Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hold jer fra Katja Kristensen
Forfatter: 
Dato:  12-04-2019 10:34

Hej alle!!!

Jeg vil blot fortælle min oplevelse af mødet med Katja Kristensen.

Jeg blev henvist til hende gennem en anden hestehandler, det drejede som om en ombytning.

Hun kontaktede mig og sagde" hun havde en dv på 11 år og det var en hoppe, som var rolig og godt temperamet.

Hun skulle have 5.ooo,oo for at køre den fra Hillerød til Amager for der var 200 km imellem de to steder.Dette nægtede jeg da der for det første ikke er 2oo km mellem Hillerød og Amager, og sagde at hunkunne få 2.ooo,oo kr. hvilket hun godtog, med den begrundelse at hun ikke kørte for under 2.ooo,ookr.

Da hun kom frem til stedet for at ombytte, kom hun med en

C.D.E. skimmel, så allerede der blev jeg mistænkelig, jeg tænkte " kender hun ikke forskel på disse to racer?"

Ombytningen skete. og dagen efter begyndte hun at sende sms omkring at jeg havde løjet om egen hest, dels havde den startet stævner hviket jeg oprigtigt ikke vidste ( da jeg ikke kunne drømme om at google tidligere ejer) hvilket hun åbentbart

havde gjort. Desuden var min hest livsfarlig og købt til slagterpris, hvilket den BESTEMT ikke var kr. 60.000,00kr havde jeg givet for hende.

Der blev skrevet en del frem og tilbage pr.sms og enden på det blev, at hun gerne ville bytte tilbage (og gudske lov for det)

MEN det var Kaatja der skulle bestemme hvornår det passede hende at komme og bytte hestene om.

Katja Kristensen er: kontrollerende/styrende/løgnagtig omkring alt. Så hvis jeg på et tidspunkt skal have ny hest, er det BESTEMT IKKI hende jeg kontakter.

Hilsen

Tina

 

2
2
Svar på denne tråd
 
 Heldig hest
Forfatter: 
Dato:  27-09-2019 19:11

Men dejligt for din hest, at den er kommet retur, og ikke endt til en uvis skæbne hos en hestehandler.

 


Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham,


- et stort hestemenneske kan høre hesten hviske,


men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Racer?
Forfatter: 
Dato:  02-10-2019 18:06

Hvad er en C.D.E. skimmel? Ja, altså jeg ved godt hvad en skimmel er

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider