Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Du kan her give din kommentar til nyheden:

Dansk Ride Forbund får bestyrelsesmedlem i DIF


Så er der faldet en afgørelse om, hvem der skal bestride den ledige bestyrelsespost i Danmarks Idrætsforbund (DIF). Det blev hesteverdenen der fik bestyrelsesposten, idet posten gik til næstformanden i Dansk Ride Forbund, Anne Mette Binder

 

Næstformand i Dansk Ride Forbund, Anne-Mette Binder, kan efter Danmarks Idrætsforbunds (DIF) årsmøde i dag, tilføje endnu en bestyrelsespost på hendes CV. Hun er nemlig pr. dags dato indtrådt i DIF's bestyrelse, meddeler Dansk Ride Forbund i dag og ønsker Anne-Mette tillykke med hendes nye hverv.

 

Anne-Mette, der privat er gift med Christian og arbejder som skoleleder, er selv meget aktiv som frivillig i ridesporten og har desuden siddet i bestyrelsen i Dansk Ride Forbund siden 2013.

 

Mærkesager
Anne-Mette har særligt tre fokusområder, hun brænder for, som er:

  • Medlemsrekruttering og fastholdelse
  • Internationalt samarbejde i forhold til at styrke partnerskaber og til at vidensdele - til gavn for aktive officials og foreninger/klubber
  • Frivilligheden i dansk idræt (blandt andet har Anne-Mette været med til at designe DRF's frivillighedsstrategi i 2014).

 

[[outstream]]

 

Om hendes fremtidige arbejde i DIF udtaler Anne-Mette: "Det hele er gået ret hurtigt, men jeg glæder mig til at være en del af DIF og ser frem til at være med til gøre en forskel i forhold til idrætten i bred forstand. Jeg mener, det er altafgørende for vores klubliv og vores stævneaktiviterer, at vi fortsat kan rekruttere og ikke mindst motivere og fastholde de dygtige frivillige arbejdskræfter. Idrætten og grundskolen er i mine øjne hinandens forudsætninger og grundsten i børn og unges dannelse, uddannelse og trivsel. Med mine erfaringer fra begge verdener ser jeg frem til at være en ny medspiller I DIFs bestyrelse".

 

Billede

 

Så er der faldet en afgørelse om, hvem der skal bestride den ledige bestyrelsespost i Danmarks Idrætsforbund (DIF). Det blev hesteverdenen der fik bestyrelsesposten, idet posten gik til næstformanden i Dansk Ride Forbund, Anne Mette Binder (Foto: DRF)



Nyt indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider