Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Lys Skimmel vallak e/ Granus
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 23:23

Jeg savner min Gibber. Er der nogen der kender Knud Remin som jeg solgte ham til for 3 år siden. Han blev vist solgt videre meget hurtigt. Han er ca 168 cm ca. 13 år vallak, og har et oldenborg brænde mærke. Han er lidt besværlig men super sød. Bare temlig nervøs. Jeg har billeder men kan ikke finde ud af at sætte dem ind her. Men siger det dig noget kan jeg maile billeder til dig. Hvis nogen kender ham så hjælp mig. Jeg vil være dig evig taknemlig.Han hedder Gibfeltstùrmer.Men hans papier har jeg endnu.

Hilsen Belinda Turner


0
0
Svar på denne tråd
 
 kontakt Remein
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 09:35

han må da vide hvor dyret er solgt til. Og papierene skal den nye ejer da have...



Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 tror ikke
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 20:20
tror ikke han er så glad for mig. jeg kunne ikke få papir af ham jeg havde købt hesten af, det havde jeg jo lovet Remin. og da jeg så skev til ham at jeg da var ked af det og vi kunne jo bare lade handlen gå tilbage, ja så hørte jeg ikke mere. Jeg må finde ham, det var en hest der betød virkelig meget for mig, vi forstod bare hinanden... øv

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider