Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Prisliste Humbaur trailer
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 23:15

Øv er det kun mig der ikke kan finde en pris på Humbaur hestetrailere og ordentlige billeder indvendigt??? Har goglet rundt uden brugbart resultat...


Så ved du hvor det ligger samlet - eller vil du dele din viden hvis du selv har været ude og samle info, vil det bare være super.


jeg ved kun at en humbaur rapid uden ekstra udstyr koster ca. 40.000,-


kunne godt tænke mig ca. priser på atis og pegasus og evt. bøckman master og comfort.


Mvh


Rikke


Til salg:

3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue)

1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kongeå trailercenter
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 00:50

Har du prøvet der? Der ligger vist ikke prislister, men der er fine billeder af trailerne både udefra og indvendig. Se her: www.kongeaatrailercenter.dk/


Satser selv på at skulle forbi og købe mig en sådan...




Trakehner-hoppeplag fra 2007 e. præmiehingsten Summertime sælges

www.stutteri-montana.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak tak
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 07:55

Det er også kongeå jeg vil ned til - men de oplyser ikke i telefonen og de har altid "special price for you".


Den jeg har nu er købt dernede og selv om de gav udtryk for at jeg sparede en masse - har jeg blot fået den til normal pris... de skruede bare på "før-pris"


Derfor vil jeg gerne vide hvilke priser der er normal, inden jeg kører ned og bliver snydt.


Mvh


Rikke


Til salg:

3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue)

1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kongeå........
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 15:46

er altid gode at handle med - du kan evt få rabatter i form af ekstraudstyr eller en god pris for din brugte trailer mv... ;-)





Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det blev en...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 18:42

0005r der handlet og har stadig en fornemmelse af at de stadig griner over alle de penge de har tjent på mig Føler ikke jeg har gjort en god handel, men havde jo kørt 200km med trailer på slæb, så måtte jo bare få afsluttet handlen. Syntes de var MEGET svære at rykke i pris.


Nå men det blev til en sort Humbaur Atis med følgende ekstra udstyr:


Alubund

sadelskab

sidepuder


Ialt kr. 61.500,- + levering kr. 2.000 = kr. 63.500,-


Jeg havde min humbaur rapid m. løs måtte og uden sadelskab med derned i bytte, den var fra nov. 2005- kostede dengang 40.000,-


Bytte prisen blev min trailer og kr. 35.000,-


Da jeg købte rapid´en byttede jeg også en trailer ind som jeg kun havde haft i 2 mdr - så min reelle pris dengang var på 33.000,-.


Så helt firkantet har det kostet mig 4500,- at have en helt ny rapid i 2,5år og det er egentlig ok, da der slet ikke har været udgifter ved at have den.


Håber nu bare at jeg bliver lige så glad for den nye trailer, men det tror jeg bestemt - den ligger ihvertfald mindst ligeså godt på vejen.



(billedet er lånt fra kongeå´s hjemmeside og viser den trailer jeg netop har købt.


ellers kan i se mere i dette link:


www.kongeaa.dk/ hestetrailere_humbaur_atis.htm



Håber andre kan bruge min oplysninger til noget, når i selv skal ud og købe trailer.


Mvh


Rikke


Til salg:

3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue)

1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 andre priser
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 18:45

Forresten så fik jeg oplyst følgende ca. priser;


Humbaur pegasus kr. 75.000,-

Humbaur rapid kr. 45.000,-

humbaur Atis kr. 60.000,-

Mustang ca. 80-100.000,-


Mvh


Rikke


Til salg:

3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue)

1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Humbaur
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 19:18

Vi kiggede lidt på Humbaur i Herning...


Lækre trailere, men de var godt nok MEGET svære at få priser ud af


De oplyste messepriser, men ikke hvad normalprisen faktisk var, så man anede ikke om det var en god pris eller ej som de tilbød hvis man købte på messen...


Ellers en lækker trailer du har fået dig.


Hilsen


Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har lige købt pegasus og hentet idag
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 21:05

Ja eller jeg købte den i Herning og hentede den idag hos Kongeå. Jeg gav 75.000,- incl moms og med følgende ekstra udstyr:


Alufælge

Justerbare bomme for og bag

Sidepolstre

Bred bom for og bag så hoppe og føl kan være i traileren uden skillerum.


Og ifølge sælgeren og prisen i Herning så er der udstyr for små 10.000 som vi fik for godt 5.000


MVH


Anita H. Damm



Nu med skønne Dizzie som ridehest

Debut i La1 med 65% og en 2.plads og en 1.plads med 66,9%


Venter dejlig Quaterback baby til Juli 08

Se Quaterback på http://www.sosath.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 21:20

Typisk - den pris han gav mig på pegasus kr. 75.000,- var med alubund, alufælge, sidepolstring, udtræk på sadelholder i skab - justerbare bomme var standard. (sagde han)


Så det var hans tilbud, inden han fik oplyst at jeg ønskede at bytte trailer eller handle om pris.


Øv hvor er det bare træls - at man ikke har en vejledende pris at holde sig til...


I starten snakkede han også om at den DV-røde farve kostede 12.000,- ekstrab(da der kun er lavet 12 stk. i den farve og der kommer ikke flere.... )men da vi havde handlet, kunne jeg selv vælge mellem alle farver også den røde!!!!!



Nå men tillykke med din nye trailer, tror måske jeg så jer dernede :-)


Mvh


Rikke


Til salg:

3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue)

1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 01:14

din nye trailer. Ja de er nogle værre nogen dernede. Men de må jo have noget at ha det i.


Jeg var meget tæt på at skulle køre hjem med min gamle trailer fordi vi ikke kunne blive helt enig med dem og det kunne jeg næsten ikke klare. Der er helt vildt langt derned med en trailer fra Hobro. Og så bare motorvej og motorvej og så lige lidt mere motorvej.


Vi kunne dog helt klart mærke forskel da vi kørte hjem med den nye trailer. Den ligger helt klart bedre bag bilen end den gamle gjorde.


Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Pia.
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 08:59

Hvad kom i så hjeme med?


Har selv en pegasus og er super glad for, ville ikke bytte den for noget.




Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer.


Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis I nu mangler en....
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 09:02

Pegasus(Årgang 2006), så kan I købe en brugt af mig. Skriv for mere info hvis I har interesse.


Hilsen Anima.


Humbauer Pegasus trailer sælges

Se markedsplads for trailere for mere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen jeg
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 09:26

kom hjem med den nye Pegasus. Og den er jeg super glad for. Vi har installeret et kamera i så jeg kan se hesten. Det er rart. For hun bliver underlig når vi kører under motorvejsbroer, det virker rigtig voldsomt så kameraet er godt. Nu mangler jeg bare selv at turde køre med traileren.


Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 10:01

Det kender jeg godt det der med motorvejs broer, vi har også en hoppe der bliver noget urolig hver gang vi kører under broerne.

Tror det er noget med lyset ??

Men meget ubehageligt, noget af en gyngehest :o/


Vi talte også med Humbaur på herningmessen og kunne heller ikke rigtig gennemskue priserne til hverdag.

Men synes det er nogle supergode trailere.

Og sadelskab er da standard i atis også.



0
0
Svar på denne tråd
 
 linette
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 10:37

Niks - sadelskab er ikke standard iflg. det han sagde igår!!! sadelskab 2000 og alubund 3200 + moms


Sad igår aftes og tænkte lidt overhele forløbet og tror faktisk han satte prisen på atis op med 4000,- fra da jeg fik prisen første gang. Vi startede med den og gik videre til pegasus og mustand + ned og kigge alle de brugte også over og kigge på min... endte tilbage ved atis og mit hoved var proppet med tal :-( det er bare SÅ træls, når man ikke kan holde styr på det og føler man har overblik - men med SÅ mange oplysninger på SÅ kort tid, må det jo gå galt og det ved de jo også. Så rent salgsteknisk er det jo skide godt for dem.... bare træls når man er på den anden side af bordet.


En skam at det kun er dem der forhandler Humbaur... det er en suveræn trailer og den eneste grund til at handle hos dem.


Mvh

Rikke


Til salg:

3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue)

1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 11:05

De gange jeg har talt med dem har sadelskab været standard både i telefon og ja på messen??


Jeg vil nu prøve at undersøge priser i Tyskland også.


Og ja rigtig nok er alubund ekstraudstyr men mener nu det var 3200,- incl. moms.


Vi fik faktisk et tilbud på messen.


Den der messepris på Atis men incl. alubund, et særligt tilbud,

da vi sagde vi overvejede Böckmann også.


Og den "røde" trailer kostede noget mindre..

Men nej tak, den skulle gerne passe til bilen :oD


0
0
Svar på denne tråd
 
 øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 11:16

hvor er det bare til at brække sig over.... Sådan en gang salgsævl.


Det er sidste gang jeg handler der - nu skulle det bare lige gå hurtigt. Min hest er begyndt at tisse i traileren hver gang den kører og med en bund med løs måtte dur det bare slet ikke.


Næste gang om forhåbentligt nogle år - sælger jeg privat og henter ny i tyskland.


Kunne være sjovt om andre også lagde deres priser herind, så vi kan sammeligne hvad de reelt siger til folk.


Der er jo en herinde, som fik slået 25.000,- af prisen på en ny mustang, gad godt og kende hendes forhandlingsteknik.


Nå men nu skal sneen bare væk, så jeg kan komme ud og kører en tur med hesten i den nye trailer også glemme alt om kroner og ører og dårlige handler.


mvh


Rikke


Til salg:

3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue)

1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider