

 

[[outstream]]

 

God erfaring til urutineret hest

Bedste dansker blev Victor Lica Larsen, som fik en flot andenplads på den 8-årige hoppe Gloria.

"Jeg gik efter at ride så hurtigt som muligt, men jeg har ikke ret meget rutine med Gloria, så jeg er virkelig godt tilfreds med min andenplads", siger Victor Lica Larsen.

 

Den unge rytter bor kun få kilometer fra stævnepladsen, og han er selvsagt vældig godt tilfreds med at kunne ride internationalt stævne så tæt på sin bopæl.

"Normalt kører vi flere timer for at komme til stævne, og det er fantastisk, at Nordjylland nu også kommer på landkortet. Det giver erfaring, som er vigtig for både hest og rytter".

 

53 ryttere red finalen, som var domineret af danske ryttere. På tredjepladsen var det da også en dansker, der snuppede medaljen i skikkelse af Pernille Stribolt og Airborn, som var fejlfri i tiden 72.59.

 

Du kan se hele resultatlisten her

 

Kilde: Equitour Aalborg

 

Billede

 

Sejr til Lisa Ulven fra Norge, der i finalen i Equilive 1* Small Tour sad på feltest hurtigste hest bentley, der sikrede hende sejren i klassen. Bedste dansker blev Victor Lica Larsen på den 8-årige hoppe Gloria



Nyt indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider