Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 Clinic ved Sissel Ulbæk i ROOR
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 09:59

Clinic med Sissel Ulbæk på Revsø Og Omegns Rideklub.

Vil du have mulighed for at lære din hest´s signaler og kropssprog bedre at kende, så kan jeg give dig en mulighed for det gennem forskellig teknikker jeg har tillært mig gennem flere år. Dette har jeg gjort ved blandt andet at have trænet ved Will Rogers og Tristan Tusker for derefter at have trænet hos Dan Keen i Texas (blev nr 5 til verdensmesterskabet for tilridning af ungheste) Samt Jason Leitch, der er en af de bedste cuttinghorse trænere i Australien(uddannet hos den legendariske Ray Hunt). Dette har givet en bred vifte af teknikker, der går godt i spænd med, hvordan den moderne ridehest trænes. Ud fra de teknikker og oplevelser jeg har haft, har jeg udviklet YHP Standards, som er metoder til at få en mere harmonisk hest i alle situationer. Dette gælder alt fra den moderne sportshest til hesten/ponyen man ønsker gode, hyggelige skovture på.

Der bliver lagt meget vægt på kropssproget både fra jorden og under ridning, da den energi du giver, er den energi du får tilbage fra hesten/ponyen.

Clinicen varer over to dage, hvor der startes med arbejde fra jorden for at forberede hesten og rytteren til arbejde fra ryggen.

Pris for de to dage er 800 kr. for deltagelse med hest/pony, hvilket inkluderer 1 lektion pr. dag, der hver i gennemsnit varer 1 time.

For deltagelse kontakt da Sofie på SMS til tlf: 21350830
Kun 10 pladser!

Se mere om Sissel og hendes trænings teknikker på:
www.younghorseperformance.dk

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider