Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Info om min nye hest
Forfatter: 
Dato:  30-03-2018 22:27

Hej

det er sådan at jeg har en hest der er født i tyskland, han hedder Hauptstutbuch Bentley Azure.

Men alt der kommer frem en bil.

Han er i dag næsten 21 år Han er fra d. 23/04/1997. jeg ved ikke hvornår han kom til danmark. jeg har hans pas og stamtræ, men kunne godt tænke mig nogle føl billeder og vide hvor her i landet han har været.

Nedenfor har jeg prøvet at sætte hans stamtræ op.

 

 

- Bolero - Black Sky xx

- Hauptstutbuch Baronesse

 

Far:Bergkristall - Shuna - Shogun xx

- Hauptstutbuch Duenensage

 

Mor:Hauptstutbuch Madonna -Marbod - Marcio xx

- Hauptstutbuch Donata

 

-Hauptstutbuch Diana - Duft II

- Hauptsttbuch Sari

Nedenfor er der nogle billeder af nutidens ham.

jeg har salgsannoncer tilbage til 2012, men kan ikke finde noget.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  31-03-2018 09:47

Tillykke med din nye hest. Han ser sød ud og ser godt ud af en ældre herre at være. Jeg kan se, han er to steder på hestegalleri, og du har kommenteret på den ene (Ejer Nadja J). Måske den tidligere ejer Claudia N kan komme med yderligere oplysninger, hvis du kan få fat på hende?

Jeg har også fundet ham på en tysk side de.rimondo.com/horse-details/610721/ Bentley-Azure#changeBN, men der står ikke meget. Dog kan du måske finde oplysninger om rytteren (tidl ejer?) Tina Pallesen de.rimondo.com/member-details/ 227240/Tina-Pallesen, hvis du opretter dig som bruger på siden.

Og så lige en rettelse Hauptstutbuch betyder Hovedstambog og er altså ikke en del af hans navn.


1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  31-03-2018 16:35

Tusind tak for dine oplysninger, det har bragt mig mange skridt tættere på svaret.

Ved du hvad Claudia hedder til efternavn og hvordan jeg eventuelt kan få kontakt til hende.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 En ejer mere
Forfatter: 
Dato:  31-03-2018 22:17

Jeg er ikke bruger på hestegalleri, men der må vel være måder, man kan kontakte folk på derinde. Kan dog se, at hun ikke har været logget ind i år. Da jeg ville ind og finde Claudia igen, fandt jeg i stedet Bentley en gang mere. Denne gang med en Camilla som ejer i maj 2008. Hun skriver sit fulde navn i sin profil www.hestegalleri.dk/bruger/59148- camilla_g, så selvom hun ikke kommer på hestegalleri mere, skulle hun vel være til at finde, medmindre hun ligesom mig er totalt unormal og ikke gider facebook, instagram mm .


2
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for din hjælp
Forfatter: 
Dato:  02-04-2018 12:22

Tak for din hjælp. jeg har prøvet at kontakte Camilla via dit link, og håber på svar.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bentley
Forfatter: 
Dato:  22-07-2018 20:20

så er det jo godt at jeg er tidligere part på hesten


Golden Retrivere fra seriøst opdræt wwww.kildespring.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  22-07-2018 20:30

Billede

 

Billede

 

Kristine jeg har ansøgt dig på facebook og skrevet til din mor


Golden Retrivere fra seriøst opdræt wwww.kildespring.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristine!
Forfatter: 
Dato:  29-08-2018 11:21

Der er også en Nadja der har ejet ham - kan jeg se

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider