Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 5690 Academic Art of Riding Clinic
Forfatter: 
Dato:  05-08-2015 13:22

www.celinaharich.com/english/ teaching-services/

Billede

 

Academic Art of Riding Weekend Clinic med opdateret og godkendt trænerbevis ved Bent Branderup:
Celina Harich den 19./20. september 2015, Brylle på Fyn

 

Meld dig gerne ind i gruppen:

Celina Harich, Academic Art of Riding, Danmark, Fyn
for opdateringer, nyheder og kommende clinics I Danmark.

 

Først til mølle-princip, rytterpladser og teoripladser tilskuerpladser) ledige:


Rytterplads:
3 lektioner: 2 lørdag + 1 søndag på egen hest inkl. teori begge dage: kr. 2.100,-
Ridehus og boksleje for begge dage kr. 300,-.
Det kan arrangeres, at man kommer med hesten dagen før, man har lektioner, mod mer-betaling på kr. 50,-.
Der følger en gratis teoriplads med til ryttere.

 

Teoriplads hele weekenden kr. 500,-
Lørdag teoriplads kr. 350,-.
Søndag teoriplads kr. 200,-.

Forplejningen står du selv for, men mon ikke jeg bager en kage, som jeg plejer.
Der vil blive holdt frokostpause begge dagene.


Pladsen er din, når jeg har modtaget din betaling.
Skulle du være så uheldig alligevel ikke at kunne deltage, og du har betalt, kan jeg ikke refundere beløbet, men du er velkommen til at sælge din plads.


Om Celina:
Do it carefully, calmly and correctly.
En sætning der kendetegner Celina, og som siger en del om hendes krav til kvalitet.
Celina giver undervisning ud fra det emne, du og din hest beskæftiger sig med.
Celina har fokus på kvaliteten i såvel basis-øvelser som højere træning, teknisk præcision i øvelserne hos både rytter og hest, og hun mestrer til fulde evnen til at give os mennesker forståelsen for akademisk træning/ridning. Din egen krop bliver i den grad undervist. At horsemanship, opdragelse, generel forståelse for heste også følger med er en selvfølge.
Og med sine skarpe øje ser hun alt.

Celina har eget ride-akademi i Tyskland:
Academic Art Of Riding: Med home-clinics, uge-studerende, måneds-studerende, interne praktikanter, undervisning i hele Europa, samt faste uddannelses-grupper.
Celina har været chef-underviser hos licenseret akademisk træner Hanna Engström på Gotlands Ride-akademi i Sverige fra medio 2012 til ultimo 2014. Her har hun trænet heste og ryttere på alle niveauer, udviklet og afholdt home-clinics og tema-uger, udover clinic's i Europa.
For egen udvikling er Celina ved Bent Branderup flere uger hvert år, så hendes viden og kunnen om forskellige akademiske emner er ny-opdateret.

Celina underviser på engelsk eller tysk, og forstår svensk og dansk.
Vær ikke bange for sprogbarriere, der vil være hjælp til oversætning.

Vi går meget op i at have et trygt læringsmiljø med tillid til hinanden og glæden over hestene.
Her er plads til at undres, til smil, til at glædes, til at spørge, spørge og spørge, og hvor det er tilladt at være den, man er og god grobund for netop at lære.

 

Hvis du vil være sikker på at modtage opdateret undervisning i akademisk af en træner, som er godkendt af Bent Branderup til at undervise i hans navn, så opfylder Celina disse krav.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Du kan skrive til mig her, via pb, via min mail. Wix.lu@hotmail.com eller ringe/sms på tlf. 2258 9564, også hvis du måtte have spørgsmål.

 

Kærlig hilsen

Wicki

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stadig ledige pladser, skal du med?
Forfatter: 
Dato:  16-08-2015 19:08

Uanset om du helt grøn indenfor det akademiske eller mere erfaren, vil du helt sikkert få en masse med hjem fra clinicen, hvor der både vil være lektioner med jordarbejde som arbejde fra hesteryggen :). Ses vi?

Billede

 


"Do it carefully, carmly and correctly"
by licensed academic art of riding trainer: Celina Harich

0
0
Svar på denne tråd
 
 Clinicen flyttes til Vissenbjerg, Fyn
Forfatter: 
Dato:  25-08-2015 19:54

Billede

 

Skal du med... :)....


"Do it carefully, carmly and correctly"
by licensed academic art of riding trainer: Celina Harich

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foto fra Clinicen
Forfatter: 
Dato:  20-09-2015 18:00

Og så gik der endnu en weekend med
akademisk kvalitetsundervisning af Celina Harich.
Denne gang var der et ekstra krydderi, da Celina havde sin egen spanske hoppe med og derfor startede teori-undervisningen med demonstration via sin egen hest.
Fantastisk oplevelse af demonstration fra licenseret træner med egen uddannet hest.
Næste lag blev lagt på næste lag, samling af flere brikker, mange aha-oplevelser, dygtige dygtige heste og dygtige hårdtarbejdende ryttere, som positive, undrende og nysgerrige teorideltagere bidrog til lige netop et optimalt læringsmiljø. Skønt.
Og så er det jo altid vidunderligt med en hjælpende hånd fra en dygtig forklarende instruktør.
Tak for en god clinic, håber, vi ses igen:

Den 11.+12. juni 2016, uge 23 til næste akademiske weekend clinic med akademisk opdateret licenseret træner: Celina Harich på Fyn


www.celinaharich.com/english/ education-program/basic-strukture/

 

 

Billede

 


"Do it carefully, carmly and correctly"
by licensed academic art of riding trainer: Celina Harich

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider