Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Jarpur fra Damgård Brun islænder
Forfatter: 
Dato:  20-07-2014 14:24

Billede

 

Jarpur efterlyses. Han er en vallak fra 2004 og jeg ved at hende jeg solgte ham til, har solgt ham til en Mette Birk, som skulle bo ved/i Ribe. Jeg købte Jarpur da han var 1 år og solgte ham da han var 6 år. Jeg ønsker bare at vide at han har det godt og evt følge ham på afstand. Jeg har masser af billeder fra han blev født om frem. Håber at høre fra nogen der ved hvor han er :)

 


Stævneklar 1´er pony sælges. Daugards Casio.Se min annonce på min profil.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Er der slet ingen
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 18:07

...der ved hvor Jarpur er?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ejer Jarpur
Forfatter: 
Dato:  06-05-2020 08:26
Hej
Du har efterlyst Jarpur i 2014.
Jeg har desværre ikke set din efterlysning før nu, men jeg syntes bare, at du skulle vide at han er hos mig og der vil han blive indtil den dag ham ikke er her mere. Jeg har massere af billeder af ham som du kan få tilsendt hvis du vil se et billede af ham. Han går lige nu sammen med 4 andre islændere og er den bedste hest jeg nogensinde kunne havde ønsket mig. Hvis du svare tilbage på den her besked kan du få navnet på min instagram så du kan følge en smule med.
Mvh Thea og Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jarpur
Forfatter: 
Dato:  06-05-2020 09:11
Hejsa.
Hvor dejligt at høre ? Jeg har googlet og googlet og håbet på at finde ham en dag. Jeg vil meget gerne følge jer. Hvor holder i til henne af i landet?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider