Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Haflinger, evt blanding, Viktor
Forfatter: 
Dato:  13-09-2020 16:39
Jeg har en skøn gammel dreng, som altid er glad og stadig elsker at komme med på tur med de andre.

Han er tydeligt haflinger, men om han er blandet med noget andet, kan jeg ikke sige.

Jeg købte ham for 3 år siden i december, og før det var han hos sælger i Sindal, som havde købt ham fra Ranum Rideskole. Der kom han vistnok til omkring 2010. Jeg har kontakt til Ranum, som vil prøve at finde de oplysninger, de måtte have på ham.

I passet står han til at være 23, men det er muligvis et gæt, da de skulle lave pas på ham i forbindelse med loven/overtagelse. Dyrlægen mener ud fra tænder, at han snarere er omkring 5 år ældre.

Jeg vil bare gerne høre mere om ham og eventuelt finde ud af hans mere nøjagtige alder, så jeg kan passe bedst muligt på ham. Jeg er også nysgerrig på hans afstamning, da han minder meget om en renracet, jeg havde før ham.

Han hedder Viktor, men jeg ved ikke, hvornår han har fået det navn. Han er et lidt nervøst gemyt i nogle situationer, og rolig og nem når han føler sig tryg. Den dejligste pony, som jeg er utroligt glad for, og som bliver hos mig resten af sit liv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  13-09-2020 16:54
Jeg kan ikke gennemskue at lægge billeder ind her, men jeg har oprettet ham under min præsentation med billeder. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider