Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 SØGER MIN REDNINGSHEST
Forfatter: 
Dato:  25-01-2017 16:41

Hej Alle. Jeg håber sådan, at nogen kan hjælpe mig! Jeg står i den situation, at jeg søger med lys og lygte efter en vallak ved navn May-Light. Han er efter May Sherif og Midt-west Ibi-light.

Jeg var for 6 år siden udsat for en traumatiserende oplevelse, hvorefter jeg helt tilfældigt skulle i praktik på et stutteri, hvor jeg mødte denne fantastiske vallak. Båndet han og jeg udviklede, var og er helt specielt, og jeg var aldrig kommet over mit traume, havde det ikke været for denne hest. Jeg blev efter 2 ugers praktik tilbudt at fortsat komme på stutteriet og ride May-Light samt hjælpe med ridning og tilridning af de andre heste. Vi havde et års tid sammen før han blev solgt for en pris jeg umuligt kunne overbyde, så jeg måtte sige farvel.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Han burde være omkring 10-11 år nu, er formodentlig 1.82 i stg og rød. Er der nogen, der kender hans nuværende ejer eller ved om der er en måde at spore hesten på? Jeg vil så gerne se ham igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra la la
Forfatter: 
Dato:  26-01-2017 19:48

Hvorfro kontakter du ikke stutteriet eller landskontoret?

 

Og hvis du har dens fulde navn, burde han være til at finde.

 

Og en ide ville være at ligge den op under efterlysninger.


** Nu med Scarlett og Bøgegårdens Lord**

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-02-2017 17:04

Der er en May-Light på DRF Go som matcher med May Sherif og Midt-west Ibi-light, men den er fra 1996. Kunne det være den? Selvom alderen ikke passer?


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Andet navn?
Forfatter: 
Dato:  04-02-2017 19:33

Har den et andet navn eller staves det anderledes. Den Luckyone har fundet på GO er en brun hoppe.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-02-2017 16:23

Ah, beklager at jeg ikke lige fik kigget ordentlig på kønnet


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider