Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

Dansk Ride Forbund får bestyrelsesmedlem i DIF


Så er der faldet en afgørelse om, hvem der skal bestride den ledige bestyrelsespost i Danmarks Idrætsforbund (DIF). Det blev hesteverdenen der fik bestyrelsesposten, idet posten gik til næstformanden i Dansk Ride Forbund, Anne Mette Binder

 

Næstformand i Dansk Ride Forbund, Anne-Mette Binder, kan efter Danmarks Idrætsforbunds (DIF) årsmøde i dag, tilføje endnu en bestyrelsespost på hendes CV. Hun er nemlig pr. dags dato indtrådt i DIF's bestyrelse, meddeler Dansk Ride Forbund i dag og ønsker Anne-Mette tillykke med hendes nye hverv.

 

Anne-Mette, der privat er gift med Christian og arbejder som skoleleder, er selv meget aktiv som frivillig i ridesporten og har desuden siddet i bestyrelsen i Dansk Ride Forbund siden 2013.

 

Mærkesager
Anne-Mette har særligt tre fokusområder, hun brænder for, som er:

  • Medlemsrekruttering og fastholdelse
  • Internationalt samarbejde i forhold til at styrke partnerskaber og til at vidensdele - til gavn for aktive officials og foreninger/klubber
  • Frivilligheden i dansk idræt (blandt andet har Anne-Mette været med til at designe DRF's frivillighedsstrategi i 2014).

 

[[outstream]]