Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 Nu har du chancen!
Forfatter: 
Dato:  09-03-2017 11:08

 

Hej Alle heste-glade mennesker :)


Har i nogensinde gået og tænkt "Puha hvor ville det være fedt at kunne beskære hesten selv, så man slap for den regning hver måned". Nu har du så chancen.

Dan Guerrera, er en super anerkendt og dygtig barfods-trimmer, der er en af de få i verden der har lavet en professionel hov-skole, som giver dig en fuld og anerkendt uddannelse. Skolen tager et år, men der er kun mødepligt 7 gange, resten er hjemme lektier. ;)

 

Efter afslutning af skoleforløbet vil du være 100% udlært barfodstrimmer med et solidt CV der, udover at beskære dine egne heste, giver dig licens til at kunne beskære andre heste mod betaling.

 

Du kan gå ind på hans hjemmeside http://www.barehoof.com for en masse info og billeder fra tidligere skoler.

 

Dan Guerrera har afholdt denne skole i Danmark en enkelt gang før med stor succes, og overvejer nu at komme tilbage. Men det er kun muligt hvis der er nok tilmeldte, hvilket er 6 personer som minimum, og ikke over 10.

Jeg vil selvfølgelig også selv deltage, da jeg altid gerne har villet kunne beskære mine egne, og andres heste selv. Men det skal understreges at jeg på ingen måde arbejder for Dan, jeg har bare besluttet mig for at samle et hold, for at sikre mig at skolen bliver til noget.

Skolen er jo ikke gratis. Men beskæring af en hest, kan snildt koste omkring 500 kr pr gang. Så man kan jo lige regne lidt på det, og se hvad et helt hesteliv kommer til at koste dig, mod at kunne gøre det selv gratis efter et enkelt år. Betalingen af hovskolen kan ske over 2 gange, hvis det er mere fordelagtigt :)

Det er ikke usandsyneligt at dette er sidste gang han påtænker at komme til Danmark, så jeg synes at I skal gribe chancen mens den er her.

Sidste mulighed for at give tilsagn og få skolen til Danmark, er d. 21/3 i år, da han ellers vil lægge skolen i Sydafrika.
I er velkomne til at skrive til mig på frida@lysdal.com, så skriver jeg videre til ham når vi er nok tilmeldte, og ellers kan i skrive direkte til ham :)

Hans mail står på hjemmesiden.

Jeg håber at i sammen med mig vil have mod på at blive dette års nye barfodstrimmere :D

0
6
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider