Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Bjerregaards Calista
Forfatter: 
Dato:  21-04-2018 12:36

Vi har for et par måneder siden købt denne fantastiske pony. Nogen som kender noget til hendes fortid? Jeg ved hun er solgt fra opdrætter som 3-års.

Billede

 

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske lidt
Forfatter: 
Dato:  19-05-2018 18:42

Ved måske lidt, ved ikke hvor meget du ved, men vi ville have købt hende tilbage i december 2017, derfor undersøgte jeg hendes fortid.


Seletøj til stor shetter søges!


1
0
Svar på denne tråd
 
 Calista:-)
Forfatter: 
Dato:  19-05-2018 18:47

Jeg ved ikke andet, end at hun er solgt fra avler som 3 års og vi købte hende på Falster som 5 års.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  21-05-2018 12:00

Da vi var ude og prøve hende boede hun i nærheden af Middelfart, dem der havde hende der havde købt hende som selskabhest til en af deres ponyer. Hun blev her tilredet af to piger, i tilridningen begyndte hun desværre at stejle, kom på højgård hvor de fandt noget i klemme, herefter fik hun lidt pause og blev så sat igang igen. Da hun er lidt igang bliver hun sat til salg, her kigger vi på hende og min datter rider hende af flere omgange, det går rigtig fint. Vi aftaler løst at vi vil købe hende, men at Calista skulle rides lidt mere på stedet. I den periode begynder hun dog at stejle under rytter igen, en dag stejler hun og vælter bagover med en af de store piger, som kommer grundigt til skade.

herefter vil vi ikke købe hende mere, da stejleriet vil være fir farlig for min datter på 9 år.

Sælger på Fyn sælger hende herefter billigt som projekt hest og oplyser også om stejleriet.

Inden hun kommer til Fyn har hun boet på stutteri Bjerregård i en stor ungheste flok og mere eller mindre passet sig selv, som det er ofte på store stutterier. Sælgerne på Fyn fortalte at hun i starten var meget svær at få grimme på bare.


Seletøj til stor shetter søges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen:-)
Forfatter: 
Dato:  05-07-2018 11:00

Hej Renana:-)

Tusind tak for din tilbagemelding, det var meget brugbar information. Jeg tror vi har fundet løsningen på problemet og begynder at ride hende i denne måned, så må vi se:-) Hun er dæleme ellers en skøn pony.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider