Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 Stefanie Staudinger dressurkursus
Forfatter: 
Dato:  09-02-2017 16:46

Stefanie Staudinger er en af de mest erfarne inden for Bent Branderups metode, "Akademisk ridekunst". Stefanie drev en uddannelses- og salgsstald med Bent i årene 1998-2002.
Stefanie har siden 2002 levet af at undervise og uddanne heste og ryttere.

Hun har undervist i Danmark siden 2001, og i år har jeg booket hende til to ekstra kurser, så flere nye ryttere har muligheden for at ride med på kurserne.

I teoritimerne på dette kursus gennemgår Stefanie den traditionelle akademiske uddannelsesstige, med henblik på at opbygge en holdbar hest.


Priser:
Deltager med hest: 3200,-
Foruden tre enelektioner á en halv times varighed er følgende inkluderet i prisen: Én halmstøet box til din hest fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag samt leje af ridehal. Til dig desuden forplejning i form af frokost, frugt, kaffe/the & kager.

Deltager uden hest: 400,- inklusiv forplejning: frokost, frugt, kaffe/the & kager.
Stefanie lægger stor vægt på, at også deltagelse uden hest er en givende oplevelse, og også deltagere uden hest er meget velkomne til at deltage aktivt i teoritimerne og at stille de spørgsmål, der måtte opstå under den praktiske undervisning.


Tilmelding med hest foregår ved at du:
1) sender mig en besked/ e-mail (Mail: tanjasauolesen(at)gmail.com)
2) modtager en mail fra mig, der bekræfter at der fortsat er plads
3) indbetaler et depositum på 1000,- for at reservere en plads på kurset. Resten af beløbet betales 3 måneder inden det respektive kursus. Tilmeldingen er bindende, men skulle du blive forhindret i at deltage, forsøger jeg at finde en anden rytter, der kan overtage din plads.

Ønsker du at tilmelde dig et kursus uden hest, må du ligeledes gerne sende mig en besked/mail. Du betaler det fulde beløb ved tilmelding.

Du kan læse mere om kurserne, bla. også se tidsplanen på min hjemmeside, www.sausau.dk


Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann - umgekehrt ist es schwieriger!

 

www.sausau.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider