Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Duncan Bøgvadgaard
Forfatter: 
Dato:  30-09-2009 12:22

Duncan Bøgvadgaard søger jeg med lys og lygte efter.


Han er en stor vallak på ca 174, 8-9 år tror jeg. er Brun/fuks. Har to hvide bagsokker og en bred blis.

Han er efter don schufro.


Han har været ejet af hans grønbjerg (hvor jeg var ansat og passede duncan) Han solgte den til en berider/hestehandler i christiansfeld i sønderjylland. Derefter røg den videre til norge hvor han har startet nogen LA klasser. Desværrer har han en gammel skade som han døjer med og kunne ik holde til ridningen og blev sendt tilbage til Danmark.


Er der nogen som kender denne hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 race..
Forfatter: 
Dato:  30-09-2009 12:25

Han er dansk varmblod

0
0
Svar på denne tråd
 
 'Hejsa
Forfatter: 
Dato:  12-10-2009 14:24

Jeg søgte på Duncan Bøgvadgaard på Google. Jeg fandt nogle startlister:



www.sjr.no/dressur/Stevner/ Stevner%202008/Utv.K- stevne%2017%20februar%202008/ Sta_Kl6.pdf


og


www.sjr.no/dressur/Stevner/ Stevner%202008/L-stevne%2031%20mai- 01%20juni%202008/ekvipasjeliste.htm


De er godt nok fra 2008, men håber da du måske kan bruge dem


Hilsen


Canna & Charming

----------------------------------------------------------------------------------------------------

- Booh :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 så langt
Forfatter: 
Dato:  14-10-2009 13:34

så langt er jeg også kommet med min reserch. jeg har selv haft kontakt med rytteren fra Norge som red Duncan. Men da han har en gammel skade har de sendt han tilbage til danmark og nu ved jeg ik hvor han er

0
0
Svar på denne tråd
 
 Træls :(
Forfatter: 
Dato:  22-10-2009 20:00

Det er da ærgeligt :( Held og lykke.


Hilsen


Canna & Charming

----------------------------------------------------------------------------------------------------

- Booh :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsasa
Forfatter: 
Dato:  20-05-2011 23:22

Jeg ved hvor han er. Han står i Holsted ved en dame der hedder Malene. Han skal gå SJM for hold 2011 og har det rigtig godt som ridehest :)


10års MB dressurhest tilsalg!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider