Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 hvor er denne skønne trold nu?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2017 23:17

Da jeg arbejde det sted han blev født, sørger jeg nu Loke for, at vide, hvor han er nu,og hvordan han har det? Her noget information:

 

Smuk Rød Vallak f.2014 uden aftegn, hos Elsesminde Produktionsskole, Sanderum, så han burde være 3 nu,

efter Diesel, og Mokka, miniature.

Der var en fejl i passet, han røg i en sø som lille, da forældrene eller en af dem

selv valgte, at dreve ham fra, så han blev syg, og halt (han var da over et halvt år,

da mine elever ikke tog ham fra som de var bedt om, det var synd han kaldte på moren),

da der var Tinderbox blev han halt igen, vid ikke om han stadig døjer med problemet?

Loke var meget glad for, at blive kløet på bagen, og kunne presse sin bagdel ind mod dig,

samt stå på dine sko. Da jeg rejste i december kunne han løfte Hove, strigles, og gåes med

uden problemer, men blev ikke vedligeholdt, så han var noget af en bandit efter jeg rejste.

udover det ville han gerne bide. Jeg forsøgte, at sælge ham uden held for dem, og vid, at

han rejste til Langeland, hvor han derfra blev solgt, efter jeg rejste :)Vil som sagt rigtig

gerne hører, hvordan det går ham, da vi blev ret knyttet til hinanden ;) h

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-06-2017 16:28

 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider