Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 trailerkørekort storkøbenhavn
Forfatter: 
Dato:  27-03-2018 22:45

Hejsa.

 

Er ved at tage tilløb til at tage trailerkørekort..... gisp :)

 

Nogle der har erfaring med et ok sted i nærkeden af Herlev/Ballerup hvor pris og kvalitet er ok?

 

og hvor lang tid skal man sætte af til det? - tænker at der kan være ventetid på køreprøven?

 

Har efterhånden mange timers erfaring med at køre med hestetrailer - men hvis det lykkedes at købe en bil der må trække mere - så skal jeg også have kortet :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ole!!!!!
Forfatter: 
Dato:  29-03-2018 21:38

Det er nogle år siden, jeg tog B+E, men jeg har lige googlet - Ole fra Ballerup findes stadig: http://drivetrafik.dk/trailer/

 

Tilbage i 2011 havde han stadig nogle trailerhold på Amager. Det var dér, jeg fik ham anbefalet. Og jeg kan klart anbefale ham videre.

Ole er behagelig, pædagogisk og meget effektiv i sin undervisning. Jeg købte en pakke med to lektioner á 2 timer, og det var nok til at bestå. Føste lektion gennemskuede han hurtigt alle de praktiske punkter, jeg skulle hjem og øve mig på.

Alle regler/teoretisk udenadslære, plus til- og frakobling øvede jeg derhjemme, og i anden lektion tjekkede han, at jeg kunne det.

Det meste af undervisningstiden gik med gentagelse-gentagelse-gentagelse af det sværeste: bak lige bagud og bak rundt om hjørne. Virkelig god undervisning: nærværende, relevante cues.

 

Der gik vidst et par måneder fra jeg havde kontaktet Ole første gang, til jeg havde mit B+E.

 

God fornøjelse

 

/Tanja


Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann - umgekehrt ist es schwieriger!

 

www.sausau.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  02-04-2018 20:36

det vil jeg kigge på :)

 

Andre bud?


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 opdatering
Forfatter: 
Dato:  02-07-2018 22:46

trailerkortet er nu i hus - fik fin undervisning af Ole :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider