Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Advarsel mod Stutteri Fynbo!
Forfatter: 
Dato:  03-03-2019 10:15

Stutteri Fynbo.

Jeg har købt "wrap" ved Flemming Andersen (Stutteri Fynbo), med den meget klare aftale at han bytter dem hvis de er dårlige.

jeg fik et par prøve baller inden jeg bestilte 40 baller, da det var og er vigtigt for mig at kvaliteten er iorden og at hestene ville spise det. De to første baller fejlede sjovt nok ingenting.


Efterfølgende har der siden starten været problemer med dårlige baller, for ikke at snakke om kvaliteten, som svinger lige fra ko ensilage til støvede baller der ligner frøgræs frem for alt, for ikke at snakke om gammel sur halm som nogengange fylder halvdelen af ballen.. - den svingede og for ikke at sige den manglende kvalitet har jeg ikke klaget over, men jeg har forlangt de mugne baller byttet...

 

Senest fandt jeg en balle fyldt med giftige agern fra egetræer (!!!) . Da jeg endelig fik fat i ham kunne han ikke se problemet.
Nu finder jeg wrap med gule blomster - jeg kan jo kun frygte han bare wrapper alt uanset om der står giftige planter eller træer på hans marker. For som han selv sagde "han kan jo ikke holde øje med hvad der ligger på marken som han wrapper med". Han er tydeligvis ligeglad.

Min dyrlæge var MEGET forarget. Ballen blev selvfølgelig destrueret og hestene overvåget.

 

Flemming nægter at gå i dialog, tage telefonen eller dukke op som aftalt. Han har annulleret vores aftale som vi lavede da jeg købte ballerne.

Han har køer som han glædeligt fodrer med de dårlige baller. Men på trods af der ikke går noget af ham, har han ingen intentioner om at bytte mine.

 

Flemming virker meget fornuftigt når man møder ham, alt kan næsten lade sig gøre, og han spørger gerne ind til kvaliteten indtil han hører noget der ikke passer ham. Så forsvinder alt kommunikation.

 

Hvis andre skulle få den ide at købe wrap fra ham til næste sæson vil jeg gerne kraftigt fraråde dette.! ☠️

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider