Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Manja Hedelund (fjordhest)
Forfatter: 
Dato:  04-12-2017 09:49

Hej alle!

 

Jeg leder efter Manja Hedelund, min tidligere pony. Hun er fjordhest efter Pikant Halsnæs.

Hun blev solgt til en ældre kvinde i Næstved tilbage i 2012, kvinden døde af kræft og vi fandt aldrig ud af hvad der efterfølgende skete med Manja.

Hun er fra 1997, så derfor 20 år nu - hvis hun stadig lever.

 

Jeg har vedhæftet nogle billeder, der naturligvis er gamle. Jeg håber, nogen har set hende, eller ved hvor hun er, for jeg drømmer om at købe hende tilbage.

Billede

 

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har du prøvet....
Forfatter: 
Dato:  09-12-2017 17:04

...at lede i fjordhesteverdenen?

Du kunne fx sende en mail til Birgit Mortensen, birgit@fjordhest.dk, og spørge om hun ved noget.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak skal du have
Forfatter: 
Dato:  13-12-2017 13:28

Tusind tak, det prøver jeg :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-01-2018 14:41

Hvis du søger på Manja Hedelund på FB dukker der en Hanne Haugshøj op, prøv at kontakt hende. Alternativ kan du spørge inde på Fjordhesten DK på FB :)


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak til dig!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2018 15:38

Jeg kan ikke takke dig nok!! Skrev til Hanne Haugshøj, og nu er jeg på sporet af Manja. Du har reddet min dag, tusind tusind tak!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Beklager
Forfatter: 
Dato:  08-02-2018 21:46
Hej

Jeg beklager at måtte skrive denne besked. Men Manja blev desværre aflivet sidste år. Forfangen pga en kodeled forvridning. Eva som havde manja, kæmpede en brav kamp for hende. Manja var højt elsket og var sorgens dag da der blev sagt stop. En herlig hest

Mia
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider