Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Lugtfrit ridetøj
Forfatter: 
Dato:  11-12-2019 20:44

Jeg er på udkig efter noget ridetøj som er antibakterielt (lugtfri) og svedtransporterende, men jeg synes det er lidt svært at google sig frem til.

Jeg ved at Cavalleria Toscana producerer dette, men hvem ellers?

 

Så, er der en der kender til andre mærker som kan købes i Danmark der laver dette og som også virker efter hensigten? :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg går ud fra...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2019 10:49

... at når du skriver "lugtfrit", så er det DIN lugt der hentydes til? For alt tøj vil jo optage hestelugten ;)

 

Jeg rider meget sjældent i deciderede ridetrøjer/-bluser. De er simpelthen ALT for dyre, synes jeg. Jeg bruger helt almindeligt sportstøj (løbetøj og alm. outdoor), det fungerer rigtig fint synes jeg. Og så bruger jeg naturligvis ridebukser, og her sværger jeg til Pikeur, men det er nu mest på grund af holdbarhed og pasform :)

 

Hilsen Sif

 

P.S. Jeg vil lige gøre opmærksom på, at de stoffer der gør sportstøj antibakterielt, ikke er særlig miljøvenlige ;) Det bedste, hvis man går op i den slags, er tøj af bambus.


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 lugtfrit ridetøj
Forfatter: 
Dato:  09-01-2020 06:27

Prøv at kigge på Cavaleros Denmark

De laver ridebukser i bambus som er antibakterielt og hæmmer lugt. Deres bluser skulle gøre det samme:-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider