Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefaling af forsikring
Forfatter: 
Dato:  22-01-2019 20:31

En lille historie med anbefaling af forsikringsselskab.

 

Jeg havde en DV-vallak på 20 år, på grund af alder udløb forsikringen, så jeg havde ikke længere nogen sygeforsikring.

 

Jeg havde hørt om Agria, som tilbyder at forsikre ældre heste med en begrænset sygeforsikring.

Jeg tænkte at den begrænsede sygeforsikring var bedre end ingenting, så den tegnede jeg - den kostede ca. 1.000 kr. om måneden, hvilket jeg ikke synes var vanvittig dyrt.

Deres begrænsede sygeforsikring dækker frakturer (brækkede knogler), sår og kolik.

 

Der sker så det, at min gamle dreng får kolik, dyrlægen kommer ud 2 gange om natten i en weekend = meget dyrt! Midt om natten vælger dyrlægen at indlægge ham, de gør alt hvad de kan for at behandle ham, men han får det værre og det ender med aflivning, da min gamle ven ikke skulle trækkes igennem flere pinsler.

 

Agria har uden problemer betalt 90% af min KÆMPE dyrlægeregning (over 20.000 kr.), så jeg er lykkelig for, at jeg nåede at tegne forsikringen.

 

Da jeg har snakket med andre, som ikke vidste, at Agria havde et sådan tilbud til ældre heste, vil jeg faktisk bare gøre opmærksom på dette, hvis der er nogen, som kan bruge min anbefaling til noget.

 

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg intet har at gøre med Agria, jeg er blot en heldig kunde.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider