Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning imellem Taulov/Kolding
Forfatter: 
Dato:  23-05-2018 09:18

Hej alle sammen,

 

Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig med mulige opstaldnings steder imellem Kolding og Taulov.

Gerne med ridehus, udendørs bane er et must, tur muligheder, wrap og spåner.

 

Jeg har selv kunne hitte Gudsøvig, jeg har forsøgt at sende dem en email (De tager ikke telefonen) Men mailen besvare de heller ikke.

 

Opstaldning til en mindre hoppe på 1,60 i stang araber blanding og ikke et sted der er alt for snobbet.

Jeg er ved at være temmelig desperat.

 

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der virkelig ingen der kan hjælpe?
Forfatter: 
Dato:  01-11-2018 17:20

Er der virkelig ingen der kender nogen steder?

 

Har kunne læse mig til stalde som: enevoldsminde + Martin kyed Skærbæk + Juelsminde i Skærbæk + Bredhøjgård imellem Skærbæk/taulov. Men jeg kan ikke finde kontakt oplysninger til disse. Er der nogen der kan hjælpe??

0
0
Svar på denne tråd
 
 ret begrænset
Forfatter: 
Dato:  02-11-2018 15:02

Martin Kyed og Bredhøjgard er samme sted. Jeg tror ikke de har opstaldere mere. Det er vist kun familiens egne konkurrence-heste og avl. Et telefonnummer finder du nemt ved at google.

 

Der er kommet nye ejere på en ejendom på Kolding landevej ved Taulov - lige inden lysreguleringen ved Kraftværksvej. De har anlagt en lækker ridebane. Måske de tager opstaldere?

 

Gudsøgård er et lækkert sted - jeg har kørt min hest og rytter dertil i perioder for at ride.

Tag da derud og kig på forholdene. Så render du nok på nogle folk.

 

Men du har ret. Det er nok ret begrænset med opstaldning, i forhold til tidligere.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  10-11-2018 13:28

De har opstaldning på gården med den fine ridebane ved Kolding landevej, men kun løsdrift.

 

Jeg ville besøge Happy Horse i Skærbæk, hun har kontakt til rigtig mange hestemennesker i området.

 

Gudsøgård ville jeg også bare køre ind til. Det gjorde jeg fornylig sammen med et par andre og vi fik den helt store rundvisning.

 

MVH Bobbie

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider