Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Græsarmering
Forfatter: 
Dato:  02-04-2019 13:55

Hej!

 

Vi vil SÅ gerne have lavet et mudderfrit område ved leddet til hestefolden. Men hvad for noget græsarmering skal man købe? Er der nogen, med gode erfaringer?

 

mvh Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heavymats!
Forfatter: 
Dato:  06-04-2019 13:17

Heavymats fra TDJ Andersen.

Det er den bedste investering jeg har lavet til dato!

De er lagt i et område ved leddet på den store jordfold, et lille område på den ene græsfold, fordi den blev brugt en vinter og så er de lagt i paddockene.

Nedenfor er vidst da første paddock blev anlagt:

Billede

De er på tilbud i øjeblikket og jeg må sige, at de lever op til deres ry og så er de nemme at håndterer for een person.

Jeg skal i hvertfald have flere, når der er sparet sammen til flere paller og ønsket er en hel fold med disse, eller i hverfald flere områder og med spor af disse måtter til områderne.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2019 20:56

Tak for svar😊

Hvordan er de med regn og sne ovenpå? Bliver de glatte?

 

mvh Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anden tråd om samme emne
Forfatter: 
Dato:  18-04-2019 10:47

Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 både og
Forfatter: 
Dato:  01-05-2019 15:43

Jeg ligger altid et tyndt lag sand eller grus ovenpå Heavymats, pånær dem der ligger foran min stalddør og her må jeg sige at disse ikke bliver glatte, hverken i regn og sne, da der er dutter på oversiden. -De gør i øvrigt mega ondt at gå på for os mennesker, når man er iført strømpesokker, så lad være med det!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering
Forfatter: 
Dato:  01-05-2019 17:24

vi endte med heavy Mats fra tdj. Vi købte 10 på tilbud, det blev 2.000kr inkl fragt. Vi har lagt de 7 måtter indtil videre. Vi venter dog på regn, for at teste dem rigtigt😁

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider