Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Røntgen og forsikring
Forfatter: 
Dato:  17-05-2018 21:07

Jeg fik lavet klinisk på min nye hest hvor hun gik igennem med UG.. Jeg oprettede forsikring med det samme, så hun er dækket når jeg får hende hjem. Jeg har valgt kun at sygeforsikre hende til en start..

Jeg valgte så alligevel en uge efter at smide røntgen på og der blev fundet kissing spise 2 steder, men betalte ikke attest da jeg jo ikke livsforsikrer hende, men er i tvivl om forsikringen skal kende til den alligevel nu den ikke var en del af handelsundersøgelsen?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, helt sikkert...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2018 14:04

Tillykke med din nye hest :)

Du bør absolut fortælle forsikringen hvad der er fundet på røntgen - også selv om du ikke fik attest.

Forsikringsselskabet bør vide hvad der har været med hesten på forsikringstidspunktet - og det kan jo også påvirke sygeforsikringen. Det er jo også rarere for dig at have en police der klart fortæller om du er dækket eller ikke dækket når der opstår en skade. Frem for at der kommer en skade - dukker noget op i journalen, og så får du ikke dækket det du måske troede var ok, fordi du har glemt at fortælle at den havde noget i forvejen.


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  19-05-2018 15:02

Okay men hvis den alligevel ikke dækker er det vel ligemeget hvis der skulle opstå noget senere og de så ikke dækker den? Trækker de en journal eller hvordan? På forsikringstidspunktet var hun jo ikke i røntgen

Jeg fik ikke engang at vide om det var i kategori 1, 2 eller 3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er ikke ligemeget...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2018 08:37

Selv om hun ikke havde været i røntgen på forsikringstidspunktet, var fejlen jo til stede - og når du opdager det så kort som en uge efter - så bør du informere forsikringsselskabet.

 


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider