Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Bacardi hvor er du ?
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 13:03
Hej alle. jeg søger min tidligere pony. han er en lille wels pony. men jeg tror ikke han er ren og han har heller ikke papire. jeg solgte ham 2002 eller 2003 til torben heste i Rønne. Han er en 3'er pony 1,18 i stang ca. han er grå skimmel, men nok ved at være godt hvid nu(ved jeg ikke helt). han er en rigtigt lille charmetrold og noget at en balade mager. det var han i hvert faldet da jeg havde ham. Han er meget sky i hoved, og svær at få hoved tøj på. Han han nogle totalt små øre :-)
Han Hedder Bacardi, det hed han da da jeg købte ham.
han er nok 12-13 år nu, men jeg er ikke helt sikker han kan godt være yngre eller ældre. Jeg har hørt at han er ovre i sønder jylland, men det er jo ikke sikkert. Hvis i sys det lyder som noget i kender/ejer eller har kendet/ejet så ville jeg meget gerne høre fra jer, jeg ville bare høre hvordan han har det og måske se nogle billeder eller sådan noget. jeg ville blive rigtigt glad hvis jeg fandt ham. Og husk selv om i måske ikke er helt sikker på at det er ham, så endligt skrive alligevel.

M.v.h Caroline Svendsen.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min rigtige mail.
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 13:10
Hvis i vil svare til min mail, så er den CarolineSvendsen@hotmail.com

M.v.h Caroline !
0
0
Svar på denne tråd
 
 gpkjfokjg
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 15:17
min veninde har en lille pony på ca 1,20.. den hedder skovbjergs bacardi og er gråskimmel.... og det er vist en wales..



Ztar, Lady & Mozart Verdens Bedste Ponyer 4-Ever {>




♥Lille Ditte & Julle Pulle♥
Medlemmer af Dingseklubben og Team Værløse
♥"Join The Club"♥
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bacardi bor hos mig!😊
Forfatter: 
Dato:  09-11-2016 12:28

Hej Caroline

jeg har skovbjergs Bacardi?

Han har det rigtig godt?Jeg ved godt det er længe siden du skrev beskeden men vil bare siger jeg har ham og han har det godt??

Kh Camilla???

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider