Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Heste er væk hjælp mig med at find dem
Forfatter: 
Dato:  10-12-2016 02:46

HJÆLP HJÆLP

Hej er der nogle der kan hjælpe jeg har soldat mine heste el fået dem stjåldet da jeg ik har fået nogle penge. Har/hade 2 hopper frieser 1 traver valla de blir hentet og jeg kan komme når jeg ønsker at ride så lader mine sadler blive der 3 stk cowboy dressur og araund sadel hovedtøjler køreseler m.m men da jeg skal ha pengene 40000kr har de ingen så er søsteren død og nye historier i nu 2-1/2 år nu de flyttet og har fået at vide mor frieser er død han har lavet føl på den anden og har soldater dem vider og jeg intet vist el fået og jeg har pas og papir på dem og han sku spørge mig før andre men intet hørt nu de bare væk hjælp mig frieser vanilla moren (død Gemma ) vallak 23 år Gandhi hjælp mig med at find dem ????

kh Anne gram


0
0
Svar på denne tråd
 
 tra la la
Forfatter: 
Dato:  01-01-2017 12:36

Jeg forstår simpelthen ikke dit opslag.

 

Du er nødt til at sætte nogle punktum og komma.

 

Jeg forstår ikke hoved og hale i det hele. Du må være lidt mere specifik.


** Nu med Scarlett**

1
1
Svar på denne tråd
 
 Retshjælp
Forfatter: 
Dato:  14-01-2017 00:29

Jeg har forsøgt at formulere teksten, så den er til at forstå. Håber, at det er i orden for dig Anne Gram.

 

Hej er der nogle der kan hjælpe. Jeg har solgt mine heste eller fået dem stjålet, da jeg ikke har fået nogle penge. Jeg har/har haft 2 hopper (friesere) og 1 traver Vallak. De bliver hentet og jeg kan komme,når jeg ønsker at ride. Jeg lader mine sadler blive ved hestene. Sadlerne er 3 stk cowboy dressur og alround sadel, hovedtøjer, køreseler m.m Da jeg skal have pengene (40000kr) har de ingen. Så siger de at søsteren er død og kommer med nye historier i nu 2 1/2 år. De er flyttet og jeg har fået at vide at frieserhoppen(Gemma, moderen til den anden friser),som jeg har haft er død. Han har avlet et føl på den anden hoppe (Vanilla) og har solgt dem videre og jeg har intet fået at vide og jeg har pas og papirer på dem. Han skulle spørge mig først, men jeg har intet hørt. Nu er de bare væk. Hjælp mig med at finde frieseren Vanilla, friseren Gemma(måske død) og vallakken Ghandi på 23 år. Hjælp mig med at finde dem ????

kh Anne Gram

 

Jeg tænker, at du er nød til, at få en fra retshjælp til at hjælpe dig. De sidder tit på biblioteker 1 gang i ugen.

Har du lavet papir på, at han skulle købe dem ?

 

Hilsen Lene R. Erichsen


Med hesten Lucifer-Sartor, født 1997, efter Lobster med Locarno som morfar og Flamingo, som mormors far.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste er blevet stjåldet 3 stk
Forfatter: 
Dato:  28-01-2017 05:48

Hej Lene

det er helt ok, du har rettet i min text.

Jo vi har lavet papir på at han sku betale mig, og at han ikke må sælge før han har spurt mig, om jeg ville have dem igen.

men har intet fået prøvet at, få fat i ham.

nu har jeg fundet hans nye bopæl,

men han værket svare el noget.

har prøvet alt, og han vil ikke fortælle mig hvor de er.

Jeg har haft dem i 10 år.

er knust over jeg intet ved, og forstår ikke man kan være så led og dum sorry.håber du kan læse opslaget. Hilsen

anne


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2017 15:28

Desværre har du begået den absolutte brøler. Nemlig at udlevere hestene.

Og når der ligefrem er en kontrakt på at du har solgt dem, så er du ikke specielt godt kørende, når du har udleveret dem uden betaling.

Du skal have fat i en god hesteadvokat, og det kan kun gå for langsomt.


Tina

 

 

Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os?

 

Lionell DVH 571 - grand old man og still going strong

 

Gode palomino, varmblodsheste, føl og plage sælges

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider