Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Mountain Horse termostøvler
Forfatter: 
Dato:  09-12-2001 01:19
Jeg har lige erhvervet mig et par "Rimfrost Rider" af mærket Mountain Horse. Det er mig bekendt en ny type termostøvler, som er designet til både skovturs- og dressurridning. Da de var temmelig dyre (900 kr), kunne jeg gødt tænke mig at høre, om der er nogen, som har nogen erfaringer (gode eller dårlige) med denne type støvler eller med produkter af dette mærker generelt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Mountain Horse termostøvler
Forfatter: 
Dato:  09-12-2001 12:27
Kender ikke støvlerne, men er meget glad for mine Mountain Horse jakker!! De er rigtig god kvalitet, dog betaler man også for mærket!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Mountain Horse termostøvler
Forfatter: 
Dato:  10-12-2001 08:41
Sidste vinter købte jeg et par af de korte "rimfrost". Det er de bedste støvler jeg har haft. Jeg har aldrig frosset, altid varme fødder når jeg kommer hjem fra stalden. En hel dag i et koldt ridehus er heller ikke noget problem. De er vandtætte så vandpytter og mudder er også nemt klaret.
Jeg har kun godt at sige om disse støvler. De er ved at være godt slidt(de er blevet brugt rigtig meget), så nu skal jeg snart ud at investere i et nyt par. Og det skal helt sikkert være samme mærke.
Mvh. Karen.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Mountain Horse termostøvler
Forfatter: 
Dato:  13-12-2001 15:43
har også et par high rider. har kun godt at sige!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Mountain Horse termostøvler
Forfatter: 
Dato:  14-12-2001 11:28
For et par år siden købte jeg et par Mountain Horse termostøvler (kan ikke huske modellen), men jeg var absolut ikke tilfreds med kvaliteten.

Sålen gik af 4 gange og støvlen begyndte at flosse. Til gengæld ydede de god service og tog støvlerne tilbage hver gang og gav mig et par nye. Efter 4. gang fik jeg mine penge igen, da jeg åbenbart ikke havde været den eneste med problemer.

I dag har jeg et par termostøvler af et ukendt mærke og de har holdt i snart 2 år.

Når de skal skiftes ud, tror jeg godt, at jeg ville investere i et par MH-støvler, da jeg efterfølgende kun har hørt godt om kvaliteten. Måske var jeg bare uheldig og fik et par støvler fra en dårlig produktion, men deres service var ubeklagelig og meget anbefalelsesværdig.

MVH

Wivian.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Mountain Horse termostøvler
Forfatter: 
Dato:  15-12-2001 14:59
Nu har jeg endelig prøvet mine nye støvler efter at have ligget en uges tid i sengen! Var ude og ride 1½ time i kulden idag og mine tæer var dejlig varme, så indtil videre kan jeg kun anbefale at købe dem. Jeg skal dog også lige have testet, om det er muligt at ride dressur i dem :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Mountain Horse termostøvler
Forfatter: 
Dato:  06-01-2002 11:57
Jeg har lige fået et par Mountain Horse "Rimfrost Paddock", som er rigtig varme at have på. Jeg har dog ikke prøvet at ride i dem endnu.

Hvordan vedligeholder I jeres støvler?
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider