Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Amager, stald med børn/unge ryttere?
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 10:26

Hej alle


Jeg vil høre om der er nogen her på HN, som kender til opstaldningssteder på Amager (primært omkring Kongelunden eller Tømmerupvej/Englandsvej da vi ikke har bil og kommer med offentlig tranport fra KBH V) hvor der også er børn/unge ryttere? Det gør ikke noget at der er venteliste, da vi gerne venter på det helt rigtige sted.

Det er mange år siden jeg har haft hest, men er nu så småt igang med at kigge mig omkring efter en pony, som både min datter på 9 og jeg kan ride på (for hendes vedkommende selvfølgeligt kun med hendes mors og mormors deltagen/hjælp indtil hun er stor nok selv). Fuld pasning ville være ideelt, men er bestemt ikke et krav. Hovedsagen er, at det er et sted som vi passer ind i med en god og rar omgangstone samt nogle ordentlige forhold for vores kommende pony.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan desværre ikke læse jeres svar.
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 12:56

Hej igen alle


Jeg kan se at der er svaret på min spørgsmål om steder på Amager med børn/unge ryttere- men jeg kan simpelt hen ikke finde ud af at komme til at læse de enkelte svar, jeg kan kun se mit eget spørgsmål - så lige nu sidder jeg altså her og føler mig som en rigtig it-tumpe!!! Men jeg må jo sende en mail til HN og bede om lidt teknisk vejledning (og det er helt sikkert rigtigt nemt og så føler jeg mig endnu mere bøvet!!)! Men jeg takker ihvertfald alle jer, der har læst mit spørgsmål og svaret - og jeg glæder mig til at læse alle jeres svar når jeg får lidt vejledning. Mvh. Annett

0
0
Svar på denne tråd
 
 UPS!! Der var jo ingen svar!!
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 13:01

Årh altså...jeg fik jo læst galt og troede at der var svar på mit spørgsmål, der var kommet ind...men så var det altså bare hvor mange der havde læst det!!! Nå men undskyld herfra - nu ved jeg i det mindste hvordan det fungerer!

Jeg vil gerne lige tilføje til mit spørgsmål, at jeg har læser opstalningsmuligheder på Amager igennem her på HN når der tilbydes noget på Amager - men det er jo ikke lige til læse ud af dem hvordan det ser ud med børn og unge ryttere. Og de steder, der ikke annoncerer ved jeg derfor ikke noget om.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 16:58

Hejsa

Der er tømmerup sportsrideklub, der er rigtig mange børn og unge, som har deres ponyer opstaldet ved jeg.

Deres hjemme side er vist tspr.dk


Ellers så er det altid en god ide og køre ud og kigge på nogle steder, så får i også en fornemmelse af stemning osv:)

Pøj med det

0
0
Svar på denne tråd
 
 opstaldning
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 19:07

hej der er rigtig mange gode steder på amager med mulighed for offentlig transport.

amar western klub

rågaard

lindegaarden

kongelundsrideklub

strandgaarden

skov lyst

dorteasmindegården

krausesmindegården

fælledgården

stald bro


hvis du tager en tur ned af tømmerupvej er den fyldt med gårde med gode muligheder for både dig og hesten

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 21:09

Vi kigger lidt nærmere på Tømmerupsportsrideklub, tror jeg. Der er også en del navne på stalde, som jeg ikke kendte i forvejen, så det vil jeg også lige checke ud. Har selv som barn redet i Dragør og Søvang, så jeg kender en smule til området, men det er 25 år siden, så der er nok sket lidt på stald-området siden da

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lindegaarden
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 09:45

Hvor ligger lindegaarden på tømmerrupvej henne ? :( ´kan ikk finde det og skal derud om 5 timer ss;'

0
0
Svar på denne tråd
 
 MulleH ♥HestePigen♥
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 11:49

Hvis du ikke allerede har fundet vej, så ligger Lindegården lige ved Frieslandsvej. Grå gård, hvidt hegn - sikkert også et "til salg" skilt (har ihvertfald hørt gården er til salg )


Bussen holder vidst også lige udenfor døren.


Du kan stå af bussen lige efter Nøragersmindevej og se gården lige på din højre hånd.


Håber du finder vej


;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stalde
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 12:08

Jeg ville høre ad ude i de Røde stalde der høre til omkring Kongelundensrideklub.


Ellers ville rågården være et godt alternativ, der er mulighed for at få fuldpas.


inde på www.kongelunden.com kan det også læses til stalde omkring rideklubben..


Herudtil kan du tage 30'eren, der køre en gang i timen


Der ligger også DSM ude i Dragør. med ridesteder rundt om. der køre 350S til.


0
0
Svar på denne tråd
 
 forvirring ?
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 12:54

Den skulle ligge på tømmerrupvej ? :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 note xD
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 12:56

altså lindegården ? skulle ligge på tømmerrupvej ? ss;''

0
0
Svar på denne tråd
 
 St. Magleby
Forfatter: 
Dato:  02-08-2010 20:50

Jeg vil anbefale Kinkelgaarden i St. Magleby. Den ligger lige v. møbelgården - bus 350S stopper lige udenfor også har man DSM lige ned ad vejen.

Se evt. annonce hér:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=24&i=14400...ay=asc&e=0




Trine

...som stadig tror på mirkaler og at drømme bliver til virklighed ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 TSR - Tømmerupsportsrideklub
Forfatter: 
Dato:  04-08-2010 08:56

Til børn vil jeg helt klart anbefalde TSR. Det er også nemt med bustransport. Der er masser af børn, og de tager godt imod nye.


Jeg har en datter på 12 år, og vi kom til TSR for 2 år siden, og det er det bedste, syntes min datter.


Held og lykke


Tina Carlsen

www.ramillo.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider