Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Smed i nærheden af Viborg
Forfatter: 
Dato:  04-04-2018 12:44

Sikkert et emne der er taget op flere gange, men hvilken smed som kan komme i Viborg området kan i anbefale og hvilken kan i ikke anbefale (der behøver ikke være begrundelse for hvorfor ikke anbefale).

 

Jeg har haft Michael Kukkonen og er ok tilfreds med ham, men syntes han er meget dyr. Kr 1031 for 2 sko og 2 beskæringer.

 

Ved godt at man ikke bare skal gå efter de billige, men jeg tænker at man godt kan finde en lige så god smed lidt billigere. Men man skal selvfølgelig passe på, så derfor søger jeg nogle med erfaring af andre smede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra la la
Forfatter: 
Dato:  03-05-2018 20:44

Hej.

 

Jeg bruger Martin Bundgaard. Jeg giver 1200 for 4 sko og ELSKER hans arbejde og behandling af hestene.

 

Før dette brugte jeg Theo Damsgaard, men han snød mig 4 gange i træk med at genbruge skoene selv om jeg havde sagt han ikke måtte. Så ham har jeg faktisk penge til gode ved. Men har opgivet at få pengene. Jeg var heller ikke helt tilfreds med hans arbejde. Dog er han god ved hestene, men bare være obs på han ikke er uddannet. :-)

 

Daniel Sahl er super dygtig, men han tager vist ikke flere kunder ind. Allan Riis tager heller ikke flere ind. Martin Andersen mener jeg heller ikke tager flere ind.

 

Håber dette hjalp lidt.


** Nu med Scarlett og Bøgegårdens Lord**

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det prøver jeg
Forfatter: 
Dato:  17-05-2018 13:39

Ok tak. Ja jeg prøver at lave en forspørgsel. Theo kommer også der hvor vores pony står og hun er glsd for ham, men jeg har forhørt mig lidt omkring og der er vist delte meninger om han arbejde.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider