Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Refskjær´s Golden Lady
Forfatter: 
Dato:  26-04-2010 09:30

Hej, jeg er ny herinde....

Jeg søger oplysninger om den hest jeg lige har købt.

Hun hedder Refskjær´s Golden Lady. Jeg håber nogle kan hjælpe:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Golden Lady
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 13:40

hej jeg ved godt det er længe siden, men jeg bruger normalt ikke dette forum. Men jeg vil lige sige tillykke med et godt køb. Lady er født hos mig og jeg havde aldrig troet hun skulle væk fra mig, men sådan er livet. Håber du er glad for hende og at du vil fortælle mig hvor i danmark hun er.

1
0
Svar på denne tråd
 
 lady goldiva
Forfatter: 
Dato:  09-10-2011 19:09

jeg har skrevet til pernille for lang tid siden og kan fortælle dig hun kører retsag med den gamle ejer ang golden lady...


Hvis det er jer jeg solgte hendes mor til i tidernes morgen så skulle i skamme jer noget så grusomt!!!! jeg har prøbvet at komme i kontakt med jer tusind gange og aldrig fik jeg noget svar- vi havde en aftale om at hun aldrig blev solgt videre og hvis ja så skulle hun hjem til mig igen og at i ikke måtte avle på lady goldiva!!!tja og så fandt man ud af at i fik hende sat ifol og da hun havde folet blev hun solgt- i skulle skamme jer!!!!


I fik den gang lov til at købe hende billigt fordi i lovede hende det perfekte hjem og hvor kan skindet dog bedrage den dag i dag hader jeg stadig mig selv fordi jeg var så dum at sælge hende til jer!!!!


R.I.P fantastiske Charly-dyr- aldrig vil du blive glemt


0
0
Svar på denne tråd
 
 lady golddiva
Forfatter: 
Dato:  10-10-2011 14:24

Hej Kisser den har du vist helt misforstået. Jeg erindre ikke noget om en klausul på ifoling. Men sket er sket. Angående at du ikke kunne komme i kontakt med mig, det forstår jeg virkelig ikke, du ville komme og se til hende og det skete aldrig. Diva havde det rigtig godt og jeg nød livet med hende. Hun blev ikke solgt efter at have folet, jeg besluttede at hun skulle på pension og en ikke helt reel veninde tilbød at hun kunne gå som selvskabshest og nyde resten af livet, Jeg ved ikke noget om hende efter det, men jeg har aldrig solgt altså dermed fået penge for hende. kun ville hende det godt.Så det skind der måske har bedraget må være hende der modtog Diva til selvskabshest, min samvittighed er ren.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kisser
Forfatter: 
Dato:  10-10-2011 22:28

jeg har skam været og se til hende da hun stod på mark ude ved jer- vi er tit kørt forbi.... jeg har bare hørt så mange historier om da i havde af hende af nogen fra midtals og jo jeg har både prøvet at ringe til helle( ved ikke om det er dig) og prøvet at skirve herinde til hende og ja intet svar fik man!!! jeg fortalte den gang at hun havde ringfod og at hun ikke måtte ifoles igen for det havde dyrlægen sagt og ja vi lavede sørme også den aftale at hun kun skulle tilbage til mig hvis hun skulle væk fra jer!!! Tro mig det kan jeg huske for jeg ville aldrig have solgt hende hvis jeg ikke havde fået lovninger på disse ting!!! Men det er desværre jo ikke til at lave om på nu- men det var bestemt ikke det jeg forventede da jeg solgte hende til jer!!


R.I.P fantastiske Charly-dyr- aldrig vil du blive glemt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Golden Lady
Forfatter: 
Dato:  31-07-2021 11:02
Nogle der ved hvilken dyrlæge der har taget røngten billeder af Lady.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider