Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

Mette Müller ny holdleder for U25


Dansk Ride Forbund har pr d.d. ansat Mette Müller som ny holdleder for U25 dressurrytterne, og bistå med deres udvikling i tæt samarbejde med Helle Krasnik Trolle og Nathalie zu Sayn Wittgenstein


holdleder for U25 dressurrytterne

Pr. dags dato er Mette Müller ansat som holdleder for U25 dressurrytterne. Mette skal varetage det daglige management af denne gruppe og hjælpe med at udvikle rytterne endnu mere via løbende samlinger og lignende. Ligeledes skal hun deltage ved årets mesterskaber. Mette kommer til at arbejde tæt sammen med Helle Krasnik Trolle og Nathalie zu Sayn Wittgenstein.

 

Styrke udviklingen i dansk dressurungdom

U25 er en gruppe, der har udviklet sig med stormskridt over de sidste par år, og med ansættelsen af Mette Müller som holdleder for U25 rytterne vil denne gruppe blive styrket yderligere. Mesterskaberne ligger ofte sammen med - eller tæt på - seniorernes mesterskaber, og man har måtte sande, at det er svært at fokusere grundigt på to aldersgrupper samtidig. Med ansættelsen af en ny holdleder forbedres arbejdsbetingelserne og arbejdsroen omkring begge grupper betydeligt.

 

Om det fremtidige arbejde siger Mette: "Jeg glæder mig til at være med til at udvikle de danske U25 ryttere endnu mere. Truppen er jo vokset markant i løbet af de seneste år, og jeg glæder mig til at kunne bidrage med at styrke, udvikle og fokusere endnu mere på denne aldersgruppe."

 

[[outstream]]

 

Kilde: DRF

 

Billede

 

Dansk Ride Forbund har pr d.d. ansat Mette Müller som ny holdleder for U25 dressurrytterne, og bistå med deres udvikling i tæt samarbejde med Helle Krasnik Trolle og Nathalie zu Sayn Wittgenstein (Arkivfoto: JP-photo.dk)

 



Nyt indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider