Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Thamdrup's Real Joy.
Forfatter: 
Dato:  01-12-2005 22:00

Jeg søger et connemara hoppeføl, som skulle være omkring 2 år nu, 3år i 06.

Far: Rebel Justice (avlsgodkendt connemara fra irl)

Mor: Maskenkol's Evita (Avlsgodkendt connemara)


Jeg har ejet M's Evita og ført hende til kåring og ifolet hende ved Rebel justice. Ud af dette kom det skønneste lille hoppeføl. (født den 14-6-03)

Joy var brun ved fødslen, men blev efter et par mdr. skimmel omkring øjne og mule.

Jeg havde hende og hendes mor opstaldet på vildbjerg rideskole i et par mdr i 2003 og 2004. Da Joy var omkring 8 mdr. blev hun solgt til en pige ved navn Stine, som arbejdede på vildbjerg rideskole, som berider, i den tid. Hun flyttede senere til Fyn (altså føllet) ved ikke om Stine også gjorde.


Der er fuld papir på Joy, men der mangler en dna prøve før de kan udstedes til hende.


Stine solgte hende hvis nok igen.


Hvis nogen kender Joy eller Stine, vil jeg blive meget glad for at høre fra jer.

(stine og hendes mand er hvis nok forhandler hos spillers foder)



Stald Rhiannon
True Trust and Time

En hest uden rytter, er stadig en hest. Men en rytter uden hest, er kun et menneske.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Joy er min pony.
Forfatter: 
Dato:  02-04-2017 14:34

Hej.

jeg hedder Julie og min pony er Thamdrup's Real Joy:) jeg kan se at du har lavet opslaget i 2005, så det er nok et meget sent svar.

 

jeg købte Joy d. 27/11-16 af en ved navn Simone.

jeg er blevet super glad for Joy, og man kan tydeligt se at hun er min, da hun er meget en enmands pony:) jeg ved ikke om hun altid har været det, hvis hun har været rideskole pony?

vi ligger nok mest vægt i vores springning, da det er det vi begge synes er sjovest!

dressuren har været rigtig svær for os, og hun har spændt rigtig meget op, men vi har taget kampene og nu er den der, og Joy synes at det er sjovt.

min drøm er at komme med i den danske millitary trup, og vi er ikke langt fra.

Hvis du ville se Joy og jeg, så kan du kigge på hestegalleri eller også så har jeg en Instagram, hvor jeg opdatere om os og ligger videoer ud. Vores Instagram hedder @my.real.joy.

hvis jeg har glemt noget kan du bare spørge:)

jeg tænkte på om jeg kunne se nogle billeder fra da hun var føl? ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider