Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dygtig skomager til ridestøvler
Forfatter: 
Dato:  21-01-2018 17:11

Jeg leder efter en dygtig skomager på Sjælland, der kan give mine næsten 20 år gamle Königs Grandgester en kærlig hånd, efter de har stået i en tør kælder i 4-5 år uden at blive brugt.

 

Sålerne er af læder, men trænger til at blive udskiftet, da den yderste del er buet lidt ud/løsnet ved hælene.

Støvlerne er også blevet lidt misfarvet af sol, men er ellers rigtig pæne og ikke tørret ud i skindet.

 

Så de skal "bare" have nye såler og en omgang farvning, så de er sorte og fine igen :)

 

Nogle gode bud på en dygtig skomager, der kan klare det?

Jeg er villig til at køre et godt stykke vej fra Roskilde for at få dem lavet. Ikke bare hos en eller anden tilfældig hælebar.

 

Jeg prøvede at tjekke Dahlman i København, men det ser ud til at de er gået på pension. Nogen der ved om dem, der har overtaget biksen, har åbnet butikken igen? Og om de laver ridestøvler?

 


There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse.
- Rolf Kopfle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har fået
Forfatter: 
Dato:  21-01-2018 21:31

skiftet lynlås nogle gange, og "lappet" skafterne hos Skomageren i Sorø, ved Lene Hansen. 57 83 41 30

De laver et pænt arbejde..

 


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider