Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 HORSEMOVE er TILBAGE <3
Forfatter: 
Dato:  19-09-2019 16:02

Undskyld hvis dette indlæg er misplaceret/ malplaceret - for mig er det blot en stor dag - og jeg vil gerne dele det med Jer.

Min virksomhed HORSEMOVE døde i 2018 grundet en tabt retsag om min lastbils motor som jeg havde fornyet - og som desværre brædte samme ganske kort efter!

Siden da har jeg modtaget mange henvendelser om jeg mon snart åbnede igen - og NU er der nyheder ! <3

Det officielle opslag :

 

HORSEMOVE GENOPSTÅET

 

Så er der RIGTIG godt nyt til alle jer dejlige hesteejere !

Min tidligere succesfulde og elskede virksomhed HORSEMOVE er på hjulene igen eftersom Winnie K. Perto har besluttet sig for at købe og genoptage konceptet.

Winnie har hestekompetence ud til fingerspidserne og hjertet slår bl.a. for sporten igennem datteren, som turnerer DK tyndt.

 

Fremadrettet vil du således nu igen kunne bestille den gode og sikre service, eksekveret i splinter nyt materiel og udført med integritet.

Det varmer mig enormt , at 4 års solidt arbejde nu igen kan gøre nytte og tage yderligere form, til vores hestes fordel.

STARTBONUS ! Mangler du i øvrigt en Hestetransport, så kan du nu henvende dig til Winnie og benytte koden " Velkommen" - dette udløser såmænd 10% Rabat på din første transport ! Whats not to like ! <3 ( koden kan benyttes indtil 31/12 2019)

 

Mine varmeste lykønskninger til Winnie & Co. hvem iøvrigt kan kontaktes på

+45 29 21 19 06

http://www.horsemove.dk

 

KÆRLIGST Michelle

 

 

Lad mig endelig gerne vide hvad jeres oplevelse er, hvis/når I benytter virksomheden!

2
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider