Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 bil til at trække trailer
Forfatter: 
Dato:  01-01-2018 14:52

jeg har kig på en hyundai i30 diesel 110 HK. nogen der har sådan en til at trække deres trailer med, eller kender en der har? hvis ja hvordan trækker den?

 

jeg har pt en kia ceed 1.6 diesel 115 HK og den trækker fantastisk med godt overskud.

 

en hyundai kan jeg bare få billigere og nyere :) men vil ikke købe den hvis den ikke trækker godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv??
Forfatter: 
Dato:  01-01-2018 21:00
Kan du ikke tage kontakt til en bilforhandler?

Fortælle at du gerne vil prøve den foran trailer - for du kan lide ideen om billigere, nyere bil! Det argument kan de forholde sig til.
Og du får sikkert lov til at låne bilen.

Ingen køber bil uden at prøvekøre? Det må være dit argument!

Go jagt!
0
0
Svar på denne tråd
 
 jgcxxff
Forfatter: 
Dato:  01-01-2018 23:28

men hvis den bil jeg søger er i jylland og jeg bot på lolland så kan jeg ikke lige spænde min trailer på. plus jeg har ikke nogen hest pt at putte. derfor jeg spørger herinde

0
0
Svar på denne tråd
 
 hyundai
Forfatter: 
Dato:  02-01-2018 08:55

Jeg har en Hyundai i30 1,6 110 HK som jeg jævnligt kører med trailer med.

Er meget glad for den, den trækker godt (må tage 1500 på krogen) har nogle få gange haft den tæt på maksvægt, og det kan den sagtens, men den er mest behageligt at køre med 1000-1200 kg

 

Økonomien i den er også ret fin med trailer efter, med 1000 kg på krogen kører min ca. 10-15 km/L ud af lige landevej

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider