Logo used for printing

HN afstemning
Hvor meget betaler du i staldleje pr hest? (Foreslag: Sebrina )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hjælp til valg af hestetrailer :)
Forfatter: 
Dato:  21-10-2018 19:35

Hej alle søde hestemennesker :)

Jeg har kigget lidt på nogle hestetrailer her for tiden, men kan ikke rigtig finde nogle der lever op til mine krav. Derfor kunne det være mega fedt hvis der var nogle herinde som havde forstand på hestetrailer eller erfaringer med nogle de syntes passer på mine krav.

Jeg søger en hestetrailer hvor rampen både kan ligges ned på jorden, men også blive åbnet ligesom en dør, så man fx. Kan læsse noget i traileren med en truck.

Den skal gerne have en lasteevne på over 1200 kg. Ca og en totalvægt på maks. 2000 kg. Ellers skal den bare have en fin bund og nogenlunde fine sider. Det gør ikke noget at det er et håndvætærker tilbud hvis ellers bare sider og bund somsagt er nogenlunde.

Jeg søger ikke en lige nu, men hvis der var nogle der havde earfaringer med nogle, eller bare kendte nogle hestetrailer (mærker) der stemmer nogenlunde overens med de krav jeg har må i også meget gerne skrive det.

På forhånd mange tak :)

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2018 01:01

Ikke mange trailere, har sidehængt rampe.

Jeg fik ny for et par år siden, den bestilte jeg som jeg ville ha den, bla med sidehængt rampe.

Så du ka bestille en bøckmann comfort, den opfylder dine vægtkrav.

Og den ka nok fås billigere i Tyskland.

HorsePhotoHolic

Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

0
0
Svar på denne tråd

tusinde tak for svar :)
Forfatter: 
Dato:  22-10-2018 16:32

Tusinde tak, har også kun hørt godt om bøckmann :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider