Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Kastor! Elevhest - Birgittelyst rideklub
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 18:00

Hej !

Jeg red i flere år en skøn hest ved navn Kastor. Han gik elevhest i mange år på Birgittelyst rideklub, men blev solgt for mellem et halvt-1,5 år siden tror jeg. Han blev vist solgt til en dame der ville bruge ham til Skovtur.

Han er sød og rar, men var/er også en lidt stærk hest med egne meninger :) Han er sort med tre små sokker og hvidt i hovedet (blis eller stjerne ish mener jeg). Han har lidt en romernæse og er en lidt ældre herre nu :) Han er vist ca 153-55 cm stg.

Han er en af de heste jeg ofte skænker en tanke og vil utrolig gerne se ham igen, så håber der er nogen der kender ham :)

 

- Mette


You cannot train a horse with shouts and expect it to obey a whisper.
- John Lyons

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kastor
Forfatter: 
Dato:  03-11-2016 13:22

 

Hej Mette,

 

Har du et billede af Kastor?

 

Jeg red en oldenborger ved navn Kastor i Sabro Rideklub omkring år 2000-2001 (tror jeg). Jeg tænker også ofte på ham, da han var en sjov, men speciel hest.

 

Jeg fik at vide at han var omkring 152 cm, men jeg syntes at han virkede større. Kastor havde romer-næse og var sort med stjerne og en smal blis og tre lave sokker.

 

Jeg mener at han var omkring samme alder, som min egen hest på det tidspunkt, eller måske et par år ældre. Min hest var fra 1993.

 

Han blev solgt fordi han ikke rigtig fungerede i rideskolen (det var også derfor jeg red ham). Jeg mistede forbindelsen til ham, da han blev flyttet til et andet sted mens han var til salg. Jeg måtte ikke få oplyst, hvor det var medmindre jeg ville købe ham. Det overvejdede jeg meget, men så var han solgt.

 

Jeg har ikke billder af ham elektronisk, men det vil jeg forsøge at ændre og lægge op. Mon ikke også der står årstal på billderne.

 

Jeg synes at det er sjovt, hvis det er den samme hest og jeg vil også meget gerne vide, hvad der er sket med ham. Jeg vil også gerne høre om ham fra den tid, hvor du kendte ham.

 

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra la la
Forfatter: 
Dato:  21-11-2016 08:26

Hej.

 

Jeg kender godt Kastor og BIG.

 

Jeg har lige en jeg kan spørge. Der er flere jeg lige kan spørge.


** Nu med Scarlett**

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider