Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Royal Mint, KWPN vallak f.1997
Forfatter: 
Dato:  15-08-2021 09:25

Hei,

 

Jeg søker etter min gamle hest som jeg hentet fra Danmark til Norge i 2004 mener jeg det var. I 2007/08 ble han sendt tilbake til Danmark til en stall nær Hirtshals hos en mann som het Jørn. Her skulle hesten pensjoneres fordi han var dårlig i beina.

Hesten hadde ingen papirer da jeg kjøpte den, så den fikk norsk pass og navnet Royal Mint II i Norge. Den fikk chipnr. 578098100152939.

Det er en rød KWPN vallak, 1.70mkh. Spranghest.

Jeg kjøpte hesten av Carsten Ganderup, så den stod tidligere oppstallet der. Jeg kjenner ikke historien til hesten før han var hos Ganderup.

 

Jeg skulle gjerne likt å vite om noen kjenner til denne hesten i Danmark, eller historien til hesten. Han er per i dag ca. 24 år gammel, dersom han fortsatt lever.

 

Han var en veldig snill og pen hest som jeg har tenkt veldig mye på etter at han ble sendt til Danmark...

 

Jeg får ikke til å legge inn bilder! Men Bilder av hesten ligger på min profil!

Jeg finner dessverre ikke så mangen gode bilder av han, men legger til de som jeg fant per nå.

 

Håper noen der ute har information om "Minty" !

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kjennetegn
Forfatter: 
Dato:  15-08-2021 19:51

Hesten har en svart flekk på venstre side bak. Denne flekken kan sees på noen av bildene av han i profilen min. :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider