Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Folk der har Købt af Christel Ras
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 21:30

Jeg søger med lys og lygte, andre der har købt heste af Christel Rasmussen fra Mejerivej 25 Karlslunde.

Høre gerne fra jer med jeres Erfaringer m.m


MVH


Marianne

1
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 16:46

Hej.


Jeg har handlet med hendes kompagnon, dvs. solgt. Umiddelbart rar at handle med, bortset fra at han lige glemte at betale... Har kørt retssag, men når manden siger han ingen penge har og er gået konkurs blev der ingen penge til mig. Men jeg ved da han lever og handler i bedste velgående, blot i en andens navn.


SÅ PAS PÅ!!!



* FJORDHESTE i avl og sport *

(nu også med langbenet brun hest)



Læs mere her:

www.123hjemmeside.dk/oesterled


0
0
Svar på denne tråd
 
 gi mig et navn
Forfatter: 
Dato:  24-11-2007 18:36

Hej Pia

hvad hedder denne kompagnon

Skriv på min præs.


MVH


Marianne

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 16:22

Jeg har også købt en hest gennem hende... Jeg fik afvide at hesten var 7 år, der viste sig så ved dyrlægetjekket da jeg skulle sælge hesten at den faktisk var 17 år.

Mine forældre valgte ikke at køre retsag da jeg simpelthen ikke kunne bære hvis min elskede pony på 17 år skulle i en hestehandlers hænder igen. Så vi gav ponyen til min veninde og mistede 13.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 16:32

Det skal lige siges at jeg ikke tror at Christel selv var klar over at hesten var så gammel:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tænderne
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 17:05

Det kræver altså ikke den store eksamen at se forskel på en 7-årigs og en 17-årigs tænder...




~ only fools rush in where angels fear to tread ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bare kom ud af busken
Forfatter: 
Dato:  25-11-2007 20:54

Det er ikke første gang, og nok heller ikke sidste, at hestehandleren her, har været på spil. Jeg håber at alle der har handlet med hende vil skrive personligt til mig, så vi kan få en snak.


MVH


Marianne

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak til jer
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 21:47

Tak til jer jer har skrevet til mig, med mange gode oplysninger om jeres hestekøb.

Jeg har en sag kørende på hende, og høre gerne fra flere, der har købt hest af hende.



MVH


Marianne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fortsat aktuelt
Forfatter: 
Dato:  02-02-2023 23:56

Hej

 

jeg har for nyligt handlet med C. Rasmussen og jeg vil gerne vide hvad din/jeres sager endte med. Jeg har købt hest af hende i december og der er opstået problemer 🫣


Mvh Kikis DV

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider